Camping Du Lac Du Causse

Camping Du Lac Du Causse

10 reviews over Camping Du Lac Du Causse in het Nederlands

Anders

ongezellig, zeer slecht restaurant, smerige gite,

gerrietje
22-8-2018

ongezellig, zeer slecht restaurant, smerige gite, naargeestig

*****
18-8-2018

Sébastien, responsable, 30-9-2018
Merci pour votre commentaire et votre note. Nous sommes désolé que le ménage n'est pas correspondu à vos attentes.A très bientôt sur notre si joli site. Sébastien.

Marie
17-8-2018

Sébastien, responsable, 30-9-2018
Merci pour votre commentaire et votre note. A très bientôt sur notre si joli site. Sébastien.

een week was te lang

Hans
22-8-2017

Safaritent, leuk en goed ingericht, de tenten liggen qua luxe te dicht bij de ingang waardoor je 24uur per dag mensen, auto's, fietsers voorbij hoort komen. de tenten liggen net naast de weg. "s avonds is de Franse jeugd ook zeer luidruchtig en houden nergens rekening mee. Van enige bewaking is geen sprake.

heerlijke vakantie gehad

wagensveld
15-7-2017

Uitstekende tient.

Meule camping

Bar soms luidruchtig

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Wendy
    12-7-2017

Een heerlijke kleinschalige camping met nieuwe luxe safari tenten door Glamping4all. De tenten hebben alles erop en eraan, echt heerlijk.

De camping zelf heeft een mooie ligging aan het meer, met toegang tot strand, wandelpaden en is heerlijk rustig. Daarnaast heb je prima toegang tot de bezienswaardigheden in de buurt.

Prachtig gelegen camping, echt een ontdekking

a.brigande
    21-2-2017

Erg mooi gelegen camping aan meer, waarin je kunt zwemmen, roeien e.d. Ook een zwembad, nieuwe receptie en restaurant. Mooie plaatsen met uitzicht . Midden in de natuur en toch ook stad dichtbij. Mix van Franse en Nederlandse gasten, met behoud van Franse sfeer. Echt een aanrader.

Mooie camping op prachtige plek aan het meer

Jacqueline
    7-8-2016

Mooie camping waar veel vernieuwd is. Ook de naam en dat schept misschien verwarring. Staat aangegeven als Camping Lac du Causse en hoort bij de Flower-keten. Mooie plaatsen met uitzicht langs het meer. Sanitair is modern en lijkt schoon. Maar gelet op de tijd dat de schoonmaakster bezig is vrees ik voor het hoogseizoen. Weinig toezicht, behalve één rondje van een beveiliger aan het begin van elke avond. Receptie hermetisch gesloten tussen 12.30 en 15.30, ook in het hoogseizoen. Mooi zwembad. Dure wifi. Restaurant niet geprobeerd.

Klantvriendelijkheid? Nog niet van gehoord...

Luc en Annie, Willebroek (B)
    19-6-2011

Camping is prachtig gelegen aan het Lac du Causse, vlakbij Brive-la-Gaillarde. Buiten het seizoen (15 juni) zo goed als verlaten, ook de receptie! Het terrein is afgesloten met een slagboom waarvoor je een badge nodig hebt en een waarborg moet betalen. Niet zo eenvoudig wanneer het bureau dicht is. Het sanitair is dringend aan vernieuwing toe. Ik houd mijn hart vast wanneer ik eraan denk wat een zootje het er moet zijn in het hoogseizoen...

2006

een leuke camping waar je weinig Nederlanders tegenkomt.

Vlakbij (loopafstand) een zeilschool waar je tegen zeer aantrekkelijk tarief een bootje kunt huren.

Naast de camping gelegenheid tot het huren van paarden waar ook rondritten worden georganiseerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Lac Du Causse in Lissac-sur-Couze (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Lac Du Causse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.