Camping Labalade

Meer camping info

18 reviews over Camping Labalade

• 2019
    5Tom11-06-2019

Wij snappen alle positieve reviews niet. 👎🏻

Wij houden van een kleine gezellige camping. Vandaar op de terugrit vanuit Zuid Frankrijk gestopt bij Labalade. Labalade was het niet voor ons. Deze camping kwam voor ons over dat het meer geschikt is voor wat alternatievere mensen die weinig waarde hechten aan luxe sanitair e.d. De camping ligt eigenlijk gewoon in de achtertuin van het huis van de eigenaar. Geen enkele probleem, maar dit terrein is ons inziens niet geschikt voor een camping. Het is erg ongelijk en was moeilijk onze caravan goed neer te zetten. Het dorp wat op 1 km lopen ligt was bij ons helaas toch echt wat verder lopen. Het sanitair is beperkt en na een aantal keer douchen erg bedompt. Buiten afwassen, zonder afdak met twee aparte kranen voor koud en warm was niet handig. Het kampvuur veroorzaakte veel stank. Wij voelden ons hier niet op ons gemak en zijn eerder vertrokken. Ook prijzig. Zeker gezien wat je er voor krijgt. Prijs komt niet overeen met SVR site.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Marian09-07-2018

Zeer mooie kleine groene camping. Vriendelijk ontvangst van de campingbaas. Veel wandel en fietstochten in de nabijheid. Dagelijks mee eten was voortreffelijk .

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Annemarie28-04-2018

Fijne plek!

Op weg van Nederland naar Santiago de Compestella kwamen we op 18 april op deze camping terecht. Geslapen in de pipowagen en heerlijk met Ruud gegeten. We waren de 1e gasten van het jaar en voelden ons meer dan welkom. Fijne plek voor pelgrims maar ook zeker voor vakanties.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Jason Zaat05-11-2017

Ongelofelijke ontdekking in puur stukje Frankrijk

Sfeervolle kleine camping, met geweldige gastheer (en mevrouw). De mogelijkheid tot mee eten 's avonds was ideaal, gezellig en lekker ook met specifieke eet wensen (veganistisch). De omgeving van de camping is onontdekt en echt nog een puur stukje Frankrijk, genoeg te ontdekken qua natuur, antique en brocante en zwem riviertjes. De gastheer en vrouw, Ruud en Margon, hebben alles voor je over en helpen je graag met activiteiten in de regio, problemen met de kampeer uitrusting. Een echte aanrader voor als je een goede, leuke niet te drukke plek zoekt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Burnie02-10-2017

Gastvrij en gezellig!

Prachtig gelegen in een omgeving waar het toerisme nog niet de boventoon voert. Gastvrije camping, met als absoluut extra de ( vrijblijvende) gezamenlijke maaltijd en kampvuur in de avond. Genoeg ruimte voor privacy maar ook gelegenheid voor contact met de andere campinggasten. De pipo wagens zijn volledig en gezellig ingericht, er ontbreekt werkelijk niets. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken en hebben veel info over de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Patrick, Peer en Marieke16-08-2017

Heeeeeerlijk

Wat een relaxte, gezellige & fijne camping!

Prachtig gelegen aan de bosrand. Bramen plukken, rivierkreeftjes vangen en eten, relaxen, wegdromen, sterren kijken, lachen, wijnproeverij en natuurlijk aanschuiven bij een fantastische gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid. Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Mike & Ilse30-07-2017

Relaxed

Heerlijk rustige camping met maar 6 staanplaatsen, 3 pipowagens en een tipi/scouting tent. Je kijkt dus nooit bij een ander naar binnen! Ruud de campingeigenaar houd van koken, wijntjes en gezelligheid :-) Wij komen zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8harry en truus20-05-2017

Fijne camping en mooie omgeving

Hadden een mooie ruime plek, goed eten van Ruud, veel vogelsoorten gezien! Mooie fikkies gestookt en eigenaar heeft verstand van vlees. Lange fiets tochten gemaakt, eigen brouw bier gedronken en top. Gelukkig mooi weer. Wat we niet goedvonden dat de vakantie over was .maar komen terug

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Jorien en Wil12-10-2016

Voor herhaling vatbaar

Wat zijn we geweldig ontvangen op deze camping. We hadden door files een late aankomst en moesten de tent nog opzetten. Ruud (eigenaar) en zijn vriendin Margon ontfermden zich meteen over de kinderen zodat wij nog de tent konden opzetten. Flexibel als ze waren, hebben ze de bbq nog warm gemaakt en ons eten aangeboden.

Wat een geweldige plek is het. Geheel in eigen stijl ingericht, goed onderhouden en sanitair is schoon.

De dagen die volgden hebben we veel goede tips gekregen om de omgeving te verkennen. Maar ook samen met Ruud zijn we eropuit gegaan om plekken te vinden waar je als toerist nooit op uit zou komen. Alles in ongedwongen sfeer. Heerlijk meegegeten voor weinig geld, lang nagetafeld en genoten van het kampvuur. Toen we vertrokken moest mijn zoon tranen met tuiten huilen want het was er zo fijn. Ruud heeft zelfs nog als animator gespeeld en geschilderd met de kinderen, kurken in flessen gestopt, met de grasmaaier gereden, kreeftjes gevangen, etc. Een ontzettend leuk stel met het hart op de goede plaats.

De pipowagens die er staan zijn ook smaakvol ingericht. Er zit een zandbak en speeltuintje bij. En het zwembad ligt in de buurt en met de auto kun je vlakbij de mooiste meren bezoeken. Het ligt in een prachtige omgeving met veel uitstapmogelijkheden.

Wij denken met een heel warm gevoel terug aan deze plek en willen er zeker nog eens terugkeren. Als het aan de kinderen ligt, volgend jaar al.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Agnes Bruin en Renze Mos13-09-2016

Heerlijke plek

We komen nu geheel tegen onze gewoonte in al 3 jaar op rij op dit prachtige plekje in het verstilde Limousin gebied. Zeer aan te raden voor rustzoekers . Ruud en Margon(de eigenaren) zijn in staat om je heel welkom te laten voelen en hebben er mede voor gezorgd dat zij en hun camping in ons hart zit. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

0 tips over Camping Labalade

1 vraag over Camping Labalade

• remco knijnenburg, 04-09-2017 Rapporteren

wifi

heeft u wifi op de camping?

Camping Labalade info

• SchaduwplaatsenAanwezig