Reviews over La Roche-l'Abeille

Een unieke ervaring op een prachtig plekje

Niels,
    25-8-2018

Wij kampeerden met onze 4 kinderen op de gezellige rustige camping bij de boerderij. Prachtig uitzicht over de boomgaard met kudde schapen en verderop de heuvels weiden met koeien die tevreden geluiden maken en met hun staarten zwieren. Op de camping hebben de kinderen zich uitstekend kunnen vermaken in het zwembad, de speeltuin, maar vooral het helpen van de altijd goed gehumeurde boer Rik bij het verzorgen van de dieren. Het is duidelijk dat Rik en Odilia niet alleen een boerderij runnen, maar ons ook volop willen laten meegenieten van hun prachtige plekje in Frankrijk. De passie die zij samen hebben om hun vakantiegasten een fijne tijd te bezorgen maakte het verblijf voor ons een unieke ervaring. Sfeerverhogend waren ook de leuke mensen, waarmee we fruit plukten en persten voor vers sap en de geboorte van een kalf in de stal konden volgen en kampvuurtjes maakten. Wij vinden deze camping een aanrader en komen zeker terug.

Heerlijk!

Mike,
    17-8-2018

Wij hebben gekampeerd op de camping. De mooie omgeving, op het Franse platteland, maar vooral de persoonlijke benadering van Rik en Odilia zijn de reden voor onze goede beoordeling. De kinderen hebben echt gezien wat werken met dieren op een boerderij inhoud. Ze hebben genoten van het helpen. Zelf als ouders meehelpen mag maar moet zeker niet (wel heel leuk!). Wie rekent erop om appelsap te maken, fruit te plukken, vee te voeren, een zeventig jaar oude tractor te repareren etc. in één vakantie? Wij niet maar vonden het fantastisch!

een oase van rust en gemoedelijke gezelligheid

Truus Spit,
    25-8-2017

Als je voor deze gîte kiest, is dat een bewuste keuze voor de landelijke schoonheid en rust van de Limousinestreek. Verwacht geen overdadige luxe. Het huis is echter voorzien van alle gemakken, met zowel binnen als buiten veel ruimte en met een prachtig uitzicht en veel mogelijkheden om te recreëren.

Je kunt in de directe omgeving prachtige wandelingen maken. Maak je gebruik van de auto dan zijn er verrassend veel mogelijkheden om te bekijken of te beleven.

Heerlijke plek

Matthijs & Azahara,
    14-1-2017

Onze zoon van 3,5 heeft het een half jaar later nog steeds over boer Rik. Dat zegt genoeg! Groot veld waarvje je kids goed in de gaten kan houden. Wel weinig schaduw dus een tarp is aan te raden. Verder sluiten wij ons aan bij de andere reviews.

Rust, ruimte en ontspanning

Maartje,
    26-9-2016

Heerlijke camping voor gezinnen. De kinderen mochten de boer helpen bij de bezigheden op de boerderij, waar boer Rik met veel geduld en rust de kinderen meenam met de verzorging van de dieren (eieren zoeken, lammetje een flesje geven, varkens en koeien voeren en zelfs een ritje maken in de trekker).

Zijn vrouw Odilia zorgt warm voor de campinggasten met versgebakken brood en andere lekkere dingen.

Sanitair is keurig. Camping is rustig en de kinderen kunnen er naar hartelust spelen.

Kortom een topcamping!

La Roche-l'Abeille scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews