Reviews over Gueret

Geweldige camping

Daan,
    9-7-2012

Mooie camping, vriendelijke beheerders. Eigenlijk alles perfect.

Je komt er tot rust. Je kunt vanaf de camping zo naar het meer lopen.

We wilden 1 nacht blijven, het zijn er veel meer geworden.

Een goed doorreishotel zonder meer

Ria en François,
    21-9-2011

Bij de doorreis naar het Zuiden één nacht doorgebracht in dit hotel. Daarvoor is het ook geschikt maar niet meer.

Het is een typisch zakenhotel heel nieuw en net maar zeer onpersoonlijk. Voor een doorreis voldoende. Goede bedden, ruime en moderne badkamer, goed werkende airco, van de kamer niets dan goeds.

Ontbijt was eerder poper, er waren ook niet veel klanten in hotel dus waarschijnlijker moeilijker te beheren ontbijt.

Je kan in Hotel Kyriad niet diner maar wel iin het overliggend Campanile. Eten is te doen maar niet wauw? In het stadje Guéret waarschijnlijk betere zaken maar dan heb je wel je wagen nodig.

Fraaie camping in stadspark

jan,
    27-9-2010

Groene camping in stadspark van Gueret, bestaande uit 6 cirkels met ieder 12 plaatsen, gescheiden door groenvoorziening. Twee grote toiletgebouwen met echte warme douches. Plaatsen met en zonder schaduw. Gueret zelf is een ietwat grauw aandoende provincieplaats met veel scholen en overheidsgebouwen. Overigens de vele bloemperken in de stad levendigen het geheel wel op. De camping ligt op 20 min. lopen van het centrum en aan de rand van een stuwmeertje. Aan de overzijde is een strandje waar gezwommen kan worden.

Gueret scoort een 4,5 uit 10, op basis van 2 reviews