Géén boekingskosten
FrankrijkLimousinEymoutiersCampings EymoutiersCamping Junora & glamping éco-logique

Camping Junora & glamping éco-logique

Meer camping info

25 Reviews over Junora & glamping éco-logique

• 4Familie16-09-2021

Onprettige ervaringen

Ik vond de camping op meerdere momenten zeer onprettig in de omgang naar de gasten toe. Ik heb ze meerdere malen horen schreeuwen tegen gasten waarin ze hun eigen onvrede over de gang van zaken ventileerde. Niet alleen tegen gasten werd gemopperd, ook over gasten werd geklaagd. Dit voelde voor mij niet professioneel en mijn kinderen zijn heel bang geweest. Het zwembad was regelmatig dicht en de douches en toiletten vond ik niet schoon.

Ik heb eerder een review geschreven waarin ik dit aangaf, maar daarop kreeg ik een e-mail met dreigementen van de eigenaar dat ik hem moest verwijderen omdat er anders leugens verspreid zouden worden over mij. Ondanks dat Zoover mij verzekerde dat mijn review keurig aan de richtlijnen voldeed is mijn review nu toch verwijderd, maar niet door mij. Ik schrijf hem daarom graag opnieuw.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Wouter24-08-2021

Graag morgen weer

Dit is werkelijk een zalige plek! Rustig, ruime plaatsen met prachtig uitzicht en meerdere leuke speelplekken voor de kinderen verspreid over de camping. De plekken zijn prachtig gelegen en de manier waarop alles sfeervol gebouwd is getuigt van veel creativiteit. Het zwembad is heerlijk, de omgeving is prachtig en leent zich heel goed voor avontuurlijke wandelingen/hardlooprondjes. Een mooi schoon meer met fijne stranden is goed te bereiken na een korte rit door de groene heuvels.

• 10Loes24-08-2021

Heerlijk ontspannen

Heerlijke vakantie gehad!Mooie plekken met geweldige uitzichten. Sanitair is fijn en schoon. De zelfgemaakte pizza’s op de pizza avonden smaakten heerlijk.Er heerst een fijne sfeer op de camping, onze kinderen hebben zich de hele dag vermaakt. Met als topper de Lego tafel. We zijn naar drie campings geweest deze zomer, maar deze camping vonden ze het leukst.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Julie24-08-2021

Beste camping ooit en van het hele land

De beste camping ooit en van het hele land zo noemde onze dochter van 6 deze camping en met recht.Prachtige ligging , genoeg te doen niet te groot niet te klein ,lieve eigenaren hart op de goede plaats en met liefde runnen ze deze camping.Zeer discreet en even behulpzaam kortom wederom een dikke duim 👍

• 9Julie24-08-2021

Le plus beau camping du monde

Le plus camping du monde 😃😃😃😃

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Bas09-08-2021

Veel muizen

"Jullie hebben wat holletjes van woelmuisjes op jullie plekje". Dat klonk nog wel gezellig, maar gedurende de vakantie vonden we rond / in de tent al veel muizenpoep en na de vakantie zagen we de schade die ze aangericht hadden aan onze tent. De eigenaresse vertelde ons dat er heel veel muizen zijn. De matrassen waren in de winter opgeslagen in het sanitair gebouw waar de muizen ook flink huisgehouden hadden waardoor ze alle matrashoezen hadden moeten wassen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Marloes02-08-2020

Heerlijk

Dit jaar al weer voor de derde keer naar Junora geweest! En weer was het een geweldige vakantie. Het tekenAtelier was voor onze dochters helemaal hun ding deze zomer. Maar ook bij de Legotafel waren onze Kids vaak te vinden. Verder ook genoeg ander speelvertier. Het zwembad is fijn, het sanitair is mooi en schoon. De plekken zijn mooi en heel ruim. Mooie uitzichten en s’avonds als het donder is een geweldig mooie sterrenhemel. Mooie meren met leuke stranden in de omgeving. In 2021 gaan we weer!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Maaike24-07-2020

Idyllische camping in het midden van Frankrijk.

Idyllische camping voor gezinnen met jonge kinderen. Wij verbleven met onze zoon van negen en dochter van zeven. Geen animatieteam maar de kinderen zorgen zelf voor veel spel met elkaar. Ze kunnen zich heerlijk vrij bewegen op deze natuurlijke camping. Zwembad, trampolines, zandbakken, blote-voeten-pad, hangmatten, schommels een voetbalveld en nog meer. De eigenaren staan klaar om iedereen een top vakantie te geven. We hebben twee super weken gehad op Junora.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Robbie Winsum24-03-2020

Even terug tot de essentie van wat vakantie is

Wat een fijne ruim opgezette camping. Een plek of 40 in totaal (van opgezette tenten tot eco lodges tot vrije plekken voor eigen tent). Geen kampers of caravans, waardoor alles lekker open blijft qua "view". Wij zaten in een prachtige safaritent, groot en ruim opgezet. Zelf bijna 2 meter lang dus slaapplek is een must. Goede bedden, ook voor de kids. Prachtig keukenblok en een hagelnieuwe badkamer die ik thuis ook wel wil hebben.

Eigenaren Vincent en Madelon zijn erg toegankelijk en behulpzaam. Van pizza's bakken in de steenoven tot reparaties bij koud water / niet functionerend kooktoestel, niks was te veel gevraagd.

Kinderen kunnen spelen, klauteren, klimmen, voetballen, pingpongen, rondlopen, zich vervelen, in de hangmat et cetera.

Echt een oase van rust en ruimte in een tijd van overprikkelde door social media gestuurde "whats app / instagram" maatschappij. Vakantie zoals het bedoeld ooit was: boek lezen en luieren. TOP!!

• 10Marike22-08-2019

Ideaal met kinderen, unieke ervaring!

Wat een geweldig paradijsje is dit! De zeer behulpzame campingeigenaren hebben er in de afgelopen twee jaar iets prachtigs neergezet. Zeer sfeervol doordat er veel met hout is gewerkt, bijv de heerlijke veranda waar je een zalige verse smoothie kan nuttigen. Mooi schoon sanitair, heerlijke pizza’s op de pizzaavonden, fijn zwembad, veilige omgeving voor de kinderen om te spelen. Legotafel, skelters, kippetjes, blotenvoetenpad en bosspeurtocht favoriet bij de kinderen. Maar bovenal de sfeer was er optimaal. Eigenaren staan altijd voor je klaar en lossen kleine probleempjes direct op, zo heb ik het op geen een camping meegemaakt.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar