Bed and Breakfast La Ferme de Montenon (+ Minicamping)

Bed and Breakfast La Ferme de Montenon (+ Minicamping)

7.7Goed

Frankrijk, Limousin, Le Grand Bourg (Creuze)

Op vakantie geweest naar La Ferme de Montenon (+ Minicamping)?

7.7Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast La Ferme de Montenon (+ Minicamping)

• 10Leo03-01-2016

Wat een fantastische plek en mensen.

Heerlijke rust, kinderen kunnen hier zichzelf vermaken en hoeven niet bezig gehouden te worden. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en helpen je graag. We zijn hier al verschillende keren geweest en komen graag terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10ernstsc18-08-2012

Volgend jaar weer!

We waren er te lang niet geweest. Prima plek als je van rust en stilte houdt. Voor onze zoon van 5 is er zat te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Familie Lloyd20-09-2011

Een geweldige Locatie

Al jaren komen wij met onze kinderen op deze heerlijke Familie Camping. De kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan er is genoeg te zien en te doen voor hen. Wij als ouders komen hier heerlijk tot rust en samen met onze kinderen genieten wij van de natuur, de omgeving, de dieren en lekker eten. Niet alleen op de camping staan wij geregeld, we hebben in het verleden ook van 1 van de kamers gebruik gemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Dit jaar konden wij helaas niet maar volgend jaar zijn we er gewoon weer en wij kijken daar nu al naar uit. Maar tot die tijd kunnen wij alleen maar zeggen dank aan de eigenaars dat wij ons daar altijd zo welkom voelen! Een echte aanrader....

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8SJOERD EN TRUDY PEL20-09-2011

Wat een uiteenlopende reacties het is er prima.

Ja wat wil je nu een minicamping of een 5 sterren camping. Ook bij de laatste zal je wel meemaken dat je moet wachten voor een toilet of douche en dat er net voor jou iemand heeft zitten stinken. Sommige mensen willen gewoon niet accepteren dat je op een boerderijcamping een andere instelling moet hebben. En niet iedereen kan met dieren omgaan. Wij hebben genoten op Montenon Sjoerd en Trudy Pel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8M. Pronk20-09-2011

Jaarlijks komen huren we een kamer (volpension) en hebben het er heerlijk. Het is een fantastische plek waar je uitgebreid kan wandelen. Ook van mensen op de kleine, maar zeer kindvriendelijke, camping waren en zijn erg enthousiast. Negatieve reacties heb ik nog niet gehoord, M. Pronk

Gereisd met jonge kinderen in januari 2006

• 8Famm de de Haan31-08-2008

dieren, no nonsense,heerlijk eten, familiebedrijf

We hebben hier overnacht en hebben het heerlijk gehad. Goed gegeten en lekker geslapen. Ruime kamers. een leuk familiebedrijf met een boerencamping een huisje en chambre d,hote. We zijn hartelijk ontvangen (door de zoon des huizes;hallo zijn jullie daar weer!?)

Gereisd met familie in augustus 2008

0 tips over Bed and Breakfast La Ferme de Montenon (+ Minicamping)

0 vragen over Bed and Breakfast La Ferme de Montenon (+ Minicamping)

Bed and Breakfast La Ferme de Montenon (+ Minicamping) info