Géén boekingskosten

Meer kasteel info

96 Reviews over Chateau de la Fragne

• 10Christel12-08-2020

Wat een geweldige plek!

Wat hebben we een heerlijke tijd gehad op dit chateau. Ruime kamer, lekker bed. Het 3-gangendiner was telkens weer verrassend. Ook werd er met onze vegetarische zoon rekening gehouden. Het zwembad was fijn en in de omgeving zijn voldoende leuke dingen te doen (karten, klimbos, leuke stadjes). De twee chateaudames (Vicky en Claudia) hebben ons geweldig in de watten gelegd. Daarnaast was het ook nog eens heel prettig gezelschap! Kortom, een zeer geslaagde week. We komen zeker terug!

• 10Nadine25-06-2020

Onvergetelijk verblijf

Voelt als thuiskomen. Sfeervolle ambiance, stijlvolle kamers, prachtige tuin, heerlijk eten, geweldig zwembad, ontzettend lieve mensen. In één woord, fantastisch.

• 10J. Haselhoff04-10-2019

Heerlijk verblijf op een prachtig kasteel

Opnieuw weer enorm genoten van ons verblijf op La Fragne. Het voelt elke keer weer als een combinatie van thuiskomen, een warm bad en het logeren bij een hele lieve oom, tante en nichtje. Wat een heerlijke rust en ruimte. De sfeer is gemoedelijk en gezellig, de tuin en het zwembad geweldig, het kasteel en de kamer prachtig, het eten helemaal top. Maar bovenal de hartelijkheid en goede zorgen van de hele familie Rijntjes maken het plaatje compleet. Nogmaals dank voor weer een heerlijke week bij jullie.

• 10Rosanne11-09-2019

Súperdepúpper!

Wat hebben we het, ondanks de aanrijding met een Franse boer, geweldig gehad op het Chateau met Claudia, Trudy en Harry. Ze zijn zo enórm behulpzaam, bezorgd en lief geweest.. Het kasteel is prachtig evenals de mooie kasteeltuin inclusief de uilen in de nacht. Ook de nieuwe zaal gaat geweldig worden, dat is nu al duidelijk! We hebben heerlijk gegeten en genoten van het gezelschap van de familie. ( en de auto van mama) We komen zékersteweten terug naar deze mooie, bijzondere plek met z’n al even mooie bewoners! Nogmaals heel erg bedankt voor ALLES! Heel veel liefs, John en Rosanne

• 10Christel11-08-2019

Fantastisch!

Wat hebben we genoten van het chateau, de tuin en het zwembad. Het is erg mooi en de kinderen hebben ook veel plezier gehad. Ze hebben heerlijk gespeeld in de tuin en in het zwembad. De goede zorgen en gezelligeid van claudia en vicky maken het en onvergetelijke paar dagen. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen. Ze hebben ook tips gegeven over wat er in de omgeving te doen is, dus ook een uitstapje naar nabijgelegen dorpjes is erg leuk!

• 10Corine Roels13-11-2018

Magnifique!!

Precies 3 maanden geleden zijn onze dochter en schoonzoon getrouwd op La Fragne. Wat een geweldig weekend. Het kasteel, de omgeving, de kamers, het culinaire gedeelte en vooral Claudia, Vicky en hun team waren in één woord geweldig. Wat een gastvrijheid, niets was hun te veel!!!

Dank jullie wel voor een geweldig verblijf.

• 10ina diepeveen18-10-2018

Superrr

Onze zoon en schoondochter hadden deze plek uitgekozen om te trouwen in Augustus,ik denk het beste besluit wat ze hebben genomen.Geweldig Kasteel en vooral geweldige gastvrijheid en een super familie. De ontspannen sfeer die deze mensen kunnen creëren was heerlijk. Een Chateau om terug te komen.Bedankt voor alles.

• 9Aad Veth15-10-2018

Een verrukkelijke, zeer gastvrije toplocatie

Eind juli 2018 hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen een week gelogeerd op Chateau de la Fragne. Totaal waren wij met 10 personen en hebben we het gehele Chateau afgehuurd. Reeds in januari had ik contact met Claudia om voor ons gehele gezin een programma te maken. Er werd ons een fantastisch programma voorgeschoteld met zowel culturele als sportieve activiteiten. Het programma liet meer dan voldoende ruimte over om te ontspannen aan het heerlijke zwembad. Claudia en haar medewerkers bieden een geweldige gastvrijheid en wij voelden ons direct thuis. Ook het culinaire gedeelte van ons verblijf liet niets te wensen over. Claudia is een uitstekende kokkin. Zeer gevarieerd vanaf een prima ontbijt to een schitterend vijfgangen diner. En dat allemaal op wisselende locaties op het Chateau. Werkelijk een onvergetelijke ervaring. Een aanrader.

• 10Marleen23-09-2018

Onvergetelijk!

Een onvergetelijke week met de familie op een fantastische plek met superfijne persoonlijke aandacht, een hele prettige familiaire en gastvrije sfeer en verschillende culinaire verrassingen en hoogtepunten. Een hele week in de watten gelegd door Claudia en haar fijne team. Onze kinderen Iris en Tom dolblij met het voeren van ijsklontjes aan de 2 lieve kindvriendelijke honden Lief en Lila. Elke dag had Claudia een goede suggestie om te ondernemen, niets hoeft en alles mag en mocht je toch op het laatste moment nog op een excursie willen gaan dan staat de picknickmand al voor je klaar. Het dineren gebeurde bijna nooit op eenzelfde plek en aan alles was gedacht en het was elke keer weer overheerlijk. We hebben genoten van het prachtige kasteel, het zwembad, het overheerlijke eten en drinken en de voor ons ongeveenaarde gastvrijheid van Claudia en haar familie! We komen zeker terug!

• 10Arlette Diepeveen21-08-2018

Onvergetelijk trouwweekend!

In augustus 2017 hebben wij deze prachtige locatie voor het eerst bezocht. We waren op zoek naar een locatie voor onze bruiloft. Al direct bij aankomst waren wij verkocht. Geen twijfel over mogelijk!!! Het contact met de familie Rijntjes was buitengewoon speciaal. We voelden ons zó welkom en op ons gemak! Claudia en Vicky hebben er alles aan gedaan om ons een onvergetelijk weekend te bezorgen. Er was intensief contact om onze wensen te realiseren. Wij, en ook zeker onze gasten, waren zéér te spreken over de culinaire lekkernijen en de perfecte organisatie. Lieve familie Rijntjes, Claudia en Vicky, jullie hebben een speciaal plekje in ons hart. Wij komen zéér snel weer terug! Bedankt voor alles! Liefs, Bruidspaar Diepeveen.

Kasteel Chateau de la Fragne info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar