Hotel La Traverse

FrankrijkLimousinFromental

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel La Traverse voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over La Traverse

• 9Casper30-08-2012

Great Experience

Wat een fijne plek en een hartelijke ontvangst door Ian en Kate. Supermooi weer en een heerlijk diner door Ian bereid in de prachtige tuin maakte het geheel compleet. Een geweldige stop op weg naar het zonnige zuiden. Goed bereikbaar en niet ver weg van de snelweg.

• 9vertriest geert01-08-2012

zalig verblijf!!

Hotel La Traverse is schitterend als verblijfplaats of als doorreisplek. Vriendelijk onthaal,prachtige kamers, lekker eten,...alles wat we gehoopt hadden en nog meer. We gaan zeker terug voor een verlengd weekend.

• 10tina18-05-2011

lovely hotel

The house and gardens were lovely and beautifully manicured. The hosts excellent. Tina & Martin

• 10Jeroen17-05-2011

Paradijslijke plek met hemels avondeten

La Traverse is een verrukkelijke plek, helemaal perfect. Het oude huis is mooi gerenoveerd en heeft een grote tuin waar je lekker kunt luieren. De gastenkamers zijn friswit ingericht met leuke meubelen en hebben grote openslaande ramen met uitzicht op de tuin. De Engelse eigenaren Ian en Kate zijn heel hartelijk en zorgen uitstekend voor hun gasten. Het avondmaal dat Ian voor de gasten bereidt, mag je absoluut niet missen. Zijn klassieke Franse gerechten met een persoonlijke touch zijn de lekkerste die wij tijdens onze reis door Frankrijk hebben gegeten.

La Traverse ligt op een paar minuten van de snelweg, dus een ideale stop voor wie op doorreis is. Maar het is ook heel verleidelijk om wat langer te blijven in dit kleine paradijs.

• 9Fam. Van Rooijen-Hoogcarspel29-08-2010

Prachtige Chambres d'Hotes

Prachtig gerenoveerd huis met mooie kamers. Een aanrader voor iedereen. Het diner was ook erg goed en een feestje om met anderen die op doorreis waren in contact te komen.

• 9Rob Wagenaar23-06-2010

Fantastische plek

Tja wat kan ik toevoegen aan de vorige reviewers.. Dit is gewoon helemaal TOP. Super vriendelijke mensen die het echt goed menen. Ian kan heerlijk koken, je slaapt hier beter dan in de eigen bed. Je voelt je hier gelijk thuis. We gaan hier zeker terug komen als we weer naar Frankrijk gaan.

• 0Paul en Ingrid Buitelaar11-06-2010

Wederom een feestje

Precies een jaar geleden waren we hier ook en ook deze keer is het weer heerlijk genieten en ontspannen in La Traverse bij Kate en Ian. Wij blijven hier weer twee nachten vooruitlopend op onze vakantie in Gourdon. Doordat Ian het diner voor je bereiden kan, is echt een verwenarrangement.

• 9Familie Boers26-07-2009

Fantastische plek

De Cambres d'Hotes van Ian, Kate en dochtertje Beau is voor ons halverwege onze reis naar Zuid Frankrijk een heerlijke belevenis geweest. Eigenlijk hadden wij gewoon nog een dag moeten blijven. Je kunt rekenen op een hartelijke ontvangst. De parkeerplaats is niet zichtbaar vanaf de weg. Mooie grote tuin voor de kids om te spelen. Het huis met de tuin is adembenemend en de kamers zijn zeer mooi ingericht / afgewerkt. Onze dochter Julia (4) sliep gewoon bij ons op de kamer in een apart bed. De bedden liggen overigens heerlijk. De zeer luxe zeep / shampoo die je mag gebruiken zijn pure verwennerij. Het ontbijt is ook in één word heerlijk. Op zich de zaken die je zou verwachten maar net even verser en luxer. Bij vertrek is er sinds kort ook nog eens de mogelijkheid om vooraf verse, belegde baguettes te bestellen. Oorspronkelijk waren wij op zoek naar een hotel maar de prijs / kwaliteit van deze cambres d'Hotes is gewoon niet navolgbaar. Fam. Boers

• 9Lisette en Bas Krikke09-07-2009

Fijne overnachting in een romantische setting.

Wij hebben overnacht bij Ian en Kate onderweg naar het zuiden. Een heerlijke plek om te arriveren, een prachtig huis en zeer vriendelijke mensen! De kinderen konden even lekker in de tuin spelen en rennen en even later kwam ook de dochter des huizes meespelen. We hebben erg lekker gegeten en de familie suite was perfect voor ons gezinnetje. Een zeer gastvrij onthaal in een prachtige setting. En dat alles op nog geen 5 minuten van de snelweg!

• 9Paul en Ingrid Buitelaar01-07-2009

Geweldig

Onderweg naar de Dordogne hadden wij twee nachten geboekt in La Traverse. Wat een mooie B&B. Kate en Ian doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is er heerlijk, de koffie staat voor je klaar. De kamers zijn heel romantisch en het huis is een plaatje. Er worden ook bruiloften georganiseerd. Zeer zeker een adres om te onthouden want het ligt ook nog een 5 minuten van de autosnelweg A20 af, ideaal dus.

Hotel La Traverse info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij