Bed and Breakfast Domaine La Chapelle en Correze

48 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Chapelle en Correze

• 2018
    9Annemarie19-08-2018

Fijne plek!

Een heerlijke plek voor een kort of langer verblijf. Vriendelijke eigenaren die je met al je vragen kunnen helpen. Veel ruimte voor alle gasten. Wij verbleven in een appartement met 4 personen, ruim en met uitstekende bedden, goed sanitair en inventaris. Uitzicht op de wijngaard en weide met schapen. Kids plukten elke dag abrikozen in de tuin. Heerlijk zwembad, tafeltennis tafel en genoeg ruimte om te voetballen met alle kinderen. ‘s ochtends vers brood, ‘s avonds diner en gedurende de dag ijsjes of drankjes in het restaurant. Gewoon een heerlijk plekje om naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jan A.30-04-2018

Uitrusten in een heerlijke omgeving

Na een lange reis is het goed aankomen bij Roland & Angelique. In de rust van de omgeving met hartelijkheid ontvangen. Kamer met alle basisvoorzieningen goed uitgerust, prima bed en douche. En vanuit de kamer (Vue) een prachtig uitzicht over de omgeving, wat natuurlijk heerlijk wakker worden is. Prima ontbijt waar ingesprongen wordt op veel wensen. Met de aanwezige informatie kan de omgeving goed verkend worden. En kan er bij terugkomst een aperitief gebruikt worden voor er aangeschoven wordt voor het avondeten. Het menu heeft meerdere keuzes en alles wordt vers bereid. Prima om hier te vertoeven.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Fam. HN17-12-2017

We komen graag nog een keer terug

Wij zijn eind september/begin oktober 2017 een week op Domaine la Chapelle verbleven in beide appartementen met onze hele familie. Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad en begrijpen ook niet echt de vorige reacties over deze accommodatie. De appartementen waren schoon en keurig verzorgd, we hadden ook wel de indruk dat e.e.a. net was geverfd en zo, de vloer zag er uit als nieuw en de bedden waren erg comfortabel. De eigenaren Roland en Angelique waren uiterst behulpzaam in het geven van tips over de omgeving, lekker gewandeld in het bos van het dorp, reetjes gezien, echt prachtig. Verder ook nog 1 x in het restaurant gegeten, wat erg lekker was met producten uit de streek en een lekker wijn. Kortom we komen graag nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 6Fam. HZ20-08-2017

Tegenvallend appartement

Appartement gehuurt voor een week. De prijs was behoorlijk stevig. Bij aankomst bleek het terras, wat ongeveer 10m2 is, aan de achterzijde van het pand te zijn waardoor je dus geen zicht hebt op de prachtige heuvels. Receptie is een rommeltje, kreeg meteen de indruk dat het net iets te druk is voor de uitbaters. Verder in het appartement 2 vieze vliegenmeppers, veel instectenresten op muren en plafonds. Vuile placemats op tafel en afwasborstel en spons waren te vies om aan te pakken. Servies lijkt verzameld op de rommelmarkt. Onderhoud en schoonmaak kan beter, schilderwerk op kozijnen is flink beschadigd, er ontbreken voegen in de vloer. Bedden en kussens zijn niet erg fris meer. Kortom, we hadden er meer van verwacht. Verder wel een prima zwembad, goede broodjes voor het ontbijt, vriendelijke mensen en volop te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7RvanderPol25-07-2017

mooi locatie met heerlijk zwembad

De locatie, het zwembad en de speeltuin zijn super. Wij zaten in de 6 persoons gite. Helaas is deze wel een beetje verouderd met wat mankementen en was die alles behalve schoon. Vrienden zaten in de andere accommodatie , deze waren wel erg mooi.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Eline23-07-2017

Een heerlijke plek!

Wij hebben volop genoten bij Domaine la Chapelle en Correze. We hebben drie dagen in de familie studio gezeten voordat we verder naar het zuiden reden. De plek is prachtig. Als je op het terras zit, heb je een mooi uitzicht over de heuvels. De eigenaars zijn erg vriendelijk! Voor de kids is er een leuke speeltuin en natuurlijk het fantastische zwembad. (Wel waterschoentjes aan) Onze kinderen vonden het geweldig! Het eten geef je van tevoren door en is zeker de moeite waard. Het ontbijt was ook heerlijk.

Wij hebben echt genoten van onze drie dagen hier! Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Alette05-09-2016

Heerlijk landgoed, super verzorgd

Heerlijk verblijf weer op een van de mooiste plekjes in Frankrijk! Het Domaine is een supergoed verzorgde vakantieplek. Kamperen of in n gites alles is netjes, mooi en smaakvol. Met fantastisch uitzicht over de vallei, de wijngaard, onder een van de vele bomen / schaduw plekjes of met een glas goede wijn bij het restaurant. Wij genieten keer op keer van de fijne gastvrijheid. Voor kinderen is het landgoed heel overzichtelijk en daardoor veilig, het zwembad superlekker voor groot en klein. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Emmy Leflere19-07-2016

Fijne, verzorgde kleinschalige camping

Wij verbleven hier drie nachten op de terugweg na een reis in het zuiden. We logeerden in een van de vier ecolodges. Die zijn niet groot maar wel comfortabel en praktisch ingericht. Heel geschikt voor zo'n kort verblijf. Wel warm op hete dagen. Het is domein is erg net en verzorgd. Het is goed gelegen om verschillende uitstapjes te maken in de omgeving. Het zwembad is mooi en kindvriendelijk door de verschillende niveaus. We werden vriendelijk ontvangen en de eigenaars staan altijd klaar om wat tips te geven over de omgeving. Lekker lunchmenu in het restaurant. Terras met mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Nicolette06-05-2016

Erg goed verzorgd en aan te raden.

Zeer gastvrij in een prachtige omgeving waar genoeg te zien is. Ook mooie golfbanen in de omgeving, echt de moeite waard. Genoten van de lekkere Franse keuken en wijnen, zeer betaalbaar. Ook heerlijke rumsoorten.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Pieter15-02-2016

Elke keer weer thuiskomen

Fantastisch plekje in Frankrijk. Ideaal als pit stop naar bijvoorbeeld Spanje, maar ook kun je hier prima een paar dagen doorbrengen en/of zelfs je hele vakantie. Gastvrij, rustig en een fantastisch zwembad waar menig camping jaloers op is. Meerdere keren op de kamers overnacht. Heerlijke bedden en goede comfort. Laatste twee keer op de mini camping gestaan. Ruime plekken! Kinderen vinden het altijd fantastisch hier, en praten altijd over het heerlijke ontbijt en het diner. Kortom, een uniek plekje in Frankrijk waarbij je herkend wordt als je terugkomt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Bed and Breakfast Domaine La Chapelle en Correze info