Camping Aimée Porcher

Tonen op kaart

55 reviews over Camping Aimée Porcher

• 9Marijke en Rudolf12-07-2014

Het paradijs bestaat!

Camping Aimée Porcher ligt in een landelijk gebied met veeteelt en akkerbouw, afgewisseld door bossen. Over het ruime heuvelachtige terrein kronkelt een beekje dat uitloopt in het snelstromende riviertje de Vézère. Bij dit riviertje en in de prachtig aangelegde zwemvijver is het heerlijk vertoeven. Ben je een liefhebber van natuur, dan ben je op deze camping op je plek. Er valt veel te genieten van de bloemen, hagedissen, salamanders, kikkers en libellen. Zet je camera in de macro stand en je komt met de prachtigste plaatjes thuis. Wij waren er dit jaar al voor de vijfde keer en zijn er vier weken gebleven. We hebben weer mogen genieten van de gastvrijheid van Hans en Mieke en van de vriendschappelijke omgang met de andere gasten. Het lijkt wel één grote familie. We zien nu alweer uit naar volgend jaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 8M&C30-06-2014

Prachtige gelegen camping met zwemmeer en rivier

De camping heeft ruime staanplaatsen met een prachtig uitzicht. Er ligt een rivier op het terrein, waar het heerlijk toeven is. Onze honden vinden dit het grootste pluspunt. Wij vinden de koele zwemvijver een uitkomst.

Het sanitair is in orde.

Er is een gezellige bar, waar als je wilt elke avond iedereen elkaar treft bij de gratis koffie.

In het voorseizoen eten wij meestal bij de vlakbij aan Vezere gelegen auberge.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 10HansTT14-06-2014

We zoeken niet verder...

We komen hier, als stel zonder kinderen, al een aantal jaren achtereen. Naar onze overtuiging een geweldige plaats met veel ruimte, vrijheid-blijheid, schoon, rustig en daarbij vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Karin & family03-10-2013

Like home

Nu al een paar keer geweest, en naar tevredenheid! Mooie, ruime en ook rustige campingplaatsen. Zwemgelegenheid in rivier en natuurmeer, allebei prachtig. Heerlijke camping voor gezinnen met en zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Ger Ghijsels en Joyce Vermeer28-09-2013

Geweldig fijne camping voor alle leeftijden

Camping Aimer Porcher bij Eyburie is een hele fijne camping voor mensen van alle leeftijden. Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen. Er is een zwemmeertje en er is een rivier waar je in kunt zwemmen en waar je je op bijvoorbeeld een autoband over de stroomversnellingen kunt laten afzakken. Het personeel is bijzonder vriendelijk, De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Er is een leuk stadje in de buurt Uzerche waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10R van den Bogaard24-09-2013

hemel op aarde

Dit is een super camping met een hele mooie ligging. Eigenaren zijn erg vriendelijke en gastvrij.schoon sanitair. Heerlijk zwemwater. Voldoende voor de kinderen om te doen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Geertje Grooten18-09-2013

thuiskomen

We komen al jaren voor een week of langer op deze plek. Op doorreis of om langer uit te rusten. Meertje, rivier, rust, ruimte, lieve mensen, enthousiast team, mooie ontmoetingen....kortom thuiskomen en heel erg genieten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 10claudia18-09-2013

een heerlijke plek zowel met als zonder kinderen

Deze camping is: uniek, rust, ruimte, relaxt, natuurlijk, warm, respectvol. Voor jong en oud een paradijs waar je jezelf kunt zijn. Creatieve uitspattingen met de kinderen en een goed boek in een pikzwarte (bij ontbrekende lichtvervuiling!), stille nacht onder fonkelende sterren. Lekker zwemmen in een meertje of koele rivier. Kortom: een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Hans van Zwieten15-09-2013

Nu voor de 4e keer. Hier blijven we terug komen.

Cabane

Zittend op het terras van de Cabane, genietend van de ochtendzon op mijn huid, denk ik aan de vele, vele jaren, dat ik dit deed, vóór onze caravan.

Zittend op het terras van de Cabane, met de zon op het kippenvel door ochtendkoelte, bedenk ik me of dit veel anders is, dan hoe we al zo lang op vakantie gaan.

Zittend op het terras van de Cabane, de zon strijkt langs mijn nog koele vel, bedenk ik mij dat wat je beleeft, altijd het zelfde zal zijn, hoe je ook gaat.

Zittend op het terras van de Cabane, nevelslierten in de vallei versluieren de zilveren zon, weet ik dat echt leven een kunst is, die je pas verstaat als je de eenvoud kent.

Voor de vierde keer nu, met liefde op Aimée. Een paradijs waar je die eenvoud kunt proeven. Hier leer je waar het leven echt om gaat. Af en toe baden in het Licht van Go(u)d.

Hans van Zwieten

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9bertschuit09-09-2013

Daar kom je toch weer terug

dit jaar voor de tweede maal op deze camping, we willen ook nog meer zien maar deze camping blijft trekken, dus ik denk dat we volgend jaar er weer zijn. De omgeving is niet spannend, maar de rust op de camping en de ruimte zijn heerlijk

Gereisd met partner in augustus 2013

7 tips over Camping Aimée Porcher

• claudia, 18-09-2013

In Brive op zaterdag naar de markt, picknickend bij de fontein waar de kinderen in kunnen spelen. Het ridderfeest in Donzenac en straatfestival in uzerche, rommelmarktjes in de omliggende dorpjes. Leuke activiteiten die nog niet helemaal ontdekt zijn bij het massatoerisme.

• Jan en Tiny van der Zande, 28-08-2013

Door de ruimtelijke indeling(groot voordeel),is voor sommige plaatsen de afstand tot het sanitair groot.

• Natasja, 25-08-2013

Vele mooie uitstapjes mogelijk: Oradour sur Glane, kanoën, watervallen van Gimel, Mont Gargan, Suc au May, Uzerche, Apenbos en Roofvogelshow in Rocamadour, Dierentuin in Limoges, Gouffre de la Fage, Grottes de la Cave, markt in Objat of Brive, bosbessen plukken bij de bosbessenboer, leisteengroeve in Travassac, kunstenaars in St Yrieux la Perche

4 vragen over Camping Aimée Porcher

• Dirk Visscher, 03-04-2018

Wi-Fi

Heb je Wi-Fi op de gehele camping of alleen op/rond het terras? Is de camping makkelijk te berijden met een caravan?

• Anneke Huldij, 05-03-2018

Stroom?

Voor onze vouwwagen gebruiken wij stroom. (Koeling met name i.v.m. medicijnen) Ik zie daar niets over staan op de website. Hoeveel plekken zijn er met een stroomaansluiting? Hoe ver is de meest dichtstbijzijnde winkel/supermarkt? Hoe ver is het dorp (restaurant)?

• pauline, 03-07-2017

plaatsen

zijn er ook tentplaatsen bij de rivier , of heeft iemand een plattegrond?

Camping Aimée Porcher info

• Aantal sterrenstersterstersterster