Kasteel Chateau de la Fragne

Kasteel
Kasteel Chateau de la Fragne
9,4

80 reviews over Kasteel Chateau de la Fragne in het Nederlands

Iedere vakantiedag telt hier dubbel. De ligging is prachtig, de faciliteiten zijn uitstekend en de hartelijkheid van de gastheren en gastvrouwen is hartverwarmend. Een paar dagen La Fragne is genoeg om volledig tot rust te komen. De kamers zijn netjes en smaakvol ingericht en het ontbijt en het diner zijn altijd een traktatie.

Genoten!!!!!

Rademaker
5-9-2017

In augustus drie dagen heerlijk genoten op Chateau La Fragne. Genoten van het prachtige kasteel, de mooie kamer, het heerlijke eten, het uitgebreide ontbijt, de huisdieren (honden, paarden, ezels, poezen, papegaai), het zwembad, de mooie groene kasteeltuin en de gastvrijheid van Harry, Trudy, Claudia & Vicky en alle andere vriendelijke familie en vrienden van de familie die daar waren.

Je kunt uren zitten in de tuin of bij het zwembad en genieten van de rust en genieten van het uitzicht. Onze kinderen van 9 en 12 jaar hebben zich uitstekend vermaakt! Spelen met de honden, verstoppertje spelen in de grote tuin, spelletjes (badminton, jeu de boules, midgetgolf enz.) in de tuin spelen. Aan alles wordt gedacht en meegedacht.

We kijken met heel veel plezier terug op onze 3-daags verblijf. Nogmaals hartelijk dank! Tot kijk! Gr. Roger, Frederike, Rick en Lars

Bijzonder mooi plekje!

Emille, Danny en Bijs
22-8-2017

Wat een plaatje! Ontzettend blij dat we dit pareltje gevonden hebben! Super ontvangst, geweldig sfeervolle kamer, heeeerlijk zwembad met mooi zit en lounge gedeelte, echt overheerlijk diner en super ontbijt en bovenal ontzettend lieve mensen, zowel gastvrouwen met familie als bediening! Een absolute aanrader! Wij komen ook graag nog eens terug!

Heerlijk

Nick en Ingee
20-8-2017

Heerlijk waren onze dagen in chateau la fragne!! Warme ontvangst door de familie, prachtige tuin met schitterend zwembad, keurige stijlvolle kamers en gezellige avonden. Kortom een fantastisch week en voor herhaling vatbaar!

Formidabel

Trudy
19-8-2017

Het sfeervol ingerichte chateau ligt in een prachtig park met daarin een heerlijk zoutwater zwembad. Wij hebben genoten van ons verblijf en het gastvrije onthaal en niet te vergeten de overheerlijke diners! Een aanrader.

Thuis komen!!

Arjan Septer
10-8-2017

Voor de 6de keer een aantal nachten met het gezin geweest en elke keer voelt het als "thuis komen".

Naast de heerlijke ontbijten, de sublieme diners en de schitterende locatie herbergt het voor ons ook veel warmte!

Op naar de 7de keer.

Heerlijke plek!

Linda en Cock
6-8-2017

Je woont je een prinses als je op dit kasteeltje verblijft! Veel zorg aan de kamers, heel goed gegeten en mooie omgeving!

Fantastisch trouwweekend

Ruby
23-6-2017

Wij hebben we geweldig trouwweekend gehad op chateau la Fragne. Omdat we met een relatief kleine groep waren, was onze ceremonie op een bijzonder intiem plekje in de groene tuin. De voltallige staf was aanwezig zonder op de voorgrond te treden. Onze gasten werden super bediend en hadden toch het gevoel 'bij ons' te zijn. Alles goed verzorgd, iets aangepast trouwprogramma was geen probleem. Een extra activiteit is geregeld voor de zaterdag ochtend met aansluitend een picknick. In de avond van de bruiloft avond hebben we mogen genieten van een heerlijk 6 gangen diner met amuses vooraf. Intiem, verzorgd en romantisch.

Bedankt allemaal!

Oude reviews (archief)

Geweldig weekend gehad!

Jaap en Martine
21-8-2016

We hebben hier begin augustus, samen met onze familie en vrienden, onze bruiloft gevierd, waarbij werkelijk al onze verwachtingen zijn overtroffen. De locatie, het kasteel zelf, het eten, de kamers en de warme mensen die alles tot in de puntjes toe verzorgen, en totaal ontzorgen.

Geweldig!

Peter en Marleen
16-8-2016

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad op kasteel La Franje. Het kasteel is heel sfeervol ingericht en de tuin is prachtig. Ook het personeel is heel vriendelijk en relaxt. Een echte aanrader dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de la Fragne in Lubersac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de la Fragne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau de la Fragne scoort een 9.43 uit 10 op basis van 80 reviews.