Géén boekingskosten

• 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

82 Reviews over Le Domaine des Forges

• 10Peter Schoen12-08-2022

Fantastischb we komen zeker vaker terug

Wij waren twee weken met kinderen en kleinkinderen op deze erg leuke en gezellige camping (mede dankzij de fantastische beheerders Marco en Ineke). Er zijn zo'n 50 plaatsen waarvan vele met zowel veel zon als veel schaduw. Naast de camping is een kunstmatig meertje met allerlei vertier.

• 10Van de Velde07-08-2022

Voor wie houdt van rust en gastvrijheid

Wij stonden op de camping voor enkele dagen in juli 2022, voor wij naar onze eindebestemming reden. Het was hier zo rustig en gastvrij. Marco en Inneke doen er alles aan om hun gasten het naar de zin te maken. Gewoon top. Doe zo verder. Uiteindelijk zijn we nog enkele dagen teruggekeerd vooraleer we huiswaarts keerde en weerom hetzelfde gevoel. Volgend jaar gaan wij waarschijnlijk onze vakantie hier doorbrengen. Wie houdt van rust en een propere camping zit hier aan het goede adres. Natuurlijk mag je de gastvrijheid niet vergeten. Het enig minpunt aan het verhoal is dat honden niet zijn toegelaten in het meer gelegen voor de camping. Maar er loopt een riviertje naast de camping waar de hond wel in mag en indien je graag wandelt kan je tijdens een wandeling rond de camping een meertje bereiken waar honden zijn toegelaten

• 10Eetgelegenheden
  • 8Annelies24-07-2022

Heerlijke camping

Prachtige camping met super aardige eigenaren. Zeer grote plaatsen en mooi sanitair. Omgeving zeker de moeite waard om er langer te verblijven. Een pluspunt is het mooie Plan d'eau met mooi strand en restaurantjes en voor kinderen veel speelmogelijkheden.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Joke16-07-2022

Prachtig gelegen,brandschoon,leuke eigenaren

Hebben er overnacht op doorreis,maar gaan zeker voor langere tijd terug.Is gewoon een schitterende camping

• 1Eetgelegenheden
  • 9HuibenTineke10-10-2021

Het blijft heerlijk hier

We komen jaarlijks op deze camping tijdens heen- en terugreis. Soms voor één nacht, maar ook wel eens langer. Dit jaar 9 nachten gebleven, deels met matig weer. Dat mocht de pret niet drukken, want er is in de omgeving genoeg te doen. Plaatsen als Limoges, Uzerche, Brice, Tulle. Maar ook in de directe omgeving van de camping is genoeg te doen: wandelen, zwemmen in het nabijgelegen meer, eten in Brasserie Le Marymax. De camping zelf wordt sinds 2020 gerund door Ineke en Marco en die maken er langzamerhand een paradijsje van. Kortom blijft dit een camping om terug te komen.

• 9H&T04-09-2021

Een pareltje in de Corrèze

• 10John Bos18-10-2020

Geweldig

Wat een fijne camping! Tijdens onze reis naar zuid Frankrijk hebben we deze camping aangedaan. We zouden een nachtje op deze camping overnachten, maar onze auto liet ons 20 km. voor aankomst in de steek. We zijn met een taxi naar de camping gebracht waar wij opgevangen werden door twee ontzettende lieve en behulpzame camping eigenaren. We voelden ons gelijk “thuis” en het heeft ons aan niks ontbroken en zijn hier ondanks dat de auto gerepareerd was langer gebleven. De camping ligt op een enorme mooie locatie met prachtige natuur en aan een meertje met eet en drinkgelegenheid en strand. Ruime plekken met water en elektra en heerlijk rustig. Het sanitair super schoon met heerlijke warme douches, normale toiletten met bril en toilet papier, en mooie afwasruimte. Wat een fijne, en rustige camping, gerund door enorme lieve eigenaren die enorm gedreven en behulpzaam zijn. Wij komen zeker weer terug!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Gerda28-08-2020

Een fantastische camping met nieuwe eigenaren Ineke en Marco sinds 1 juli 2020. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Mooie plaatsen ook met uitzicht op het meer. Komen hier zeker terug. Prijs mag gerust omhoog voor deze camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Tineke04-08-2020

Deze wordt nog beter dan hij al was....

We komen hier al jaren tijdens heen- en terugreis. Nu 5 dagen tijdens de heenreis gebleven. En met veel plezier. De nieuwe eigenaren doen hun stinkende best het naar je zin te maken en dat lukt hen prima. Een beetje onwennig soms, maar met de beste bedoelingen. Kortom een goede en betaalbare camping om te blijven komen. Straks tijdens de terugreis gaan we weer langs.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Annelies26-07-2020

Geweldig

Supermooie gemoedelijke camping. De nieuwe eigenaars zijn enorm vriendelijk en open. Het sanitair is heel schoon. We zijn er maar een nachtje gebleven, maar komen zeker nog eens terug.

Het meertje vonden de kids heerlijk om in te zwemmen en de speeltoestellen waren geweldig.

• 7Eetgelegenheden

Camping Le Domaine des Forges info