Camping Le Domaine des Forges

63 reviews over Camping Le Domaine des Forges in het Nederlands

Zeer mooi gelegen camping

Rob en Willie van Sloten
9-9-2018

Op onze doorreis naar het zuiden enkele dagen verbleven op deze zeer mooi gelegen camping midden in de natuur en toch niet ver van de snelweg. Bijzonder was de hartelijke ontvangst van de beheerders zij doen er alles aan om het de campinggasten naar de zin te maken. Er zijn vanaf de camping vele wandelroutes door de bossen en naast de camping ligt een recreatiemeer met een mooi strand en mogelijkheid om lekker te eten. De beheerders organiseren elke dinsdagavond een Amerikaanse Bbq zodat je kennis kunt maken met overige campeerders. De camping is gezien de centrale ligging uitermate geschikt als doorreis camping maar ook om langere tijd te verblijven om te genieten van de serene rust en de omgeving te verkennen. Komen zeker nogeens terug.

Een fantastische camping. Een aanrader!!

Willem en Astrid
2-9-2018

Een aanrader!!! Voor ons al jaren een fantastische camping. Vroeger (jaren 80 en 90 in de vorige eeuw) al 12 jaar gestaan, omdat de kinderen er elk jaar weer naar toe wilde. Onze dochter en schoonzoon met kinderen, hebben de camping opnieuw ontdekt en ook onze kleinkinderen willen nu elk jaar terug. Dit jaar (3 weken) alweer voor de 4e keer gestaan bij Bennie en Diana. De geweldige Nederlandse beheerders, die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Iedere dinsdag voor de liefhebbers een gezamenlijke bbq en op hun terras is het aan de eind van de dag prima vertoeven met een drankje e.d.

De camping heeft prima sanitair, verouderd maar schoon en lekkere warme douches, bos, strandje met diverse speelgelegenheden en een prima restaurant. Zeker een aanrader!!!

Genieten, dat doe je hier.

Fam. Glorie
23-8-2018

Wij zijn hier twee weken lang te gast geweest in één van de mobile home's. Samen met onze kinderen (2, 4 en 7jaar), hebben we ontzettend genoten van de camping, het naastgelegen meer, en de rest van de omgeving. Je merkt aan alles dat de gehele "campingcrew" echt hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Wij hebben enkel goede herinneringen over gehouden aan deze vakantie!

Een blijvertje

Huib van Bergen
20-8-2018

Onze vaste stek tijdens heen- en terugreis; ook dit jaar weer. Alles weer picobello en het wordt nog beter is ons verteld omdat het toch al superschone sanitairgebouw gerenoveerd wordt.

Goed voor een tussenstop, maar ook voor een langer verblijf.

En.......heel betaalbaar (en dat vindt iedereen fijn)

Ieder jaar overleggen we met de kids waar we heen

Toon Bouman
15-8-2018

Heerlijk in de natuur op een heuvel in het bos aan het water gastvrij onthaald worden met alle benodigde camping fasciliteiten en een prima restaurant. Een plek waar wij al jaren niet meer zonder kunnen.

Geweldige vakantie gehad van 3 weken

René Schaap
10-8-2018

Heerlijke plek in het bos aan een zwemmeer. Net sanitair. Geen gebruik van gemaakt daar wij in 1 van de 4 mobilhomes zaten met eigen sanitair. Ook 2 tenten in de verhuur. Broodjes service, avond ervoor bestellen. Rustige familiecamping waar de rust savonds gewaardeerd wordt. Heerlijk eten bijbde buren brasserie. Kortom top.

Heerlijk vakantie verblijf

Iwie, Annemarie en mitch
26-7-2018

Heerlijke camping met goede ontvangst. We zaten in een mobile home voor 8 nachten met zen 3en wat goed voor elkaar was, Je eigen wc en douche en koelkast enzv. Sochtends konden we heerlijke broodjes ophalen bij Bennie en Diana. En een lekker groot meer voor groot en klein om lekker te zwemmen of te spelen op de water speeltoestellen maar kan ook zonnen op het strand.

Kortom een prima vakantie verblijf en zeker een aanrader

Fijne camping

Jansen
25-7-2018

Twee nachten gestaan, om daarna uitgerust verder te trekken richting de Gers. Alle positieve verhalen wat hieronder is geschreven kloppen. De eigenaren maken van je verblijf een feestje. Sanitair was oud, maar schoon. En een heerlijke straal water wat er uit de douches kwam! Meer was prachtig en in de omgeving hoef je je zeker niet te vervelen.

Top vakantie

Ronald en Marga
24-7-2018

Super camping! Niet te groot en lekker overzichtelijk, ideaal met kleine spelende kinderen. Wij zaten in een mobile home, prima ding alles erop en eraan, lekker fris en schoon 👍! Elke ochtend werd er voor lekkere broodjes gezorgd door de gast heer en gastvrouw. Pal voor de camping zit een prachtig groot zwemmeer met strand en een geweldig speelveld met meerdere klimtoestellen en schommels ed. De kinderen vonden het fantastisch! Er zit nog een leuk tentje met crepes/pannenkoeken en ijs en daarnaast nog een mooi/goed restaurant! Elke dinsdag is het bbq avond op de camping, alle gasten kwamen ook gezellig heel leuk ! We hebben ook regelmatig wat gedronken op het terras bij Bennie en Diana het was goed vertoeven daar. Echt een leuke camping in een mooie omgeving !

Gastvrije camping in groene omgeving

Gestrande familie
9-6-2018

Wegens autopech gestrand in het plaatsje Masseret. Vrijwel direct werden we in contact gebracht met Bennie en Diana, de zeer gastvrije Nederlandse campingeigenaren. Ze vingen ons fantastisch op waar we erg dankbaar voor zijn! We konden overnachten in 1 van hun 4 mobile-homes, Diana zorgde voor een maaltijd en Bennie regelde het contact met de garage waar onze auto naartoe moest. We zijn er twee nachten gebleven waardoor we ook nog konden genieten van de prachtige groene omgeving rond de camping aan het meer. Als je op zoek bent naar rust in de natuur is deze camping in het voorseizoen zeker aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Forges in Masseret (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Forges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.