Camping Municipal d'Uzurat

• Matig / voldoende: 5 - 7

Prima camping

Thierry
13-9-2017

We kunnen de voorgaande positieve beoordelingen beamen. We verbleven er 2 nachten. Zeer vriendelijk onthaal. Sanitair is niet super de luxe maar het voldoet. Heel dichtbij is er een 7/7 restaurant met een gevarieerd aanbod. We hebben er geen gebruik van gemaakt. Zeer geschikt als doorreiscamping of voor enkele dagen. Er is een ruim aanbod aan plaatsen. Schotelantenne was gemakkelijk uit te richten en wifi was top.

Prima (doorreis)camping

Peter
6-8-2017

Nette, goedkope camping in Limoges, uitstekend geschikt als doorreiscamping of voor een kort bezoek aan stad en omgeving. Vriendelijk personeel en prima sanitair. Wifi is goedkoop (€ 1,-/dag) en werkte prima.

Goede propere doortrekcamping

Arlette L.
14-11-2016

Goede rustige, propere camping met proper sanitair (zonder toiletpapier) met warme douches, grote, zelf te kiezen plaatsen, ( in september alsook in terugreis in oktober) ,is goed gelegen vlakbij de autostrade (niet hinderlijk) en vlakbij groot warenhuis en goed restaurant. Wij noteren deze alleszins op onze lijst van goede doorreiscampings.

Zo kan het dus ook.

embee
19-9-2016

eer prettige ontvangst,beheerder begeleidt je naar je plek,en komt na een poosje vragen of alles naar wens is.Klein ,maar zeer proper sanitair, Als er een vraag is, doet men zijn uiterste best om je tevreden te stellen. Heb deze camping bezocht als uitvalsbasis voor Oradour sur Glane te bezoeken,maar kom hier zeker nog eens terug.

goede doorreis camping

sabine champion
1-9-2016

deze camping ligt vlakbij de snelweg en aan de rand van Limoges. een goede doorreis camping maar vwb de ligging ook zeker geschikt voor een paar nachten. het sanitair was goed en proper. het zwembad is goed voor een plons om je te verfrissen. niet geschikt voor kleine kindjes. het ligt nl. boven de grond en er is een trapje wat je moet beklimmen om erin te kunnen. maar was heerlijk om even te plonsen na een warme terug reis dag. de mensen aan de receptie zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. mooie vlakke plekken met grind en gras en een stuk zelfs verhard. een aanrader. en heel vlakbij een grote super markt. brood te bestellen de dag voordien aan de receptie. lekker brood van een ambachtelijke bakker.

Goede camping

Patrick
2-8-2016

We hebben hier twee nachten gestaan op doorreis Nasr het zuiden. De camping is een doorreis camping maar biedt voldoende comfort om Langer te verblijven. Het sanitair was netjes, Er zijn 3 sanitairgebouwen aanwezig. Er Is een leuke speeltuin waar de kinderen kunnen spelen ook een leuke trampoline en een zwembad er is een grotere speeltuin op 5 minuutjes wandelen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en helpen je graag verder met al je vragen. Zeer goede service en Engels sprekende medewerkers. Op 600 meter grote supermarkt.

Volgende keer weer.

Jan Michielsen
27-6-2016

Op doorreis een nacht op deze camping gestaan. 2 km van de snelweg en geen last van het verkeer, mogelijk dat het snel stromende riviertje naast de camping hier debet aan was. Vlot ingeschreven door een vriendelijke receptionist en naar mijn plaats op de camping gebracht. Zeer ruime plaats (200m2) internet 1 dag 1 euro en snel ook. De voorlaatste camping vroeg 15 euro voor 20 uur internet en dat was voor 1 laptop.

Kortom een aanrader.

Uitstekend.

catherine2010
25-6-2016

Mooie camping. Grote plaatsen. Goedkoop. € 15,-- per nacht. € 1,-- voor 24 uur uitstekende wifi verbinding. Vlakbij grote supermarkt en de stad Limoges. Zeer vriendelijke receptie medewerkers. en 10 Amp. stroom.

Super overnachtings camping

Angela
11-9-2015

Prima om te overnachten. Echt maar 5 min van de snel weg...bijna altijd plaats vrij.

degelijke basiscamping

Koen
23-8-2015

We hebben hier twee nachten verbleven. De camping is een basiscamping maar biedt voldoende comfort om hier te vertoeven. Het sanitair was netjes, het water was lekker warm in de douches. Er waren verschillende sanitaire gebouwen aanwezig. Er zijn verschillende plaatsen waar de kinderen kunnen spelen en er is een grotere speeltuin op 5 minuutjes wandelen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en helpen je graag verder met al je vragen. Zeer goede service. Deze camping wordt vooral gebruikt als doorreiscamping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal d'Uzurat in Limoges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal d'Uzurat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal d'Uzurat scoort een 8.27 uit 10 op basis van 23 reviews.