Hotel Best Western Richelieu

Hotel Best Western Richelieu

Kleine hotelsWeer vandaag30°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Richelieu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Richelieu in het Nederlands

redelijk hotel maar niet bijzonder

R.Stut
28-9-2011

goed middeklasse hotel. Ligt ong. 10 minuten lopen van het centrum. goed ontbijt

Gereisd Met partner in september 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Richelieu in Limoges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Richelieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.