Camping La Presqu'Ile

2 reviews over Camping La Presqu'Ile in het Nederlands

Super, de sfeer daar

frank braet
22-6-2011

Terug naar vassiviere, alweer een topper zeker nu er voor de staanplaatsen een sanitaire verbetering gebeurd is, ook de toegang van de aanlegplaats voor de boten werd vernieuwd . In augustus gaan we terug.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een gezellige camping met tof personeel

Braet Frank
      23-10-2009

De mobielhome was niet erg groot maar, praktisch ingericht, proper, onderhoudsvriendelijk, en heel goed uitgerust. De camping en het sanitair waren proper en verzorgd, enkel weinig douches en wc's voor de staanplaatsen voorzien, de douches waren heel warm en niet regelbaar, daar hadden we in de mobielhome geen last van daar was alles tip top in orde. Voor ons pleziervaarders met jonge kinderen de perfecte locatie, verzorgde speeltuin, aanlegsteiger, enz. Wij gaan er al zeker volgende zomer terug heen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Presqu'Ile in Lac de Vassivière , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Presqu'Ile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.