Reviews over Lagraulière

Werkelijk leven als God in Frankrijk!

Familie Delplace België,
    14-8-2010

Wij waren 1week in de gite en 1 week in het kasteel op kamers met de hele familie. Beiden waren een fantastische ervaring. Prima uitgeruste gite in een sprookjesachtig kader. Fantastische ligging om uitstappen te maken (Dichtbij autosnelweg en tal van bezienswaardigheden in de buurt). De werkelijkheid overtreft de foto's op de site. Het verblijf op de kamers was een waar feest. Telkens opnieuw heel lekker eten met verse producten in een ongedwongen sfeer. Fantastische gastvrouw en gastheer. Jammer dat je geen 11/10 kan scoren. Wij komen hier zeker nog terug.

Wij komen zeker terug!

Thijs Verheijen,
    23-8-2009

Wij verbleven in een van de twee gites die "Bellefond" aanbiedt. Eerst over de gite zelf: ruim met grote kamers, goed voorzien van de nodige gemakken (satelliet-tv, goede keuken, lekkere badkamer(s) en (redelijk) goede bedden. Hiernaast beschikt de gite over een eigen binnenplaats (complete privacy) met bbq en grenst de gite direct aan een mooi parkachtig terrein met een groot grasveld. Erg prettig verbleven daar.

Terrein: Mooi en goed onderhouden terrein met een romantisch kasteel in het midden. Op het terrein zelf was meer dan genoeg ruimte voor alle gasten (die in de gite of in het kasteel verbleven. Overigens is het heerlijk rustig overdag vanwege de uitstapjes die de meesten doen overdag. Leuk dat er ezels en schapen rondlopen. In het meertje kun je vissen en een rondje kano-en (niet zwemmen), er is een klein maar verfrissend zwembad en er zijn wat schommels waaronder heeeel hoge (ook leuk voor volwassenen!). Ook kun je gebruik maken van badmintonrackets en beachballrackets. Leuk

voor herhaling vatbaar!

manou Vaessen,
    17-8-2009

Geboekt als overnachtingsplek op doortocht van Languedoc naar huis. Uiteindelijk twee nachten extra gebleven omdat we het geweldig naar ons zin hadden.

Bellefond is een prachtig kasteeltje met ongedwongen atmosfeer en veel ruimte. De kamers zijn ruim en sfeervol ingericht. Table d'hautes is prima verzorgd. Wijzelf waren er met onze twee kinderen van 6 en 2 jaar. Achter het kasteel ligt een vijver waar het voor de kinderen leuk vissen is (elke 10 minuten raak!!). Er zijn schommels, je kunt in de vijver canoen en op het omliggend grasveld genieten van de zon. We hebben een avond met onze zoon een kampvuur gestookt, waar we vervolgens met alle gasten van genoten hebben!

Behalve chambre d'haute zijn er ook twee gites.

Naar de grote attracties (grotten) van de Dordogne is het wel wat verder rijden (1 - anderhalf uur).