Bed & Breakfast Le Rianon Gite

FrankrijkLimousinMalleret-Boussac

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Le Rianon Gite voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Le Rianon Gite

• 9Koen en Nicky30-06-2016

Gezellige gite bij zeer gastvrije familie!

Wij verbleven halverwege juni als eerste gasten (2 volwassenen en een hond) in de gite van Rob en Erika. Met ontzettend veel passie, enthousiasme en liefde werken zij aan hun Franse droom en dat straalt af op de gasten. Na een warm onthaal, een reisdag, een avond in het zonnetje en een warme douche lonkte het bed dat ontzettend lekker sliep. De gite is gezellig ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het brood van Erika smaakt heerlijk, net als de eitjes van de rondrennende kippen. Wij hebben ook 2 keer gebruik gemaakt van de table d' hotes, super leuk, gezellig en lekker gegeten, we voelden ons erg thuis. Rob is altijd in voor een kletspraatje en heeft ons de natuurpracht (vogeltjes, kikkers, egels en een slang) op en rond zijn erf laten zien.

• 9marga plomp10-05-2016

fantastisch

Wij werden bij aankomst heel hartelijk ontvangen door Erica en Rob . de kamer en badkamer waren heel schoon en ontbijt zeer uitgebreid . jammer dat we maar 3 dagen konden blijven maar we komen zeker terug, naar deze mooie plek

Bed & Breakfast Le Rianon Gite info

Veilig betalen met