Camping La Roche Canillac

Met oudere kinderen

Hele gezellige kleine camping

M&M
18-10-2016

Wat een leuk plekje is dit. Jan en Arienne zijn een jaar eigenaar van deze leuke camping en hebben al flink aan de weg getimmerd.

De camping ligt in een prachtig park, met oude bomen en veel schaduw.

Rust, ruimte en gezelligheid vind je hier. Mooi schaduwrijke plekken, veel sanitair (niet nieuw, wel schoon), een leuke speeltuin voor de kinderen, een kampvuurplek. Mensen komen 's avonds gezellig bij het vuur zitten en maken een praatje met elkaar. Er is een tennisbaan, veel plek om te sporten of spelen, en je zit in het bos. Als je twee voetbalvelden oversteekt kom je bij een zwemmeertje. Het is echt een leuke camping voor wie komt voor rust en niet te massaal wil.

Wat heel fijn was: de speeltuin (in de schaduw) biedt genoeg vermaak, en het voelt heel veilig. Ik kon de kinderen zo loslaten en vrijheid geven.

Er zijn enkele trekkershutten en er is een gerenoveerde stacaravan. Wij zaten in de stacaravan en deze was lekker ruim! Met grote koelkast, complete keuken, veel opbergruimte, lekkere boxspringbedden. Alles wat je nodig heb vind je er.

Minpunten....? Daar moet ik over nadenken.

Deze voormalige municipal camping is sinds vorig jaar van vader en zoon Jan. Klein, 37 plaatsen, parkachtig, met oude bomen en vlakbij een mooi zwemmeertje. Eenvoudig, maar wel sfeervol en gezellig. Gelegen in de Correze, het rustigere 'buurgebied' van de Dordogne, maar zeker net zo mooi. Vlakbij het dorpje met een kleine epicerie, echte supermarkten zitten wel wat verder weg. Zoek je rust,ruimte en natuur en heb je geen animatie nodig, dan is dit een heerlijke plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roche Canillac in La Roche-Canillac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roche Canillac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.