Reviews over Lubersac

Magnifique!!

Corine Roels,
    13-11-2018

Precies 3 maanden geleden zijn onze dochter en schoonzoon getrouwd op La Fragne.

Wat een geweldig weekend.

Het kasteel, de omgeving, de kamers, het culinaire gedeelte en vooral Claudia, Vicky en hun team waren in één woord geweldig.

Wat een gastvrijheid, niets was hun te veel!!!

Dank jullie wel voor een geweldig verblijf.

Superrr

ina diepeveen,
    18-10-2018

Onze zoon en schoondochter hadden deze plek uitgekozen om te trouwen in Augustus,ik denk het beste besluit wat ze hebben genomen.Geweldig Kasteel en vooral geweldige gastvrijheid en een super familie.

De ontspannen sfeer die deze mensen kunnen creëren was heerlijk.

Een Chateau om terug te komen.Bedankt voor alles.

Een verrukkelijke, zeer gastvrije toplocatie

Aad Veth,
    15-10-2018

Eind juli 2018 hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen een week gelogeerd op Chateau de la Fragne. Totaal waren wij met 10 personen en hebben we het gehele Chateau afgehuurd. Reeds in januari had ik contact met Claudia om voor ons gehele gezin een programma te maken.

Er werd ons een fantastisch programma voorgeschoteld met zowel culturele als sportieve activiteiten. Het programma liet meer dan voldoende ruimte over om te ontspannen aan het heerlijke zwembad. Claudia en haar medewerkers bieden een geweldige gastvrijheid en wij voelden ons direct thuis. Ook het culinaire gedeelte van ons verblijf liet niets te wensen over. Claudia is een uitstekende kokkin.

Zeer gevarieerd vanaf een prima ontbijt to een schitterend vijfgangen diner. En dat allemaal op wisselende locaties op het Chateau. Werkelijk een onvergetelijke ervaring. Een aanrader.

Onvergetelijk!

Marleen,
    23-9-2018

Een onvergetelijke week met de familie op een fantastische plek met superfijne persoonlijke aandacht, een hele prettige familiaire en gastvrije sfeer en verschillende culinaire verrassingen en hoogtepunten. Een hele week in de watten gelegd door Claudia en haar fijne team. Onze kinderen Iris en Tom dolblij met het voeren van ijsklontjes aan de 2 lieve kindvriendelijke honden Lief en Lila. Elke dag had Claudia een goede suggestie om te ondernemen, niets hoeft en alles mag en mocht je toch op het laatste moment nog op een excursie willen gaan dan staat de picknickmand al voor je klaar. Het dineren gebeurde bijna nooit op eenzelfde plek en aan alles was gedacht en het was elke keer weer overheerlijk. We hebben genoten van het prachtige kasteel, het zwembad, het overheerlijke eten en drinken en de voor ons ongeveenaarde gastvrijheid van Claudia en haar familie! We komen zeker terug!

Onvergetelijk trouwweekend!

Arlette Diepeveen,
    21-8-2018

In augustus 2017 hebben wij deze prachtige locatie voor het eerst bezocht. We waren op zoek naar een locatie voor onze bruiloft. Al direct bij aankomst waren wij verkocht. Geen twijfel over mogelijk!!! Het contact met de familie Rijntjes was buitengewoon speciaal. We voelden ons zó welkom en op ons gemak! Claudia en Vicky hebben er alles aan gedaan om ons een onvergetelijk weekend te bezorgen. Er was intensief contact om onze wensen te realiseren. Wij, en ook zeker onze gasten, waren zéér te spreken over de culinaire lekkernijen en de perfecte organisatie. Lieve familie Rijntjes, Claudia en Vicky, jullie hebben een speciaal plekje in ons hart. Wij komen zéér snel weer terug! Bedankt voor alles!

Liefs, Bruidspaar Diepeveen.

Lubersac scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews