Reviews over Mainsat

Mooie locatie in de natuur

M de Smet,
    2-6-2015

B&B La Chaumette is een plaats voor mensen die houden van wandelen en natuur. Slapen doe je hier erg goed, met fijne bedden en een heerlijke stilte.

Ontbijt 's-morgens Is pure verwennerij met allerlei zelfgemaakte verse producten.

Het is mogelijk georganiseerde wandelingen te doen.

fantastische plek

anneke van helden,
    18-8-2014

De eerste week van augustus hebben wij doorgebracht in een 6 persoons gite.

De accomodaties waren schoon en goed uitgerust. De ligging is vrij afgelegen, maar prachtig als je lekker een weekje helemaal tot rust wil komen.

De eigenaar en eigenares zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

Achter de gites ligt een overdekte bbq-plaats waar de eigenares ook twee keer per week een heerlijke maaltijd voor alle gasten die dit willen verzorgd.

Het is een hele kindvriendelijke accommodatie. Er is een verwarmd zwembad, een klein speeltuintje, tafeltennis en speelgoed/spelletjes waar de gasten gebruik van mogen maken.