Vakantiehuis Domaine de Royères

Vakantiehuis Domaine de Royères
8,9

4 tips over Vakantiehuis Domaine de Royères

andre, 28-8-2014
Perigueux is zeer de moeite waard om heen te gaan. Ook de direntuin nabij Limoges is met kinderen erg leuk.
kristof, 27-8-2013

In de buurt kon je in één van de vele zwemvijvertjes gaan zwemmen.

Wij vonden deze in saint hilaire les places het leukst (glijbaan, speelpleintje ...)

Mandy Evers, 20-8-2013
Het meer met zandstrand en restaurant op 20 minuten rijden. Lekker je lunch en een fles rose mee in je koelkast. Lac de Rouffiac.

Marielle van Luttervelt, 19-8-2013
Ligt maar 20 km vanaf de snelweg en is dus goed bereikbaar. Ook leuk te combineren met bijvoorbeeld een vakantie in de Dordogne. Wij hebben op de terugweg een week op de boerderij doorgebracht en konden van daaruit in 1 keer naar huis rijden.