Camping Aimée Porcher

Tonen op kaart

55 reviews over Camping Aimée Porcher

• 10Mechtild Pieterse 08-07-2015

Parel met hoofdletter!

Waren van plan om een weekje hier te staan, is 3 weken geworden! Wat een rust, ruimte, vogels, hartelijkheid, goede voorzieningen en bediening op alle fronten! Mooie kuiten krijg je ook als je lang blijft, terrein is best stijl! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Dirk en Nelleke22-06-2015

Prachtige ruime camping

Een schitterend gelegen camping in een vallei, wel steil omhoog en omlaag lopen met eigenaren die het fijn vinden om je een goed gevoel te hebben. Een uitzicht om van te dromen, heerlijk landelijk. Je hoeft maar te vragen en je wordt geholpen of er wordt voor je gezorgd met installeren of vertrekken. Prima broodvoorziening en een heerlijk terras waar je altijd wel wat kunt drinken of een praatje kunt maken!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Maarten Verhoeven06-04-2015

Paradijsje in Frankrijk

Wat een mooie, ruime en rustige plek. Kamperen op het platteland van Frankrijk, heerlijk! Op de camping is een goede combinatie tussen rust en de mogelijkheid gezelligheid op te zoeken. De georganiseerde activiteiten zijn heel ongedwongen en vrijblijvend. Heel vriendelijk zijn we geholpen door het AP-team en Hans & Mieke. Heerlijk gegeten op het knusse terras met een geweldig uitzicht. Maar vooral hebben we ontspannen met een boekje bij de rivier, vers stokbroodje en kaasje erbij; dat is vakantie! Kortom, we komen zeker nog eens terug! Voor mensen die wat slechter ter been zijn, zijn de sanitaire voorzieningen misschien wat ver. Voor ons was het echter geen probleem. Juist wel prettig, zo min mogelijk bebouwing op het terrein.

• 9Loek Laarman03-02-2015

Zeer aangename camping voor iedereen

Ruime plaatsen, zeer vriendelijk personeel. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi glooiend landschap (ook op de camping) Goede culinaire hoogtepunten in de omgeving en ook leuke plaatsen in de omgeving. Niet al te toeristisch. Niet echt geschikt voor tieners.

• 8Eetgelegenheden

• 10Dick26-01-2015

Grandioos

Juli 2014: Op de bonnefooi naar camping Aimée Porcher. Wat een geluk kan een mens hebben, schitterende camping met uitstekende voorzieningen. Een heel team van jongelui die het iedereen naar de zin willen maken. Lampionnen optocht voor de kleintjes. Gezamenlijke maaltijden in het schitterende restaurant. Op 3 augustus een feestavond, geheel verzorgt door Hans & Mieke en het AP team, tegen 24.00 uur naar het dorp Eyburie gelopen voor het vuurwerk en de kermis, ontzettend leuk. Een Jeu de boules wedstrijd, volleybal, spelen in de rivier en wandelen in de schitterende omgeving Je kan brood bestellen voor de volgende dag, maar ook lekker ontbijten op het terras met uitzicht over het heuvel landschap. Het was een fijne ervaring, we komen terug. Dick & Christine

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 9ad03-09-2014

ontstressen heeft een nieuwe betekenis

Rust, stilte, uitzicht, natuur, vriendelijkheid dat is Aimee Porcher. Heerlijke week gehad, op deze camping, onze verwachtingen zijn ruim overtroffen. Bij aankomst wordt je gelijk ondergedompeld in een bad van gastvrijheid, rust, ruimte, uitzicht en vriendelijkheid. Onze doelstelling was tot rust komen en heerlijk fietsen, voor beide is dit een heerlijke plek. Alle mogelijkheid tot fietsen op zeer rustige wegen zonder auto's (op een gemiddelde fietstocht van 3 uur kom je 5 auto's tegen). Je moet er wel van houden om te klimmen met je fiets maar dat kun je ook verwachten in dit gebied. Maar het is echt de moeite waard.

Dan bij terugkomst op de camping genieten van een drankje op het gezellige terras met heerlijk uitzicht en bijkomen van de inspanning.

Wat ook heel fijn is om af te koelen in de rivier die langs de camping loopt, het duurt even voor je door bent maar het is echt een verfrissing.

Hans en Mieke bedankt voor een heerlijke week, wij komen zeker nog eens langs

• 9Hans en Jacqueline van Zwieten01-09-2014

Voor de 5e keer terug op Aimée

Deze camping is voor ons een manier van thuis komen. Steeds weer proberen we andere plaatsen, maar hier zijn we nu al voor de 5e keer terug geweest. Voor ons is dat een record.

Deze camping zet mij aan tot gedichten schrijven. Helaas, het vierde gedicht dat ik over deze camping schreef, kan ik vanwege de beperkte ruimte hier niet kwijt.

• 10bertschuit30-08-2014

je wilt altijd weer terug

Dit jaar eerst naar het zuiden van Frankrijk, je wil wel eens wat meer zien, wat waren we blij dat we eerder op Aimee terecht konden. Dat voelt als thuiskomen en net alsof de vakantie hier pas echt begint. Rust, ruimte maar ook gezelligheid als je dat wilt. Je kunt er bijna niet omheen, als je hier eenmaal geweest bent wil je altijd weer terug.

• 10Staat v/h sanitair

• 10P&D28-07-2014

Paradijs in de Correze

Voor de 2e keer op Aimee Porcher aangekomen werden wij hartelijke ontvangen, het voelde als thuiskomen... We hadden het plan om na een paar dagen door te reizen naar het zuiden, maar het was er zo gezellig dat we 18 dagen op Aimee Porcher bleven! We hebben zo genoten van de prachtige ruime kampeerplekken, het mooie uitzicht, de natuur, de koffie en theeavonden, de diners die in deze periode werden gekookt en de gezelligheid. Dit alles maakte het voor ons tot een geweldige vakantie!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Salomé25-07-2014

Topvakantie!

We zijn net terug met onze dochters (4 en 5 jaar) van 2 weken op Aimee Porcher....Wat hebben we heerlijk genoten! Voor ons is deze plek een paradijsje waar we heel graag terug komen. De natuur is prachtig en de plekken zijn zo gecreëerd dat je volop van de de natuur en het landschap mag genieten. De rivier en het meertje zijn heerlijk! Er worden leuke avonden en activiteiten georganiseerd waar je aan mee kunt doen. Wat wij zo heerlijk vonden, is dat je kunt kiezen voor gezelligheid of juist rust en je eigen ruimte. Er wordt niks opgedrongen. Hans en Mieke stralen in hun werk en hun visie komt mooi naar voren in keuzes voor het terrein en keuzes voor activiteiten. Ook complimenten voor het AP-team! Je ziet het plezier in hun werk en ze stonden voor ons en de kinderen klaar. Topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

7 tips over Camping Aimée Porcher

• claudia, 18-09-2013

In Brive op zaterdag naar de markt, picknickend bij de fontein waar de kinderen in kunnen spelen. Het ridderfeest in Donzenac en straatfestival in uzerche, rommelmarktjes in de omliggende dorpjes. Leuke activiteiten die nog niet helemaal ontdekt zijn bij het massatoerisme.

• Jan en Tiny van der Zande, 28-08-2013

Door de ruimtelijke indeling(groot voordeel),is voor sommige plaatsen de afstand tot het sanitair groot.

• Natasja, 25-08-2013

Vele mooie uitstapjes mogelijk: Oradour sur Glane, kanoën, watervallen van Gimel, Mont Gargan, Suc au May, Uzerche, Apenbos en Roofvogelshow in Rocamadour, Dierentuin in Limoges, Gouffre de la Fage, Grottes de la Cave, markt in Objat of Brive, bosbessen plukken bij de bosbessenboer, leisteengroeve in Travassac, kunstenaars in St Yrieux la Perche

4 vragen over Camping Aimée Porcher

• Dirk Visscher, 03-04-2018

Wi-Fi

Heb je Wi-Fi op de gehele camping of alleen op/rond het terras? Is de camping makkelijk te berijden met een caravan?

• Anneke Huldij, 05-03-2018

Stroom?

Voor onze vouwwagen gebruiken wij stroom. (Koeling met name i.v.m. medicijnen) Ik zie daar niets over staan op de website. Hoeveel plekken zijn er met een stroomaansluiting? Hoe ver is de meest dichtstbijzijnde winkel/supermarkt? Hoe ver is het dorp (restaurant)?

• pauline, 03-07-2017

plaatsen

zijn er ook tentplaatsen bij de rivier , of heeft iemand een plattegrond?

Camping Aimée Porcher info

• Aantal sterrenstersterstersterster