Reviews over Maussac

Uitstekend hotel. Waar voor je geld.

Bart,
    28-7-2015

Voor ons een hotel op doorreis naar de Dordogne. Men is zeer gastvrij ,vriendelijk en behulpzaam. Het diner en ontbijt zijn prima. Veel zelfgemaakte producten zoals de chocolade fondant en de jam en cake bij het ontbijt. Men is behulpzaam en spreekt ook Engels. Comfortabel, goed voor je humeur na 1100 km rijden. Aanrader.

Uitstekend hotel voor de verkenning van de Correze

Frans Guido,
    18-6-2014

Uitstekend hotel. Zeer gastvrije uitbaters. Vrij grote parking en erg rustige kamers. Deel van de kamers geeft uitzicht op de natuur. De kamers zijn zeer goed onderhouden en vrij ruim. De maaltijden zijn er erg goed (ook de wijn ten andere). We waren er 7 dagen kregen telkens een andere menu (dit was in andere hotels wel eens anders). Ze werken er echt wel met verse producten. Veel meer waard dan de 1 kookpot die Logis hun toebedeeld. Was al in veel hotels met 2 potjes waar de keuken heel wat minder was dan hier.

Ook een vrij uitgebreid buffet voor de prijs. De meeste dingen kwamen elke dag terug maar sommige dingen wisselde wel eens (kersen, wafels, cake, appelkoekjes, fruitsalade,...).

Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend.