Vakantiehuis Domaine du Masvieux

Vakantiehuis
Vakantiehuis Domaine du Masvieux

1 review over Vakantiehuis Domaine du Masvieux in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ideale plek, rust & ruimte, met en zonder kinderen

Bertie Pintaric
18-2-2009

Het vakantiehuis is een oude boerenwoning, is vrijstaand, ruim van opzet en voorzien van eigentijdse gemakken zonder afbreuk te doen aan het authentiek karakter. De ligging van het huis maakt het mogelijk om zowel van eigen privacy als gemeenschappelijke gezelligheid te genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine du Masvieux in Le Chalard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine du Masvieux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.