9,3

48 reviews over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

Voor de 5e keer terug op Aimée

Hans en Jacqueline van Zwieten
1-9-2014

Deze camping is voor ons een manier van thuis komen. Steeds weer proberen we andere plaatsen, maar hier zijn we nu al voor de 5e keer terug geweest. Voor ons is dat een record.

Deze camping zet mij aan tot gedichten schrijven. Helaas, het vierde gedicht dat ik over deze camping schreef, kan ik vanwege de beperkte ruimte hier niet kwijt.

Gereisd met partner in augustus 2014

je wilt altijd weer terug

bertschuit
30-8-2014

Dit jaar eerst naar het zuiden van Frankrijk, je wil wel eens wat meer zien, wat waren we blij dat we eerder op Aimee terecht konden. Dat voelt als thuiskomen en net alsof de vakantie hier pas echt begint. Rust, ruimte maar ook gezelligheid als je dat wilt. Je kunt er bijna niet omheen, als je hier eenmaal geweest bent wil je altijd weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

Paradijs in de Correze

P&D
28-7-2014

Voor de 2e keer op Aimee Porcher aangekomen werden wij hartelijke ontvangen, het voelde als thuiskomen...

We hadden het plan om na een paar dagen door te reizen naar het zuiden, maar het was er zo gezellig dat we 18 dagen op Aimee Porcher bleven!

We hebben zo genoten van de prachtige ruime kampeerplekken, het mooie uitzicht, de natuur, de koffie en theeavonden, de diners die in deze periode werden gekookt en de gezelligheid. Dit alles maakte het voor ons tot een geweldige vakantie!

Topvakantie!

Salomé
25-7-2014

We zijn net terug met onze dochters (4 en 5 jaar) van 2 weken op Aimee Porcher....Wat hebben we heerlijk genoten! Voor ons is deze plek een paradijsje waar we heel graag terug komen.

De natuur is prachtig en de plekken zijn zo gecreëerd dat je volop van de de natuur en het landschap mag genieten. De rivier en het meertje zijn heerlijk!

Er worden leuke avonden en activiteiten georganiseerd waar je aan mee kunt doen. Wat wij zo heerlijk vonden, is dat je kunt kiezen voor gezelligheid of juist rust en je eigen ruimte. Er wordt niks opgedrongen.

Hans en Mieke stralen in hun werk en hun visie komt mooi naar voren in keuzes voor het terrein en keuzes voor activiteiten. Ook complimenten voor het AP-team! Je ziet het plezier in hun werk en ze stonden voor ons en de kinderen klaar.

Topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Het paradijs bestaat!

Marijke en Rudolf
12-7-2014

Camping Aimée Porcher ligt in een landelijk gebied met veeteelt en akkerbouw, afgewisseld door bossen. Over het ruime heuvelachtige terrein kronkelt een beekje dat uitloopt in het snelstromende riviertje de Vézère. Bij dit riviertje en in de prachtig aangelegde zwemvijver is het heerlijk vertoeven.

Ben je een liefhebber van natuur, dan ben je op deze camping op je plek. Er valt veel te genieten van de bloemen, hagedissen, salamanders, kikkers en libellen. Zet je camera in de macro stand en je komt met de prachtigste plaatjes thuis.

Wij waren er dit jaar al voor de vijfde keer en zijn er vier weken gebleven. We hebben weer mogen genieten van de gastvrijheid van Hans en Mieke en van de vriendschappelijke omgang met de andere gasten. Het lijkt wel één grote familie.

We zien nu alweer uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in juni 2014

De camping heeft ruime staanplaatsen met een prachtig uitzicht. Er ligt een rivier op het terrein, waar het heerlijk toeven is. Onze honden vinden dit het grootste pluspunt. Wij vinden de koele zwemvijver een uitkomst.

Het sanitair is in orde.

Er is een gezellige bar, waar als je wilt elke avond iedereen elkaar treft bij de gratis koffie.

In het voorseizoen eten wij meestal bij de vlakbij aan Vezere gelegen auberge.

We zoeken niet verder...

HansTT
14-6-2014

We komen hier, als stel zonder kinderen, al een aantal jaren achtereen. Naar onze overtuiging een geweldige plaats met veel ruimte, vrijheid-blijheid, schoon, rustig en daarbij vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2014

Like home

Karin & family
3-10-2013

Nu al een paar keer geweest, en naar tevredenheid! Mooie, ruime en ook rustige campingplaatsen. Zwemgelegenheid in rivier en natuurmeer, allebei prachtig. Heerlijke camping voor gezinnen met en zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Geweldig fijne camping voor alle leeftijden

Ger Ghijsels en Joyce Vermeer
28-9-2013

Camping Aimer Porcher bij Eyburie is een hele fijne camping voor mensen van alle leeftijden. Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen.

Er is een zwemmeertje en er is een rivier waar je in kunt zwemmen en waar je je op bijvoorbeeld een autoband over de stroomversnellingen kunt laten afzakken.

Het personeel is bijzonder vriendelijk, De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Er is een leuk stadje in de buurt Uzerche waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

hemel op aarde

R van den Bogaard
24-9-2013

Dit is een super camping met een hele mooie ligging. Eigenaren zijn erg vriendelijke en gastvrij.schoon sanitair. Heerlijk zwemwater. Voldoende voor de kinderen om te doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.