Camping Du Lac Du Caussestersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Lissac-sur-Couze (Correze)

8.2Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

190 reviews over Camping Du Lac Du Causse

• 2019
    7Groen26-07-2019

Mooie plek, vriendelijk, sanitair niet schoon

We hebben deze camping voor één overnachting geboekt op onze terugreis vanuit Spanje. De ontvangst was uitermate vriendelijk. We konden nog een schaduwplekje krijgen met prachtig uitzicht op de vallei en het meer. Het was jammer genoeg een uitzonderlijke warme dag en hebben we niet zoveel van de omgeving gezien, anders zeker bij het meer even gewandeld. We hebben in het restaurant gegeten. Kwaliteit was prima. Niet heel goedkoop. Bediening was vriendelijk. Een voordeel was dat er geen tijdslimiet was om te vertrekken de volgende ochtend dat was voor ons prettig ivm de lange reis de volgende dag. Wat we echt een minpunt vonden is het niet schone sanitair. Met name veel insecten, veel spinnenwebben maar vooral de niet schone wanden van douches en wc’s. Mi echt voor verbetering vatbaar.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Priscilla Kroezen23-05-2019

Een onvergetelijke ervaring.

Vakantie beleven in een safaritent met uitzicht op Lac du Causse is een onvergetelijke ervaring en zeker in de super de luxe safari- en lodgetenten van touroperator, allemaal voorzien van een badkamer en toilet. Glamping is de trend in campingland wat staat voor glamorous camping. Wij ervaarde het gevoel van kamperen en een echte gezinsvakantie in Frankrijk, maar wel met de luxe van thuis. Genieten in de moeder van alle vakantiestreken in Frankrijk: de Dordogne en dan aan het meer van Lac du Causse. Wij beleefden met het gezin een ultiem kampeer avontuur op een fantastische plek voor een glamping vakantie. Iedere morgen stonden we op en genoten wij direct van het uitzicht over het meer op de kleinschalige familie camping Lac du Causse. Het meer biedt vele mogelijkheden van recreatie o.a waterfietsen waar wij als gezin volop van genoten, maar denk ook aan; zwemmen, kanoën en suppen. Ook is het een fantastische plek voor leuk entertainmen

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Wilma Camping du Lac du Causse, responsable, 02-06-2019

Dag Priscilla,

Nog hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    3gerrietje22-08-2018

ongezellig, zeer slecht restaurant, smerige gite, naargeestig

• 8*****18-08-2018

Sébastien, responsable, 30-09-2018

Merci pour votre commentaire et votre note. Nous sommes désolé que le ménage n'est pas correspondu à vos attentes.A très bientôt sur notre si joli site. Sébastien.

• 8Marie17-08-2018

Sébastien, responsable, 30-09-2018

Merci pour votre commentaire et votre note. A très bientôt sur notre si joli site. Sébastien.

• Oude reviews

7Hans22-08-2017

een week was te lang

Safaritent, leuk en goed ingericht, de tenten liggen qua luxe te dicht bij de ingang waardoor je 24uur per dag mensen, auto's, fietsers voorbij hoort komen. de tenten liggen net naast de weg. "s avonds is de Franse jeugd ook zeer luidruchtig en houden nergens rekening mee. Van enige bewaking is geen sprake.

• 8Staat v/h sanitair

Camping du Lac du Causse, responsable, 19-04-2019

Beste, wij danken u voor uw commentaar. In de zomermaanden is er wel degelijk bewaking. Vriendelijke groeten, l'équipe du Camping du Lac du Causse

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9wagensveld15-07-2017

heerlijke vakantie gehad

Uitstekende tient. Meule camping Bar soms luidruchtig

Camping du Lac du Causse, responsable, 19-04-2019

Wij danken u voor u vriendelijke commentaar. De camping is sinds 1 a^pril 2019 weer open en hopen u misschien weer als klant te ontvangen. Vriendelijke groeten,

Het team van Camping du Lac du Causse

Gereisd in juli 2017

• 9Wendy12-07-2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Een heerlijke kleinschalige camping met nieuwe luxe safari tenten door Glamping4all. De tenten hebben alles erop en eraan, echt heerlijk. De camping zelf heeft een mooie ligging aan het meer, met toegang tot strand, wandelpaden en is heerlijk rustig. Daarnaast heb je prima toegang tot de bezienswaardigheden in de buurt.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Camping du Lac du Causse, responsable, 19-04-2019

Hartelijk dank voor u vriendelijke commentaar. Wij willen u er graag aan herinneren dat de Camping du Lac du Causse weer open is en hopen u misschien weer als gast te ontvangen. Vriendelijke groeten, Het team van Camping du Lac du Causse

Gereisd met partner in juni 2017

• 8a.brigande21-02-2017

Prachtig gelegen camping, echt een ontdekking

Erg mooi gelegen camping aan meer, waarin je kunt zwemmen, roeien e.d. Ook een zwembad, nieuwe receptie en restaurant. Mooie plaatsen met uitzicht . Midden in de natuur en toch ook stad dichtbij. Mix van Franse en Nederlandse gasten, met behoud van Franse sfeer. Echt een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Camping du Lac du Causse, responsable, 19-04-2019

Hartelijk dank voor u vriendelijke commentaar. Wij willen u er aan herinneren dat de Camping weer open is en hopen u misschien weer als gast te ontvangen. Vriendelijk groeten, L'équipe du Camping du Lac du Causse

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jacqueline07-08-2016

Mooie camping op prachtige plek aan het meer

Mooie camping waar veel vernieuwd is. Ook de naam en dat schept misschien verwarring. Staat aangegeven als Camping Lac du Causse en hoort bij de Flower-keten. Mooie plaatsen met uitzicht langs het meer. Sanitair is modern en lijkt schoon. Maar gelet op de tijd dat de schoonmaakster bezig is vrees ik voor het hoogseizoen. Weinig toezicht, behalve één rondje van een beveiliger aan het begin van elke avond. Receptie hermetisch gesloten tussen 12.30 en 15.30, ook in het hoogseizoen. Mooi zwembad. Dure wifi. Restaurant niet geprobeerd.

• 8Staat v/h sanitair

Camping du Lac du Causse, responsable, 19-04-2019

Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar. Wij willen u er aan herinneren dat de Camping weer open is en hopen u misschien weer als gast te ontvangen. Vriendelijke groeten, L'équipe du Camping du Lac du Causse

Gereisd met partner in juli 2016

0 tips over Camping Du Lac Du Causse