Hotel Appart City Cap Affaires Limoges

Hotel Appart City Cap Affaires Limoges

8Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Limoges

Op vakantie geweest naar Appart City Cap Affaires Limoges?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Appart City Cap Affaires Limoges voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Appart City Cap Affaires Limoges

• 8Onderweg30-08-2014

Prima hotel voor een schappelijke prijs

In dit hotel een nachtje gelogeerd onderweg naar Spanje. Ligt ongeveer 2 kilometer van de snelweg af. Dichtbij een kleine centrum met een gezellig straatje waar je lekker pizza kunt eten. Ook zit er een klein iers pubje waar je een lekker biertje kunt halen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Laura05-10-2013

Lekker ruim, maar slecht bed.

We hebben dit hotel als tussenstop gebruikt op onze reis terug uit zuid-frankrijk. De kamer was schoon en ruim voor twee personen. Alleen het bed bestond uit een uitgeklapte slaap bank, dun matras en aflopend naar het midden. Ook was de kamer redelijk warm, onze kamer was aan een drukke weg dus ramen openzetten was geen optie. De medewerkers waren zeer aardig en behulpzaam.

Gereisd in januari 2013

• 6Twinlife12-08-2013

overnachtingshotel

Wij kwamen pas laat aan en konden onze sleutel uit een kluisje halen wat op zich een goede service is. Alleen om de bewaakte parkeerplaats op te komen was een crime, normaal gesproken had dit met de sleutel gemoeten met een afstandsbediening maar deze werkte niet dus ben ik mee gelift op een andere gast :-) Appartement was prima in orde lekker ruim alleen jammer dat er geen airco aanwezig was. Voor 1 nacht is dit hotel goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Ton02-04-2011

Fantastische service!

vanwege werk hier terechtgekomen, kom hier zeker terug prive. je voelt je thuis, grandiose service van de medewerkers, op alle vragen antwoord.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9marnix26-08-2010

ideaal doorreishotel

Logeerden in dit hotel op doorreis naar Spanje. Zeer goed gelegen 2 km van autostrade.Rustige ligging aan rivier maar toch op wandelafstand van centrum en goede restaurantjes.Ontbijt start pas om 8 uur. Betaalden 39 Euro voor een kamer voor 2 personen en dit voor 1 nacht( nacht van vrijdag op zaterdag in volle vakantieperiode). Voor een garage betaalden wij 6 euro. Kamer proper,keukentje met frigo,vaatwas,oven en koffiezeten badkamer met bad. Kortom ideaal als doorreishotel

Gereisd met partner in juli 2010

• 8J.K.19-12-2009

Prima appartement voor een overnachting

Bij aankomst aangenaam verrast. Een mooi, schoon en nieuw complex. Mooi, ruim 2-kamer appartement met uitkijk op de rivier. Bad in de badkamer. Het regelen van de sleutel was even moeilijk omdat de receptie dicht was. Je moest een telefoonnummer bellen waarna je de code van het kluisje (bij de receptie) kreeg waar de sleutels in zaten. De telefoniste sprak totaal geen andere taal (en wij gebrekkig frans) dus dat was even lastig. Er stond overigens wel dat we een Engels sprekende telefoniste aan de telefoon zouden krijgen. Gelukkig werden we geholpen door een franse meneer die toevallig ook moest inchecken. De bedden sliepen prima en de keuken was prima en schoon. Nadeel: geen speeltuin voor kinderen. Auto kan op het terrein geparkeerd worden. Wij vonden het een prima hotel/appartement om op doorreis te gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8fam. van der Kolk18-09-2009

geweldig goed

Wij hadden al div.reacties op internet gezien, maar waren aangenaam verrast. Een mini appartement van 2 kmrs (open verbinding) piepklein keukentje, mooie badkamer en goede bedden. Heerlijk geslapen en redelijk ontbijtbuffet (niet inbegrepen) Parkeren tegen betaling in afgesloten garage, dus lekker veilig je spullen in de auto laten staan. Een nadeel: via touroperator kregen we door dat receptie open was vanaf 14.00, dat bleek pas 16.00 te zijn (op een vrijdag)

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

Hotel Appart City Cap Affaires Limoges info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras