Kasteel Chateau de la Fragne

Kasteel Chateau de la Fragne
9,4

15 tips over Kasteel Chateau de la Fragne

Edwin en Jenet Haselhoff, 22-6-2015
Liefhebbers van natuur, cultuur en lekker eten kunnen hier hun hart ophalen.
Evelien Verreu, 5-11-2014
Als je met het gezin gaat (4/5 personen), zeker de familiekamer nemen! In de buurt is er heel wat te zien, eens een paardenrace bijwonen in Pompadour is slecht één van de vele aanraders. De plaatselijke "marché des producteurs" eens bezoeken, waar je samen met de dorpelingen kan genieten van de lokale producten, is ook heel leuk.
Anita Wijnsma, 1-9-2014
Als tip zou ik zeggen, ga het ervaren want het is slecht te vangen in worden. Het is een gevoel!

anneliek, 19-6-2014
Chateau La Fragne is een aanrader als je zou willen trouwen in Frankrijk !
Remco Muiderman, 15-8-2013

Het Chateau is mooi maar ook het bijgelegen huisje is erg leuk en prima voor elkaar! Ligt er 30 meter vanaf... ga lekker ontbijten en laat je s'avonds verwennen met het eten van het huis! Proost!

grt Remco

a_a_c_oomen, 2-8-2013
Alles is bespreekbaar, de familie denkt graag met je mee.

martin, 30-7-2013
het marktje in de buurt zeker bezoeken (op maandagavond).
bertus , 28-7-2013
Op doorreis een tussenstop in dit pittoreske kleinschalige super hotelkasteel is absoluut de moeite waard en om het geld hoeft u het zeker niet te laten!
Anneke, 20-7-2013
Het is zeerzeker de moeite waard, maar 1 dag is gewoon tekort.
Frédérique, 19-7-2013
Een echte aanrader, genieten van de rust en natuur en prachtige omgeving !!!