Kasteel Chateau de la Fragne

91 reviews over Kasteel Chateau de la Fragne in het Nederlands

Magnifique!!

Corine Roels,
13-11-2018

Precies 3 maanden geleden zijn onze dochter en schoonzoon getrouwd op La Fragne.

Wat een geweldig weekend.

Het kasteel, de omgeving, de kamers, het culinaire gedeelte en vooral Claudia, Vicky en hun team waren in één woord geweldig.

Wat een gastvrijheid, niets was hun te veel!!!

Dank jullie wel voor een geweldig verblijf.

Superrr

ina diepeveen,
18-10-2018

Onze zoon en schoondochter hadden deze plek uitgekozen om te trouwen in Augustus,ik denk het beste besluit wat ze hebben genomen.Geweldig Kasteel en vooral geweldige gastvrijheid en een super familie.

De ontspannen sfeer die deze mensen kunnen creëren was heerlijk.

Een Chateau om terug te komen.Bedankt voor alles.

Een verrukkelijke, zeer gastvrije toplocatie

Aad Veth,
15-10-2018

Eind juli 2018 hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen een week gelogeerd op Chateau de la Fragne. Totaal waren wij met 10 personen en hebben we het gehele Chateau afgehuurd. Reeds in januari had ik contact met Claudia om voor ons gehele gezin een programma te maken.

Er werd ons een fantastisch programma voorgeschoteld met zowel culturele als sportieve activiteiten. Het programma liet meer dan voldoende ruimte over om te ontspannen aan het heerlijke zwembad. Claudia en haar medewerkers bieden een geweldige gastvrijheid en wij voelden ons direct thuis. Ook het culinaire gedeelte van ons verblijf liet niets te wensen over. Claudia is een uitstekende kokkin.

Zeer gevarieerd vanaf een prima ontbijt to een schitterend vijfgangen diner. En dat allemaal op wisselende locaties op het Chateau. Werkelijk een onvergetelijke ervaring. Een aanrader.

Onvergetelijk!

Marleen,
23-9-2018

Een onvergetelijke week met de familie op een fantastische plek met superfijne persoonlijke aandacht, een hele prettige familiaire en gastvrije sfeer en verschillende culinaire verrassingen en hoogtepunten. Een hele week in de watten gelegd door Claudia en haar fijne team. Onze kinderen Iris en Tom dolblij met het voeren van ijsklontjes aan de 2 lieve kindvriendelijke honden Lief en Lila. Elke dag had Claudia een goede suggestie om te ondernemen, niets hoeft en alles mag en mocht je toch op het laatste moment nog op een excursie willen gaan dan staat de picknickmand al voor je klaar. Het dineren gebeurde bijna nooit op eenzelfde plek en aan alles was gedacht en het was elke keer weer overheerlijk. We hebben genoten van het prachtige kasteel, het zwembad, het overheerlijke eten en drinken en de voor ons ongeveenaarde gastvrijheid van Claudia en haar familie! We komen zeker terug!

Onvergetelijk trouwweekend!

Arlette Diepeveen,
21-8-2018

In augustus 2017 hebben wij deze prachtige locatie voor het eerst bezocht. We waren op zoek naar een locatie voor onze bruiloft. Al direct bij aankomst waren wij verkocht. Geen twijfel over mogelijk!!! Het contact met de familie Rijntjes was buitengewoon speciaal. We voelden ons zó welkom en op ons gemak! Claudia en Vicky hebben er alles aan gedaan om ons een onvergetelijk weekend te bezorgen. Er was intensief contact om onze wensen te realiseren. Wij, en ook zeker onze gasten, waren zéér te spreken over de culinaire lekkernijen en de perfecte organisatie. Lieve familie Rijntjes, Claudia en Vicky, jullie hebben een speciaal plekje in ons hart. Wij komen zéér snel weer terug! Bedankt voor alles!

Liefs, Bruidspaar Diepeveen.

Onze prachtige bruiloft in Chateau La Fragne!

Robin Westerveld,
30-7-2018

Met veel liefde schrijven wij deze review, want wat hebben wij een prachtige bruiloft gehad. Door een goede organisatie van Claudia en Vicky verliep alles tot in de puntjes en zag onze bruiloft er tip top verzorgd uit. Wij wisten al dat Vicky en Claudia goed waren in het verzorgen van hun gasten. Dit was namelijk een van de redenen dat wij kozen voor Chateau La Fragne, maar ook onze gasten waren elke keer weer verrast door de uitgebreide buffetten gevuld met heerlijk eten, de gastvrijheid, de locatie en de prachtige kamers in het chateau! Wij kijken terug op een onvergetelijk weekend en dragen Chateau La Fragne en de gehele familie een warm hart toe.

Ons droomhuwelijk

Geert & Vanessa,
16-7-2018

Ons droomhuwelijk in een ongedwongen sfeer. Dat was onze droom en die hebben Claudia, Vicky en hun fantastisch team waargemaakt. Drie dagen lang werden we verwend en werden al onze zorgen en stress weggenomen. Ons huwelijk was alles wat we ervan verwacht hadden en nog veel meer. Heel erg bedankt en we komen zeker terug!

Geweldige plaats voor een sprookjeshuwelijk!

Kristof & Nancy,
16-7-2018

Wat een geweldige belevenis. Enkele mails heen en weer volstonden voor Vicky en Claudia om ons een droomhuwelijk te bezorgen. De locatie was fabelachtig, het eten geweldig lekker!! En de gastvriendelijkheid had geen grenzen!!! Zelfs niet in onze stoutste dromen hadden we ons dit kunnen voorstellen.

Trouwen in het buitenland doe je hier!!!!! Voor ons ligt het nu al vast dat we onze huwelijksverjaardagen hier zullen vieren!! Enkele dagen er tussenuit naar het Chateau (B&B) is enkel maar aan te raden.

Vicky en Claudia (en al de andere leden vd kasteelfamilie), bedankt!!! Dit waren dagen om NOOIT te vergeten.

Onvergetelijke beleving

André & Christiana,
12-7-2018

Wij kunnen alle lieve mensen van La Frans niet genoeg bedanken voor de onvergetelijke ervaring. Van de aankomst tot het afscheid voelde wij ons helemaal op gemak op het schitterend landgoed van La Fragne. Alles was tot in de puntjes geregeld en wij kunnen iedereen de "La Fragne experience" dan ook zonder twijfel aan raden.

Genieten

Ramona,
24-6-2018

Chateau la fragne is een heerlijke plek! Het is prachtig gelegen en het ontvangst is hartelijk. Met grote zorg en oog voor detail zijn de kamers prachtig ingericht . Niets moet en alles kan op chateau la fragne. De kindvriendelijke en sociale dieren geven het net het stukje extra. Hier telt elke vakantiedag dubbel! Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de la Fragne in Lubersac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de la Fragne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.