Bed & Breakfast Chez Beaumont

FrankrijkLimousinLa Souterraine

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Chez Beaumont voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Chez Beaumont

• 10Alexandra Roggen17-08-2016

Fantastische B&B

Alles was eigenlijk perfect! Je moet wel tegen ouderwetse aankleding kunnen, maar dit was een optimaal begin van onze vakantie. De eigenaresse was uiterst vriendelijk, volledig Engels sprekend, die dieren waren voor onze twee kinderen het einde. En als klap op de vuurpijl: het zwembad. Dus in 1 woord fantastisch. Wij komen hier zeker weer, als we op doorreis zijn!

• 9Clare Tilley03-05-2016

Heerlijk rustige plek, ongerepte natuur.

We hadden een super ontvangst met een lekker biertje en een glas rode wijn. Het gehuchtje ligt in een prachtige heuvellandschap. De uitzichten zijn adembenemend mooi. Het huis is met zeer veel klasse ingericht, er is zelfs een jacuzzi en een spinsplinter nieuw zwembad. Een echte aanrader voor als je op doortocht bent met je kleine kotters. Ze beschikken ook over een aparte vakantiehuisje voor als je een weekje alleen op pad wilt met je vrouw. De omgeving is ongerepte natuur met zeer veel nieuwe plekjes om te ontdekken. Clare (de vrouw des huizes) is een geweldige kok. Dank je voor het heerlijke verblijf.

Bed & Breakfast Chez Beaumont info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar