Camping Les Combes

4 reviews over Camping Les Combes in het Nederlands

Mooie rustige camping.

Piet
11-9-2015

Prima camping voor rustzoekers. Groen en schoon. Vriendelijke Engelse eigenaren.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige camping met zeer gastvrije eigenaars.

IJme
29-7-2015

uitzicht op het meer waarin het goed vissen is. Camping is zeer goed verzorgd, even als de toiletten. Engelse eigenaren zijn erg gastvrij en zeer behulpzaam. Plaatsen zijn ruim en hebben uitzicht op het meer. Camping is minder geschikt voor kleinere kinderen. Wij hebben drie weken op de camping gestaan. Voor rustzoekers is deze camping een aanrader.

toffe plek

hennebelJ
18-4-2014

we zijn hier maar 1 dag gebleven de Camping zelf was mooi de uitbater was vriendelijk ik was met men vader de GR5 tocht aan het verder zetten hier was onze eindplaats in Modane juist zouden ze de camping waar je moet wassen enz proper moeten houden voor de rest was alles goed de camping is juist gelegen naast een treinspoor

Gereisd Met partner in januari 2014

mooie rustige (af)gelegen camping aan de creuse.

Karin
24-12-2009

De camping wordt door engelsen beheerd. Bij de receptie kan je brood bestellen en zijn wat simpele boodschappen te verkrijgen. Mooi uitzicht over de creuse die daar breed is vanwege een stuwdam. Geen zwemgelegenheid. Sanitair super schon. Camping ligt tussen felletin en Aubusson in. ) ca 5 km.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Combes in Felletin (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Combes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.