Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Maison Chabrat in het Nederlands

Klasse B&B

Roel Eerlingen,
5-8-2017

Net terug van onze vakantie, met ondermeer een verblijf in Maison Chabrat. En als het goed is, moet dat gezegd worden. Een prachtige omgeving die niet moet onderdoen voor de Provence of de Ardèche. Alleen nog zo authentiek en rustig. Voor ieder wat wils : van de actieve durfal tot de rustige wandelaar. Voor Rudi en Rita van Maison Chabrat is niets te veel: een fijne, huiselijke accommodatie met grote tuin, informatie voor uitstappen en activiteiten en bovenal een top-ontbijt en diner! Zowel onze tieners (16, 17 en 18 jaar) als wijzelf hadden een top-tijd. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer Goed

Patrick & Sonja
21-2-2017

Voor het 2de jaar op rij naar Rudy & Rita geweest , en alles weer heel goed , groen rustige streek , lekker eten , ik voel mij hier thuis , ik zou bij deze mensen ieder jaar mijn verlof kunnen doorbrengen

Gereisd met vrienden in september 2016

Heel leuke vakantie gehad

michiels patrick
8-6-2015

Heel leuke en vriendelijke mensen , ontbijt en avondeten zijn echt lekker , je kan hen echt alles vragen , hier komen wij zeker terug .

Gereisd met vrienden in mei 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Chabrat voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison Chabrat in Liginiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison Chabrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.