Vakantiehuis Domaine de Royères

20 reviews over Vakantiehuis Domaine de Royères in het Nederlands

Heerlijk!

Mike
17-8-2018

Wij hebben gekampeerd op de camping. De mooie omgeving, op het Franse platteland, maar vooral de persoonlijke benadering van Rik en Odilia zijn de reden voor onze goede beoordeling. De kinderen hebben echt gezien wat werken met dieren op een boerderij inhoud. Ze hebben genoten van het helpen. Zelf als ouders meehelpen mag maar moet zeker niet (wel heel leuk!). Wie rekent erop om appelsap te maken, fruit te plukken, vee te voeren, een zeventig jaar oude tractor te repareren etc. in één vakantie? Wij niet maar vonden het fantastisch!

een oase van rust en gemoedelijke gezelligheid

Truus Spit
25-8-2017

Als je voor deze gîte kiest, is dat een bewuste keuze voor de landelijke schoonheid en rust van de Limousinestreek. Verwacht geen overdadige luxe. Het huis is echter voorzien van alle gemakken, met zowel binnen als buiten veel ruimte en met een prachtig uitzicht en veel mogelijkheden om te recreëren.

Je kunt in de directe omgeving prachtige wandelingen maken. Maak je gebruik van de auto dan zijn er verrassend veel mogelijkheden om te bekijken of te beleven.

Heerlijke plek

Matthijs & Azahara
14-1-2017

Onze zoon van 3,5 heeft het een half jaar later nog steeds over boer Rik. Dat zegt genoeg! Groot veld waarvje je kids goed in de gaten kan houden. Wel weinig schaduw dus een tarp is aan te raden. Verder sluiten wij ons aan bij de andere reviews.

Rust, ruimte en ontspanning

Maartje
26-9-2016

Heerlijke camping voor gezinnen. De kinderen mochten de boer helpen bij de bezigheden op de boerderij, waar boer Rik met veel geduld en rust de kinderen meenam met de verzorging van de dieren (eieren zoeken, lammetje een flesje geven, varkens en koeien voeren en zelfs een ritje maken in de trekker).

Zijn vrouw Odilia zorgt warm voor de campinggasten met versgebakken brood en andere lekkere dingen.

Sanitair is keurig. Camping is rustig en de kinderen kunnen er naar hartelust spelen.

Kortom een topcamping!

Wat een geweldige tijd hebben we bij 'boer' Rik en Odilia gehad, na 10 heerlijke dagen van rust, natuur, dieren, en een super sfeertje, met pijn in ons hart vertrokken. Onze zoontjes van 5 en 3 mochten 2x per dag met boer Rik mee om alle dieren te voeren; met alle kindjes in de jeep naar de stal verderop, koeien en schapen van weiland verplaatsen, de geit vangen, het lammetje de fles geven, wat een belevenis. Boer Rik nam alle tijd voor iedereen, niets is teveel. Je leert enorm veel over het leven op de boerderij. De sfeer op deze kleinschalige camping was super, de kindjes hadden heerlijk de ruimte om rond te struinen, en de volwassenen waren erg sociaal. Er zijn 2 grote BBQ's waarvoor je zelf in het bos hout mag sprokkelen, en het vlees van eigen boerderij is heerlijk, er werd dan ook menig spontaan bbq feestje met buurtjes georganiseerd. Het sanitair is altijd schoon en Odilia is de hele dag in de weer om het iedereen naar de zin te maken, een top gastvrouw. Wij komen zeker terug!

Familie Schuitemaker
8-8-2016

Wat een fantastische plek! De kinderen praten nu nog over boer Rik en zijn beide heel bewust geworden van het leven op een boerderij. De sfeer is prettig, gezellig contact met overige campinggasten. Sanitair is schoon. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij stonden nu in het wild en dat was een geweldig avontuur met fenomenaal uitzicht op de wei met ( door ons verplaatste) koeien.

Het Beste Ooit!!! (HBO)

Ilana Haak
23-7-2016

Ik ben hier nu voor de derde keer geweest en ik blijf het super leuk vinden! Ik ben inmiddels al heel erg goed bevriend met de mensen die er wonen(eigenaren camping). Dit jaar(2016) gaan we er weer naartoe en elke keer kijken we er weer naar uit om te gaan! We hebben de lange reis ervoor over! Het liefst gaan we de rest van ons leven er elke zomervakantie naartoe want het is gewoon de beste camping van midden/zuid Frankrijk!!!! Een SUPERgrote aanrader voor mensen die van een rustige,kleine, diervriendelijke en vooral super leuke vakantie houden. Er is altijd iets te doen. Zelf sta ik elke ochtend vroeg op om de dieren te voeren en om de rest van de dag allemaal leuke dingen te doen!!! Ik heb echt alles over voor deze camping. Ze hebben er heel veel dieren en ook een moestuin!! Ze hebben o.a.: Limousine koeien, paarden, schapen, varkens, kippen, konijnen, geiten, honden, katten, enz!!! De perfecte plek voor iemand die de hele dag wilt zonnen op een rustig plekje, of om druk bezig te zijn!!! Het is zeker HBO!!!!!!!

Du calme!

soazig
4-10-2015

Vacances au calme, dans un camping à la ferme qui n'usurpe pas son identité. Car il y a ici des animaux, qu'il faut nourrir, ce qu'il est permis de faire aux enfants sous le regard de Rik, matin et soir! Ils adorent!

Ajoutez à ça les produits de la ferme et un frigo à disposition, un bloc sanitaire agréable, de bons conseils de promenades, ça nous fait des bons souvenirs.

Nous reviendrons surement.

Heerlijke boerencamping

Gerdien
29-7-2015

Eenvoudig kamperen zoals vroeger, met prachtig uitzicht en zeer vriendelijke en betrokken boer en boerin.

Leuke gite en mooie omgeving

fam folst
26-8-2014

Domaine de Royeres is een prettig vakantieverblijf, wij verbleven in de gites die fraai verbouwd is echter niet schoon was. ( veel spinnewebben door het hele huis, koffieapparaat niet schoon, linnenkasten en laadjes keuken e.d niet schoongemaakt. De gites is ruim, maar wel donker binnen ( kleine ramen ) en ook in de zomer ( wij waren er in augustus ) koud in de avonden. ( is wel een houtkachel ). Ander punt is dat bij een drukke bezetting van de nabij gelegen ( bijbehorende ) camping de gasten daar gebruik maken van het camping sanitair wat zich deels onder de gites bevindt. Zowel douchen als toiletgebruik van de campingbezoekers is zeer gehorig. Rondom de gites is de boerderij heel vriendelijk in gebruik. Ook in de omgeving veel leuke plaatsen en voldoende vertier. Mooie wandelingen behoort ook tot de mogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine de Royères in La Roche-l'Abeille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine de Royères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine de Royères scoort een 8.94 uit 10 op basis van 20 reviews.