Camping Le Pré du Moulin

Laatste review

Thuisvoelen op voor ons nieuwe camping

Familie Aalderink,
16-8-2018

We hebben genoten op deze camping. Mooie ligging, grote plekken, netjes verzorgd, lekker koel zwembad. Wel wat klein maar voldoet prima. Wij hadden t zwembad vaak voor ons zelf, maar waren in een rustige week met veel trekkers en weinig vaste gasten. Breed publiek, gezinnen, ouderen, campers, tenten, en een paar caravans. Mick en Jacks zijn ontzettend hartelijk, laten je thuis voelen en behandelen je als familie. Wij hadden wat met onze auto, Mick ging mee om te tolken. Niets was teveel hoewel ze erg druk waren (en niet zo fit). In het restaurant was eenvoudig maar prima te eten. Sanitair is gezellig Engels jaren 70, maar brand- en brandschoon. Niks op aan te merken.

Vanwege de pech met onze auto hebben we niet veel van de omgeving kunnen bekijken, maar wat we zagen, smaakte naar meer.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

27 reviews over Camping Le Pré du Moulin in het Nederlands

Thuisvoelen op voor ons nieuwe camping

Familie Aalderink,
16-8-2018

Mooie nette camping voor een goede prijs

Nathaly lugtigheid bezuijen,
6-8-2017

Rustige camping in een mooie omgeving. Nette en schone douches en wc's met wc bril en wc papier!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed!

Heerlijke kleine camping!

Kirsten,
31-7-2017

Dit is een heerlijke rustige kleine camping. Bij aankomst wordt je welkom geheten doorJacks en Mick welke ons een rondleiding gaven. Het sanitair is netjes en zeer schoon. Extra pluspunt is dat er genoeg waterdruk op de douche staat en dat je zelf de temperatuur kunt instellen. Voor de kids is er een klein speeltuintje en er is een zwembad waar je met zijn allen kunt zwemmen. De plekken zijn ruim en liggen bijna allemaal in de zon en in de schaduw. Het riviertje wat langs de camping stroomt is kniediep en lekker koel. Hierdoor erg leuk voor de kinderen om in rond te struinen. In de prachtige omgeving is voldoende te zien en beleven.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Heerlijke bestemming!

David Windridge,
31-7-2017

wat een geweldige 2 weken hebben we gehad op deze camping. alles schoon en netjes geregeld. zeker de moeite waard om terug te komen. bedankt mick en jacks

Voor het eerst de meivakantie ipv zomervakantie

Fam. Van Leeuwen,
17-5-2017

2 Weken meivakantie en op zoek naar goed weer terug gegrepen naar een adres waar we de afgelopen 10 jaar een aantal keer zijn geweest. Op het moment dat je belt om te horen of er plek is wordt je al snel herkend en heel hartelijk welkom geheten. Mick en Jacks is een heel hartelijk stel. Met onze oudste zoon moesten we onverwacht een ziekenhuis bezoeken en we moesten ze afremmen om niet mee te gaan. Het publiek wat op de camping komt is van diverse nationaliteiten. De camping, bereikbaar via een goed begaanbaar pad van 1km lang door het bos, is fantastisch mooi gelegen langs een riviertje wat langs de volle lengte van de camping stroomt. De camping is rustig gelegen maar als je reuring zoekt hoef je alleen maar het bospad af en je staat al bijna in Tulle.

- mooi gelegen

- mooi verzorgt terrein

- hartelijke eigenaren

- zwembad en riviertje

- stad en supermarkten in de buurt

- sanitair altijd schoon

- ruime plekken

Min

- sanitair wat gedateerd (maar absoluut schoon)

Prima camping, prima uitvalsbasis!

Jann
1-8-2016

Mooie, rustige camping. Kalmerend beekje. Koele nachten. Vriendelijke Engelse eigenaren. Plaatsen zijn gescheiden door 1 meter hoge haagjes. Grote plaatsen zijn er ook! Geen lawaai op de camping. Boodschappen vlakbij. Eten op de camping is eenvoudig, maar goed. Sanitair ziet er op het eerste gezicht gedateerd uit, maar is keurig onderhouden. Klein zwembadje, maar voor de afkoeling is dat prima! Leuke uitvalsbasis voor het ontdekken van de prachtige omgeving en zijn stadjes.

Camping om te onthouden!

Heerlijke plek

Ons gezin
31-7-2016

Inmiddels een aantal keer op deze camping verbleven. Het blijft een heerlijke plek. Lekker rustig, overzichtelijk en hele vriendelijke eigenaren! S'nachts koelt het af, waardoor je heerlijk kunt slapen Sanitair is gedateerd, maar altijd erg schoon.

Vriendelijke ontvangst door de twee Engelse eigenaren. Ze doen hun best om het je naar de zin te maken, zonder daarbij opdringerig te zijn. De camping heeft ruime plekken, gescheiden door haagjes. Er is een broodservice, gratis wifi en een zwembad.en een speeltuintje. Het sanitair is schoon maar gedateerd. Op de camping is een barretje en een klein restaurant.

De omgeving is mooi, er is genoeg te doen en te zien.

Dit is echt een leuke, gemoedelijke en fraai gelegen camping. De Engelse eigenaren doen erg hun best om u een fijn verblijf te bezorgen.

Er is een heerlijk riviertje waar de kinderen in kunnen spelen. Fijne bijkomstigheid is dat er hierdoor geen muggen zijn.

De camping is overzichtelijk en de plaatsen zijn gescheiden met haagjes.

Er is een fijne zwembad, broodservice en een klein terras.

Wij hebben het hier heel erg fijn gehad!!

Aanrader!

Cees en Ineke
16-7-2015

Rustig gelegen kleine camping met grote plaatsen, schoon sanitair. Grote supermarkt vlakbij. Door forse autopech hier beland en fantastisch opgevangen en geholpen door byzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren Jacks en Mick.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pré du Moulin in Laguenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pré du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.