Kasteel Chateau de la Fragne

Met vrienden

Onvergetelijk trouwweekend!

Arlette Diepeveen
21-8-2018

In augustus 2017 hebben wij deze prachtige locatie voor het eerst bezocht. We waren op zoek naar een locatie voor onze bruiloft. Al direct bij aankomst waren wij verkocht. Geen twijfel over mogelijk!!! Het contact met de familie Rijntjes was buitengewoon speciaal. We voelden ons zó welkom en op ons gemak! Claudia en Vicky hebben er alles aan gedaan om ons een onvergetelijk weekend te bezorgen. Er was intensief contact om onze wensen te realiseren. Wij, en ook zeker onze gasten, waren zéér te spreken over de culinaire lekkernijen en de perfecte organisatie. Lieve familie Rijntjes, Claudia en Vicky, jullie hebben een speciaal plekje in ons hart. Wij komen zéér snel weer terug! Bedankt voor alles!

Liefs, Bruidspaar Diepeveen.

Onze prachtige bruiloft in Chateau La Fragne!

Robin Westerveld
30-7-2018

Met veel liefde schrijven wij deze review, want wat hebben wij een prachtige bruiloft gehad. Door een goede organisatie van Claudia en Vicky verliep alles tot in de puntjes en zag onze bruiloft er tip top verzorgd uit. Wij wisten al dat Vicky en Claudia goed waren in het verzorgen van hun gasten. Dit was namelijk een van de redenen dat wij kozen voor Chateau La Fragne, maar ook onze gasten waren elke keer weer verrast door de uitgebreide buffetten gevuld met heerlijk eten, de gastvrijheid, de locatie en de prachtige kamers in het chateau! Wij kijken terug op een onvergetelijk weekend en dragen Chateau La Fragne en de gehele familie een warm hart toe.

Ons droomhuwelijk

Geert & Vanessa
16-7-2018

Ons droomhuwelijk in een ongedwongen sfeer. Dat was onze droom en die hebben Claudia, Vicky en hun fantastisch team waargemaakt. Drie dagen lang werden we verwend en werden al onze zorgen en stress weggenomen. Ons huwelijk was alles wat we ervan verwacht hadden en nog veel meer. Heel erg bedankt en we komen zeker terug!

Geweldige plaats voor een sprookjeshuwelijk!

Kristof & Nancy
16-7-2018

Wat een geweldige belevenis. Enkele mails heen en weer volstonden voor Vicky en Claudia om ons een droomhuwelijk te bezorgen. De locatie was fabelachtig, het eten geweldig lekker!! En de gastvriendelijkheid had geen grenzen!!! Zelfs niet in onze stoutste dromen hadden we ons dit kunnen voorstellen.

Trouwen in het buitenland doe je hier!!!!! Voor ons ligt het nu al vast dat we onze huwelijksverjaardagen hier zullen vieren!! Enkele dagen er tussenuit naar het Chateau (B&B) is enkel maar aan te raden.

Vicky en Claudia (en al de andere leden vd kasteelfamilie), bedankt!!! Dit waren dagen om NOOIT te vergeten.

Onvergetelijke beleving

André & Christiana
12-7-2018

Wij kunnen alle lieve mensen van La Frans niet genoeg bedanken voor de onvergetelijke ervaring. Van de aankomst tot het afscheid voelde wij ons helemaal op gemak op het schitterend landgoed van La Fragne. Alles was tot in de puntjes geregeld en wij kunnen iedereen de "La Fragne experience" dan ook zonder twijfel aan raden.

Genieten

Ramona
24-6-2018

Chateau la fragne is een heerlijke plek! Het is prachtig gelegen en het ontvangst is hartelijk. Met grote zorg en oog voor detail zijn de kamers prachtig ingericht . Niets moet en alles kan op chateau la fragne. De kindvriendelijke en sociale dieren geven het net het stukje extra. Hier telt elke vakantiedag dubbel! Een echte aanrader.

Tot heel snel weer !!

Hilde Germonpré
23-6-2018

De ligging, de warme ontvangst door hele lieve mensen, het chateau, de tuin, het openluchtzwembad, de bijgebouwen, de paarden, de honden en de poezen, de papegaai, de wijde omgeving, niet zo ver weg van de autoweg naar het zuiden .. een heerlijke plek .. 🍀

Iedere vakantiedag telt hier dubbel. De ligging is prachtig, de faciliteiten zijn uitstekend en de hartelijkheid van de gastheren en gastvrouwen is hartverwarmend. Een paar dagen La Fragne is genoeg om volledig tot rust te komen. De kamers zijn netjes en smaakvol ingericht en het ontbijt en het diner zijn altijd een traktatie.

Genoten!!!!!

Rademaker
5-9-2017

In augustus drie dagen heerlijk genoten op Chateau La Fragne. Genoten van het prachtige kasteel, de mooie kamer, het heerlijke eten, het uitgebreide ontbijt, de huisdieren (honden, paarden, ezels, poezen, papegaai), het zwembad, de mooie groene kasteeltuin en de gastvrijheid van Harry, Trudy, Claudia & Vicky en alle andere vriendelijke familie en vrienden van de familie die daar waren.

Je kunt uren zitten in de tuin of bij het zwembad en genieten van de rust en genieten van het uitzicht. Onze kinderen van 9 en 12 jaar hebben zich uitstekend vermaakt! Spelen met de honden, verstoppertje spelen in de grote tuin, spelletjes (badminton, jeu de boules, midgetgolf enz.) in de tuin spelen. Aan alles wordt gedacht en meegedacht.

We kijken met heel veel plezier terug op onze 3-daags verblijf. Nogmaals hartelijk dank! Tot kijk! Gr. Roger, Frederike, Rick en Lars

Bijzonder mooi plekje!

Emille, Danny en Bijs
22-8-2017

Wat een plaatje! Ontzettend blij dat we dit pareltje gevonden hebben! Super ontvangst, geweldig sfeervolle kamer, heeeerlijk zwembad met mooi zit en lounge gedeelte, echt overheerlijk diner en super ontbijt en bovenal ontzettend lieve mensen, zowel gastvrouwen met familie als bediening! Een absolute aanrader! Wij komen ook graag nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de la Fragne in Lubersac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de la Fragne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.