Camping La Presqu'Ile

Meer campinginfo

4 reviews over Camping La Presqu'Ile

• 9frank braet22-06-2011

Super, de sfeer daar

Terug naar vassiviere, alweer een topper zeker nu er voor de staanplaatsen een sanitaire verbetering gebeurd is, ook de toegang van de aanlegplaats voor de boten werd vernieuwd . In augustus gaan we terug.

• 8Braet Frank23-10-2009

Een gezellige camping met tof personeel

De mobielhome was niet erg groot maar, praktisch ingericht, proper, onderhoudsvriendelijk, en heel goed uitgerust. De camping en het sanitair waren proper en verzorgd, enkel weinig douches en wc's voor de staanplaatsen voorzien, de douches waren heel warm en niet regelbaar, daar hadden we in de mobielhome geen last van daar was alles tip top in orde. Voor ons pleziervaarders met jonge kinderen de perfecte locatie, verzorgde speeltuin, aanlegsteiger, enz. Wij gaan er al zeker volgende zomer terug heen.

• 5Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen