Camping Le Domaine des Forges

8.8Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Masseret (Correze)

8.8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

74 reviews over Camping Le Domaine des Forges

• 9Tineke04-08-2020

Deze wordt nog beter dan hij al was....

We komen hier al jaren tijdens heen- en terugreis. Nu 5 dagen tijdens de heenreis gebleven. En met veel plezier. De nieuwe eigenaren doen hun stinkende best het naar je zin te maken en dat lukt hen prima. Een beetje onwennig soms, maar met de beste bedoelingen. Kortom een goede en betaalbare camping om te blijven komen. Straks tijdens de terugreis gaan we weer langs.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Annelies26-07-2020

Geweldig

Supermooie gemoedelijke camping. De nieuwe eigenaars zijn enorm vriendelijk en open. Het sanitair is heel schoon. We zijn er maar een nachtje gebleven, maar komen zeker nog eens terug.

Het meertje vonden de kids heerlijk om in te zwemmen en de speeltoestellen waren geweldig.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Huib18-08-2019

Mooi, hartelijk en betaalbaar!,,

Mooi, hartelijk en betaalbaar!!! Dat zijn de kernwoorden voor deze camping waar we telkens tijdens onze heen- en terugreis naar de Gers belanden. Diana en Bennie doen hun stinkende best je verblijf zo goed als mogelijk te laten verlopen. Ook is de omgeving (met het zwemmeer met strandje op loopafstand) prachtig. Kortom, volgend jaar weer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Van Baarle05-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Erg leuke vakantie gehad. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met zwemmen en in de avond met een leuke speurtocht of met elkaar spelletjes spellen. De Nederlandse eigenaren ( altijd vrolijk en met een glimlach) weten erg veel van de omgeving en kunnen dus perfect informeren watvoor leuke en interessante activiteiten er buiten de camping te doen zijn. Ze staan altijd voor u klaar.

• 9Romana Kars04-08-2019

Een heerlijke vakantie

We hebben twee heerlijke weken gehad op de camping. De kinderen hebben zich goed vermaakt in en bij het meer. Bij wat slechter weer vermaakten zij zich goed bij Bennie en Diana in de receptie/bar/huiskamer, waar ze onder meer sjoelcompetities hebben gehouden. Ook voor ons zelf had de camping genoeg te bieden. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping waarbij je rustig een boek kan lezen, maar waar ook genoeg mogelijkheden zijn voor sociale contacten. Verder onze complimenten aan Bennie en Diana die mede hebben bijgedragen aan ons zeer geslaagd verblijf.

• 9Thomas & Sanne01-08-2019

Top camping!

We hebben hier een ingerichte tent “Tibet” gehuurd en werden bij aankomst aangenaam verrast. De ligging is ontzettend mooi en de tent is zeer compleet uitgerust. Als je iets nodig hebt wordt het geregeld door de beheerders. Een zeer warm welkom! Voor de kinderen is er een eigen tent en zelfs een kinderbedje en -stoel hoefden we niet zelf mee te nemen. Het sanitair op de camping is wat verouderd maar alles is aanwezig en het is erg schoon. Bovendien hoeft niet te worden gedoucht met muntjes. De camping ligt aan een meertje met strand en een zeer groot ondiep gedeelte wat perfect is om met de kinderen te zwemmen. In het water zijn drijvende speeltoestellen en een vlot. Ook midget golf, een speeltuin, brasserie, crêperie en bar zijn bij het meer. Wat een geweldig leuke camping! Eigenlijk wel fijn dat het zo rustig en nog niet verpest is, maar het verdient eigenlijk veel meer aandacht! Top!

• 9Stefan Eleveld30-07-2019

Heerlijke 2 weken gehad, leuke camping, mooie plek, fijn zwemmeer met strandje en erg aardige eigenaren.

De kinderen hebben zich 2 weken erg goed vermaakt, ook werden er verschillende activiteiten georganiseerd. De omgeving is mooi en de camping is goed te bereiken, paar kilometer van de snelweg af dus niet eindeloos op binnenwegen.

We komen zeker terug! Bedankt voor de 2 mooie weken.

• 10Eetgelegenheden

• 9De Jong26-07-2019

Samen met mijn vriendin zijn we 2 weken in een mobile home verbleven, We werden warm ontvangen door het personeel en werden snel geholpen als we vragen hadden, er is veel te doen in de omgeving, binnen een straal van 30 minuten rijden is er voor ieder wat wils.

Ook weten de medewerkers veel wat er zoal te doen is binnen, en buiten Masseret. De camping zelf is schoon en goed onderhouden, zeker voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet,

Aron de Jong en Rianne van Kooten

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Rosmalen26-07-2019

Super leuke vakantie gehad

Erg leuke camping met Nederlandse eigenaren. De camping is goed verzorgd en ziet er netjes uit. Sanitair is netjes en schoon. De camping ligt aan een mooi zwem meer wat voorzien is van een strandwacht tevens is er op het strand genoeg voor de kinderen te doen, denk aan een speeltuin migetgolf waterfietsen en in het water nog opblaasbare speelkussens. Ook is er een brasserie waar je erg goed kan eten. Op de camping kan je een hollands frietje bestellen. Voor de kinderen organiseren ze de in de avond ook nog leuke activiteiten. Wij hebben hier 2 erg goede weken vakantie gehad en komen er zeker terug

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2018
    9Rob en Willie van Sloten09-09-2018

Zeer mooi gelegen camping

Op onze doorreis naar het zuiden enkele dagen verbleven op deze zeer mooi gelegen camping midden in de natuur en toch niet ver van de snelweg. Bijzonder was de hartelijke ontvangst van de beheerders zij doen er alles aan om het de campinggasten naar de zin te maken. Er zijn vanaf de camping vele wandelroutes door de bossen en naast de camping ligt een recreatiemeer met een mooi strand en mogelijkheid om lekker te eten. De beheerders organiseren elke dinsdagavond een Amerikaanse Bbq zodat je kennis kunt maken met overige campeerders. De camping is gezien de centrale ligging uitermate geschikt als doorreis camping maar ook om langere tijd te verblijven om te genieten van de serene rust en de omgeving te verkennen. Komen zeker nogeens terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018