Bed and Breakfast Vakantiehoeve Le Montet

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Le Montet

• 10GCHB04-09-2020

Aanrader!

Zeer compleet, schoon en fris. De gite met zijn grote tuin, de gastenkamers, het trekkershutje. Alles is met zorg ingericht/aangekleed. Prachtig terrein met zon- en schaduwplekken; diverse zitjes met stoelen/tuinbedden. Spelletjes, pingpongtafel, voetbaltafel, trampoline, speelhuisje, glijbaan. Mogelijkheid om 's avonds een frietschotel te bestellen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Diverse mogelijkheden voor uitstapjes: natuur, cultuur, sportief. Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    10Janaloto03-09-2019

Thuiskomen op je vakantieadres

Waanzinnige vakantieplek! Wij huurden: Grote slaapkamer met eigen sanitair. In de slaapkamer voldoende kastruimte, tevens een bank en salontafel. De gite: van alle gemakken voorzien. Woonkamer met bank, twee fauteuils. Open haard. Voldoende kastruimte. Open keuken. Bijkeuken met voldoende bergruimte. Op de verdieping ruime overloop, twee slaapkamers, badkamer. Veranda met picknicktafel. Grote omheinde tuin met tuinset, hangmat. Gehele dag zon en schaduw. Alle gasten kunnen vrij gebruik maken van de gezamenlijke tuin met trampolines, speeltoestellen voor de allerkleinsten, volleybalnet, voetbaltafel, tafeltennistafel en diverse zitjes. Zwembad. Vrij gebruik maken van de keuken. Heel veel speelgoed. Recreatieruimte. De kracht van de plek is dat je je echt gast voelt zonder dat de eigenaren opdringerig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Marcel Kolkman21-12-2018

Wat een leuke plek is dít, zeg!

Op doorreis een ingerichte tent gehuurd voor één nachtje. Achteraf spijt dat we niet wat langer hadden geboekt! Of je nu een eigen tent meeneemt of gebruik maakt van de B&B of Gite alles is even charmant en ongedwongen! Na het zwemmen en zonnen lekker buiten meegegeten van de fantastische hamburgers! Wil je toch zelf koken? Dan kun je gebruik maken van de aanwezige keuken en gerei dat volop aanwezig is. Echt een geweldig leuk plekje om gerust wat langer te blijven bij een volgende reis naar het Zuiden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jacqueline04-10-2018

Heerlijk uitgerust deze vakantie op le Montet!

Wat een rust op het veldje waar onze ( eigen)tent stond! Op de kamers van de boerderij verbleven wel elke dag of 2 dagen nieuwe gasten die op doorreis waren, maar op ons veldje stonden wij helemaal alleen. Op het andere veldje verbleven af en toe mensen in de ingerichte huurtenten. Er was een lekker zwembad waar alle kinderen en hun ouders zich goed vermaakte. Voor de kinderen was er een leuke recreatieruimte met veel speelgoed. In de gastenkeuken mochten we gebruik maken van de koelkast en konden we in het oventje de stokbroodjes oppiepen. De hangmatten die we elke dag gebruikten gaven ons het ultieme vakantiegevoel. Op de laatste dag hebben we toch nog meegedaan aan het ontbijtbuffet. Sanitair was goed. Geen minpunten kunnen vinden...

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Hoorweg21-09-2018

Rust en ruimte

Zoover vraagt wat we wél goed vonden en wat we niet goed vonden. We kunnen geen minpunten noemen. De gite is van alle gemakken voorzien en heeft een grote tuin met de hele dag zon en schaduw. Veranda. Ruim voorzien van servies, boeken en spelletjes. De gastenkamers zijn ruim en comfortabel. Eigen sanitair. Schoon en fris. Bij huur gite of verblijf op gastenkamer (of andere accomodaties) mogelijkheid om ‘s avonds een frietschotel (friets, salade, hamburgers met gebakken ui en paprika) te reserveren. Tevens ontbijtbuffet te reserveren. Wijn, frisdrank en ijsjes te koop. Speelgoed, spelletjes, tafeltennis, tafelvoetbal, trampoline, volleybalnet. Gelukkig geen animatieprogramma. Boeken. Informatie over de omgeving. Verblijf je in een van de accommodaties anders dan de gite, dan kan je gebruik maken van de gastenkeuken. Veel schaduw en zon in de grote tuin. Eigenaren zeer gastvriendelijk, doen alles om je het naar de zin te maken. WAUW!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Marianne13-08-2018

Super gastvrij verblijf bij le Montet

Op onze heenreis hebben wij een tussenstop gemaakt van 3 nachten bij 'Le Montet'. We verbleven op een hele nette familiekamer. We werden meteen vriendelijk ontvangen door de eigenaren en konden op de dag van aankomst aanschuiven voor patat, hamburger en salade. Erg fijn! De kinderen vermaakten zich prima op de trampolines, in het zwembad of in de speelschuur die volstond met speelgoed. Het gezamenlijke sanitair waar we gebruik van maakten zag er altijd netjes en schoon uit. Daarnaast was het fijn gebruik te kunnen maken van een gezamenlijke gastenkeuken zodat we ook zelf wat konden koken en de koelkast konden gebruiken. 's ochtends konden we gebruik maken van een uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk! Kortom een aanbeveling om te verblijven als tussenstop of voor een langere periode.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Kees en Karin13-08-2017

Echt fantastisch!

Helemaal eens met de beoordelingen van onze voorgangers. Zoveel rust, ruimte, vriendelijkheid, sfeer... noem maar op. Onze "lavendel"- kamer met eigen sanitair was zeer proper. Wat nog niet vermeld is, is de diervriendelijkheid. Ons hondje Teun werd ook vriendelijk ontvangen. De dieren des huizes, herder Tess en de katten Tom en Tedje, zijn zo lief! Ook de kippen en de konijntjes worden goed verzorgd en beschermd, fijn om te zien. Een aanrader voor iedereen, vooral een lust voor kleinere kinderen. Wij hebben genoten van onze week en komen hier zeker nog eens terug. 👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9GCHB197607-08-2017

DOEN!

Fantasrische vakantieplek voor zowel kort als lang(er) verblijf. Zeer gastvrij. Eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mogelijkheid om mee te eten (warme maaltijd) en/of ontbijtservice. Tevens mogelijkheid om zelf een maaltijd te bereiden in de gastenkeuken (voorzien van gasstel + oven). Zowel de kamers, tenten en trekkershutje zijn zeer comfortabel. Grote zonnige tuin (ook voldoende schaduw) met diverse comfortabele zitjes als ook picknicktafels. Divers speelgoed voor alle leeftijden (Duplo, knutselspullen, spelletjes, fietsje, stepje, vierwielers, tafeltennis, voetbaltafel, basketball, ruimte om te voetballen, enz). Zwembad. De rust en ruimte zijn de ideale plek om na een (lange) reis op adem te komen. Vanaf Limoges in een klein half uur te bereiken. De "omweg" meer dan waard. De gite is ook zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Grote tuin. Tevens mogelijkheid mee te eten. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Neeltje Widlak30-08-2016

5 heerlijke dagen!

Zowel op de heen-, als op de terugreis Le Montet bezocht. Fijne kamers, prima keuken en vooral een ruime tuin. Onze dochter heeft fijn gespeeld met de dieren (konijnen, hond, kippen en kat). Leuke Franse dorpjes in de omgeving en de stad Limoges. Prima vakantieplek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Wilco22-08-2015

Heerlijk

• Vriendelijke ontvangst
    • Nette kamers
    • Meedenken in oplossingen (Er was geen kamer beschikbaar op de datum dat wij wilden, wij hebben 1 dag in een tent gelogeerd en 2 dagen in een kamer, zo konden we toch een dag eerder terecht).
    • Schatgraven was erg leuk.
    • Het eten werd speciaal (1 dag zelfs op verzoek) voor ons klaargemaakt.
    • Zwembad is erg klein maar prima voor 1 of 2 dagen
    • Trampoline is super voor de kids
    • Sanitair is eenvoudig maar wel netjes en schoon.
    • Flexibiliteit was prima -Kampvuur op laatste avond was ook erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Bed and Breakfast Vakantiehoeve Le Montet info