Camping La Jaurie

Camping Info

• Sauna

12 reviews over Camping La Jaurie in het Nederlands

• 9Linda06-08-2019

Een fantastische camping: ruime plaatsen. Madelinde gaat heel leuk en persoonlijk met de kinderen om. Er is genoeg te doen: zwemmen, Kabouterbos helpen bouwen, tractor rijden, dierenrondje. Veel aandacht voor de kinderen. In de omgeving een goed verzorgde zwemvijver met Klimbos. Genoeg te doen voor ruim een week (ons verblijf). Je kunt ook geregeld kiezen om mee te eten of iets af te halen. Complimenten voor de eigenaren Marcel en Madelinde!

8Ligging
    8Hygiëne

• 2018
    8Cora12-09-2018

Leuk maar niet heel bijzonder

Het is een mooie ruime camping met leuke beestjes. Hygeine was matig en er is niet zoveel in omgeving te doen.

9Kindvriendelijk
    5Hygiëne
    7Zwembad
    6Staat v/h sanitair
    7Ligging

• Oude reviews

10Nele30-07-2018

Sssht, niet verder vertellen

Wanneer je best niet naar La Jaurie komt: Als je houdt van grote campings met veel kleine staanplaatsen Als je echt wel een (kinder)disco-avond wil Als je het liefst fricandellen en frieten wil eten in het restaurant Als je een zwemparadijs met drie zwembaden wil

Wanneer je wel naar La Jaurie moet komen: Rustige, grote plaatsen (ofwel naast de beek in het bos, ofwel langs een groot grasveld) Superlekker eten (1 keer in de week friet met zelfgemaakte veggie/beef/lamsburger, 1 keer in de week tables d'hôte, 1 keer pizza) Fantastische plek voor onze kinderen (1.5j, 5j en 9j); kippen eten geven, zwembad, 2 trampolines, speeltuigje, kabouterbos, beekje, ezels, honden, moestuin, leeshuisje, speelschuur,... Klein winkeltje in de keuken/het onthaal: pasta, saus, blik, wijn, frisdrank, ijsjes, maar ook bio-zeep en sjampoo. Elke dag vers brood.

We kamperen al 20 jaar maar dit zag ik nog nooit. Nog nooit zo weinig zin in uitstappen gehad. Fantastisch. Ssht, niet verder vertellen :-)

10Hygiëne

• 2017
    10Yvonne Kiel08-06-2017

Heerlijke plek om te onthaasten.

Wij maakten gebruik van de safari-tent. Wat een heerlijke plek om te zijn. Uitzicht op groene heuvels, een mooie eikenboom om de ergste zon te weren. Heel veel privacy. Een heel goed en warm bed. Gezellige schapen grazen rondom de tent en iets verder lopen de ezels. Even wennen aan het droogtoilet maar het werkt. Chapeau voor het relaxte leven wat Marcel, Madelinde, Janneke en Tobias leven en uitstralen. We komen graag terug, ook naar de safari-tent.

10Hygiëne

• 9Familie Chan/Van der Zijde10-01-2017

Paradijsje voor gezinnen die van natuur houden

Wat een super plek voor zowel ouders als kinderen. Wat wij het uniek vonden aan La Jaurie is dat het mogelijk is om met je tent op een plek te staan waar je even helemaal alleen bent in de natuur met je eigen gezin en tegelijkertijd de gezelligheid hebt van andere campinggasten die je kunt treffen bij het zwembad of tijdens de diners bij Marcel en Madeleine in de tuin of bij de schaduwplek op het grote grasveld.

Voor de kinderen is er veel te beleven op het terrein: zoetwaterkreeftjes vangen bij de beek, het kabouterbos, de dieren, de trampoline en de vele leuke activiteiten die Madeleine en Marcel voor de kinderen organiseren (knutselen, goud zoeken etc).

De filosofie van de camping spreekt ons ook erg aan: mensen laten ervaren welke ecologische alternatieven er bestaan voor woningbouw en energieverbruik die het comfort niet in de weg staan maar verantwoord zijn naar onze medemens.

Wij gaan deze zomer weer terug met onze drie kinderen van 7,5 en 1 jaar en nu lekker 2 weken!

10Zwembad

• 9Helen09-09-2016

Heerlijke camping

In het hoogseizoen zijn wij hier komen aanwaaien met 2 kleine kinderen en ondanks het beperkt aantal plaatsen konden wij nog hier terecht. Wat een geluk bleek dat te zijn! Wij hebben hier 2 weken lang erg genoten. De (heel milieu bewuste!) camping is prachtig gelegen en de plekken zijn heel ruim opgezet. Wij stonden bijvoorbeeld onder een prachtige kersenboom (vlekjes op de tent voor lief genomen;-)). Het zoutwater zwembad bleek zalig en nooit te druk. (Voor een kleine uk (<1 jaar) alleen wat te koud en te diep). Voor de kinderen waren er allemaal leuke activiteiten: spelletjes, dieren, knutselen, verhaal bij het kampvuur, wandelroutes in de buurt. Fijn was dat je op de camping ook elke dag brood en in het weekend hamburgers/patat kon bestellen. Ook een (koud) flesje wijn en een pak koffie ed. waren te krijgen bij het onthaal. Dat was wel gemakkelijk omdat er geen supermarkt op wandelafstand was. Kortom, een heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaar waar je je heel welkom voelt!

• 10Hendy en Dirk Roos07-09-2016

absolute topper!! met of zonder kinderen!

Heerlijk rustige camping gezien de tijd van het jaar.mooie grote privéplaatsen. Zeer miljeuvriendelijk. Schoon sanitair, goede voorzieningen, en zeer hartelijke ontvangst! Mooie wandelingen vanaf het terrein mogelijk. Fijn zwembad. Moet voor kinderen ook een paradijs zijn! Absolute aanrader!

Met vrienden

• 8Arti van den Bremt31-08-2015

Prachtige, ruime, rustige camping!

Veel ruimte tss de verschillende plaatsen, zeer vriendelijke en behulpzame kampeigenaars , je mag er nog barbecuen aan je tent, kampvuurruimte aanwezig, broodjesdienst zeer handig. Het zwembad is gevuld met zeewater.
    Je reserveert vooraf een plaats, eens ter plekke kijkt de gastheer welke plaats de meest geschikte is voor jou .

8Kindvriendelijk

• 8Ester26-08-2015

De vrijheid en de mooie natuur!

De camping is prachtig gelegen, het uitzicht op de omgeving is geweldig! De plekken zijn erg ruim, 300 m2 was onze plek. De camping heeft twee hele ruime velden en tevens nog 5 mooi plekken in het bos aan een klein beekje. Overal kom je fruitbomen tegen op het terrein en natuurlijk ook de verschillende dieren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De leuke knutselmomenten met Madelinde vielen bij onze kinderen in de smaak.

Het zwembad is heerlijk, ook mooi gelegen. Omdat we geen zonnebrand mochten gebruiken zwommen de kinderen met een shirt aan, ging prima. Wellicht een suggestie om er een paar parasols te plaatsen, zodat de mensen aan de kant toch in de schaduw kunnen zitten en niet verbranden.

Op dinsdagavond hebben we mee gedaan met de pizza avond, erg geslaagd! Er werd goed rekening gehouden met een lactose en een gluten allergie. De hele camping deed mee en was erg gezellig! En daarna was er nog een kampvuur, prachtig!

8Kindvriendelijk
    6Staat v/h sanitair
    8Ligging

• 10Jasmine 16-08-2015

Mooie eco kamping waar je echt welkom bent

La jaurie is de fijnste camping die we in de laatste 15 jaar mochten ervaren. De staanplaatsen zijn ruim, rustig. De omgeving is prachtig. De eigenaars zijn erg gastvrij, steeds goedgeluimd, geen vraag is hen te veel. Lekkere groenten uit de moestuin te koop en basis voedingsmiddelen vaak bio voor geen geld. Heel geregeld worden er eenvoudige activiteiten georganiseerd voor kinderen. Deze zijn gratis en vrijblijvend: een ritje op de tractor kan steeds, een ritje op de ezel, een wandeling met de ezels, het bouwen van kabouterhuisjes, een dierenrondje op de camping. Heerlijk! Het sanitair is heel net én ecologisch.

0 tips over Camping La Jaurie

0 vragen over Camping La Jaurie