9,3

48 reviews over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

thuiskomen

Geertje Grooten
18-9-2013

We komen al jaren voor een week of langer op deze plek. Op doorreis of om langer uit te rusten.

Meertje, rivier, rust, ruimte, lieve mensen, enthousiast team, mooie ontmoetingen....kortom thuiskomen en heel erg genieten.

Gereisd met partner in januari 2013

Deze camping is: uniek, rust, ruimte, relaxt, natuurlijk, warm, respectvol. Voor jong en oud een paradijs waar je jezelf kunt zijn. Creatieve uitspattingen met de kinderen en een goed boek in een pikzwarte (bij ontbrekende lichtvervuiling!), stille nacht onder fonkelende sterren. Lekker zwemmen in een meertje of koele rivier. Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Nu voor de 4e keer. Hier blijven we terug komen.

Hans van Zwieten
15-9-2013

Cabane

Zittend op het terras van de Cabane,

genietend van de ochtendzon op mijn huid,

denk ik aan de vele, vele jaren,

dat ik dit deed, vóór onze caravan.

Zittend op het terras van de Cabane,

met de zon op het kippenvel door ochtendkoelte,

bedenk ik me of dit veel anders is,

dan hoe we al zo lang op vakantie gaan.

Zittend op het terras van de Cabane,

de zon strijkt langs mijn nog koele vel,

bedenk ik mij dat wat je beleeft,

altijd het zelfde zal zijn, hoe je ook gaat.

Zittend op het terras van de Cabane,

nevelslierten in de vallei versluieren de zilveren zon,

weet ik dat echt leven een kunst is,

die je pas verstaat als je de eenvoud kent.

Voor de vierde keer nu, met liefde op Aimée.

Een paradijs waar je die eenvoud kunt proeven.

Hier leer je waar het leven echt om gaat.

Af en toe baden in het Licht van Go(u)d.

Hans van Zwieten

Gereisd met partner in augustus 2013

Daar kom je toch weer terug

bertschuit
9-9-2013

dit jaar voor de tweede maal op deze camping, we willen ook nog meer zien maar deze camping blijft trekken, dus ik denk dat we volgend jaar er weer zijn.

De omgeving is niet spannend, maar de rust op de camping en de ruimte zijn heerlijk

Tegenstrijdig?

Familie Meijer
1-9-2013

Inmiddels hebben we voor het negende jaar onze vakantie op AP achter de rug. En hoe lang het ook duurt, het afscheid valt altijd zwaar. Het terrein is prachtig, de kampeerplekken zijn ongeëvenaard. Maar de werkelijke kracht van AP ligt in haar karakter. De prettige en respectvolle omgang met elkaar, de open maar duidelijke sturing van Mieke en Hans en het enthousiasme van het AP-team: dát is de diepere aantrekkingskracht.

Kortom: er zullen nog vele jaren met het gezin (met 4 kinderen) op AP gaan volgen. En dáár zit 'm de tegenstrijdigheid in. Met de lovende kritieken zou de kans op drukte toenemen? Ach, dat kan AP wel hebben. Zelfs als het helemaal vol is, garanderen de ruimte en de sfeer dat je zelf kan kiezen voor rust of gezelligheid.

Elk jaar met kerst begint voor ons het uitkijken naar de nieuwe zomervakantie en gaan we ons vast aanmelden. Tot kerst kunnen we altijd nog vooruit met de herinneringen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Heerlijke plek

Jan en Tiny van der Zande
28-8-2013

Zeer goed

Landelijke en vriendelijke omgeving

Agrarisch

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Veel kwaliteit voor weinig geld

Ja,is ruim voldoende

nvt

Ja zeer kindvriendelijk,mede door aktiviteiten van AP team

Komen we zeker terug!

Natasja
25-8-2013

Hartelijke ontvangst! Zeer ruime kampeerplaatsen, geasfalteerde toegangsweg, groot zwemmeer met vlot én een rivier. Camping ligt op berg. Sanitair is altijd schoon, wordt 2x per dag schoongemaakt. Vanaf sommige kampeerplaatsen is het erg ver lopen naar het sanitair, voor warm water douchemuntjes kopen. Het AP-team zorgt voor een goede sfeer en organiseren leuke activiteiten voor alle leeftijden: jeu de boulestoernooi, honingwandeling, vossenjacht, knutselen, lampionoptocht, broodjes bakken bij kampvuur, zeephelling en nachtspel enz. Geen disco. Je kunt 2x per week patat afhalen, 2x per week kun je meeëten op de camping tegen een schappelijke prijs heb je een lekkere maaltijd. Tevens serveren ze heerlijke panini's en smoothies. GSM heeft matig bereik, wifi is mogelijk op het terras tegen forse betaling. 1x week komt de kaasboer. Op de koffieavond krijg je gratis koffie/thee en kun je tegen kleine betaling een overheerlijk stuk zelfgebakken taart nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooi!

fransenmini
22-8-2013

Geweldig mooie camping met veel ruimte, rust, en gastvrijheid.

Een compliment voor Hans-Mieke en het AP team.

We zijn nu al weer voor de 3e keer hun gast geweest en we hebben het elke keer goed gehad.

Prijs-kwaliteit perfect!

In de omgeving valt genoeg te ontdekken.

Fijne camping

jan
18-8-2013

Dit is een ruime en mooie camping met zeer schoon sanitair. Uitstekend voor zowel gezinnen als voor anderen. Leuke en gastvrije sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

schitterende plek

Tilly
8-8-2013

Heel groot terrein, je kunt een plek kiezen waar je totale privacy hebt. Mooie omgeving. Hartelijke eigenaar.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.