Vakantiepark Les Hameaux du Perrier

7.3Goed

Frankrijk, Limousin, Lissac-sur-Couze (Correze)

7.3Goed

• 6.3Activiteiten
  • 6.5Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Hameaux du Perrier voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

16 reviews over Vakantiepark Les Hameaux du Perrier

• 6Van de vlist25-08-2016

Bedenk me nog een keer alvorens weer te boeken.

Ruimte in en om het huisje ok. Maar service en hygiene typisch frans. Na een lange reis kwamen we bij een dichte receptie, diverse briefjes met openingtijden op een overvolle deur. Wel iemand in de bar, maar we konden pas na 16.00 uur de sleutel krijgen. Huisje was gewoon beschikbaar en park zeker niet vol. de dame die bij de bar zei geen sleutel te hebben bleek na 16.00 uur ook de receptioniste. Huisje had geen gordijnen in de slaapkamers en omdat we maar 1 nachtje zouden blijven heb ik dat gelaten. Verder stond de gehele keuken- inventaris op de tafel. We hebben niets gebruikt omdat we in het restaurantje zouden gaan eten. Daar weinig keus alleen pizza's en een ongeinteresserrde serveerster, u raadt het als tevens receptioniste en barvrouw. Voor 1 nachtje prima maar ik zou er niet aan moeten denken hier langer te verblijven. Huisje en park beetje groezelig, vervallen al met al een armoedige indruk. Maar nogmaal voor doorreis wel prima maar kom pas na 16.00 uur aan want anders kom je er echt niet op.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Jet198022-08-2016

Prima, rustig park, in omgeving veel te zien/doen

Rustig bungalowpark gelegen op een helling, wij zaten in een van de achterste huisjes met een mooi uitzicht over de vallei en ruime percelen. Als nadeel wel telkens een flinke wandeling naar het zwembad (bij >30C best pittig). Wij vonden het huisje ruimer dan op andere parken in Frankrijk, onderhoud was goed. Complete keuken met vaatwasser, wel nare lucht in het huisje bij warmer weer door de septic tank. Er is verder geen vertier/animatie, behalve op woensdag een pizza camion (een hele goede overigens) kan er niet gegeten worden, tussen de middag gaat de receptie/bar dicht. Er is een goede WiFi. In de omgeving veel te doen/zien. Strand van nabijgelegen lac du causse is mooi en gezellig.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Deborah20-07-2013

Heerlijk rustig!

Het vakantie park is heerlijk rustig! wij zaten in een huisje achterin het park, het was wel een eind wandelen de berg op maar het was een fijne plek met veel privacy en schaduw! Het huisje zelf was wat aan de kleine kant maar na een kleine verbouwing waarbij ik de bank op de veranda gezet had was het veel ruimer ;-)

• 8Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7flip22-09-2012

viel niet tegen

een aardig park met redelijke onderkomens. Met 2 personen is het goed te doen in de huisjes,met meerdere wordt het slecht vertoeven.(te klein) In het najaar is het lekker rustig,je hebt het zwembad letterlijk voor jezelf en valt het wel mee met je privacy. Voor de zomerperiode met volle bezetting is je privacy slecht. De huisjes staan dicht op elkaar en weinig tot geen begroeieng tussen de percelen. Het huisje was simpel,schoon en voorzien van een goed 2 persoonsbed. Voor boodschappen moet je naar Brive waar alle grote supermarkten zitten. De omgeving is mooi en erg rustig. Gezien de prijs die je in het najaar betaald weet je dat je geen topklasse kan verwachten,toch valt het zeker niet tegen.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Jan20-08-2012

Rustig park

Erg genoten op dit rustige park in een mooie omgeving. Fijn met hond lekker zwemmen in t meer

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6Rene Mathot24-07-2012

Het is het net niet.

Het vakantiepark Les Hameaux du Pierrier in Lissac sur Couze. Het park is redelijk ruim opgezet, maar ziet er een beetje smoezelig uit. De inrichting van het huisje nr 7 kon ook wel een update gebruiken. Een deur van een keukenkastje lag eruit. De kastjes roken muf. Wat inventaris betreft, allemaal verschillende glazen en borden en een gewone mok om koffie of thee uit te drinken hebben we zelf moeten kopen. De kringloopwinkel wacht op een bezoek. De deuren van de slaapkamers konden niet goed dicht en de bedden zijn smal en kort (70 x 190 voor een eenpersoonsbed) deze lengte is voor onze generatie toch wel aan de korte kant. Wij waren met z'n drieeën dus 1 persoon per 2 bedden dat ging nog net. Van de kunststof tuinstoelen waren er 3 te gevaarlijk om op te zitten. Niet alleen maar kommer en kwel hoor. Het is er rustig een mooie omgeving en lekker zwembad wat helaas wel s'avonds maar tot 20:00 uur geopend is. Heb je niet te veel eisen, dan is het verblijf op het park toch best aangenaam

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Sandra, Frank en Remco09-08-2011

Een heel mooi park om lekker tot rust te komen

Wij hebbeb dit park in juli/augustus 2011 bezocht. Het is een park met ca 90 chalets, goed verzorgd, met vaatwasser, magentron, koffiezetapparaat, eigen douche en toilet, en prima bedden. Samen me vrienden hadden wij twee chalets naast elkaar. Onze kinderen hebben daardoor prima samen kunnen spelen. Het park wordt prima onderhouden en de beheerders zijn vriendelijk. Zij spreken deels engels. Het park wordt bezocht door Fransen, Belgen en Nederlanders. Rustzoekers, want het is geen park waar gefeest wordt. De bar hebben wij zelf niet bezocht, maar is wel gezellig. Wij hadden een chalet aan de bovenkant. Daardoor hadden wij een prachtig uitzicht over de vallei waarin het meer ligt. Dat is te voet moeilijk bereikbaar, maar zonder auto moet je ook zeker niet naar deze streek / dit park gaan. Mooie bosrijke en groene omgeving. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed. Voor gezinnen met kinderen die van rust houden en niet zijn aangewezen op animatie een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Iwan en Susy09-08-2009

Hele leuke park

Wij hebben het hier erg gezellig en leuk gehad. De beheerder Nico, zijn vrouw en andere personeelsleden deden echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. Het chalet was ruim, met goede bedden en zelfs een vaatwasser erin. Wij zaten in een chalet helemaal bovenin, is even een klim, maar dan heb je wel uitzicht en meer ruimte rondom je chalet. Het is idd niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en als je dagelijkse animatie wilt. Voor ons is het in ieder geval een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Nico en Marian de Maijer24-07-2009

Mooi en centraal gelegen park.

Een leuk en goed verzorgd park met enthousiaste, vriendelijke en behulpzame beheerders en medewerkers. Goed verzorgd chalet waarbij opgemerkt moet worden dat het schoonmaken met de Franse slag geschiedt! In de periode dat wij er vertoefden waren er enkele activiteiten waaronder een mosselavond en een marktje waar allerlei streekgerechten te verkrijgen waren. De, overigens comfortabele, chalets zijn goed per auto bereikbaar en dat is maar goed ook. Het park is niet geschikt voor mensen die slecht goed ter been zijn. Rondom de chalets is weinig ruimte om te zonnen/buiten te zitten. Het (verwarmde) zwembad was netjes en schoon. Door de ligging is het rustig en stil op het park en wij vonden dat heerlijk. De afstand van het park naar het meer is een paar kilometer, lopend is het een hele opgave, veel klimmen. De restaurantvoorzieningen in de directe omgeving zijn aanraders als het gaat om de prijs kwaliteit verhouding.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Linda en Axel22-10-2008

heerlijke vakantie gehad

Wij zijn hier in de 2e week van september geweest. Het was er zeer rustig maar wat heerlijk. De huisjes zijn prima in orde en ook goed schoon gemaakt. De eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden wel genoeg schaduw bij ons chalet en de ruimte tussen de chalets was voor ons meer als genoeg.

Gereisd met partner in oktober 2008

Vakantiepark Les Hameaux du Perrier info