Camping Aimée Porcher

Meer camping info

55 reviews over Camping Aimée Porcher

• 6Max04-12-2016

Prachtige camping

mooi glooiend terrein met grote plaatsen. Uzerche het in de buurt gelegen stadje is prachtig! Aardige, behulpzame beheerder. geen telefoon dekking, wifi alleen op het terras, en honden mogen hier in het (voor?- naseizoen) los lopen. Toen wij tijdens wandeling door een hond werden belaagd en ons bij de beheerder beklaagden werd hier helaas niets mee gedaan. Ergo getolereerd.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Frami06-09-2016

Heerlijk zonnig vriendelijk.

Alles perfect. Mooie grote kampeerplekken. Gastvrij.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Hendrik & Esther26-08-2016

Idylisch

Prachtige camping, veel rust, indien gewenst ook vertier. Sluiten ons aan bij de andere beoordelers. In stadje Uzerche in restaurant la table de M gegeten, Heerlijk. Ook het eten s'avonds op de camping was dikke prima. Kanotocht Uzerche naar stuwdam 5 km, heel erg leuk. Tocht met busje terug, beetje eng. Chauffeur stoned denken we. Wandeling vanaf de berg suc au may prachtig. Elke ochtend dompelen in het riviertje, heerlijk.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Hug Zenna03-07-2016

Onthaasten op een prachtige camping

De ligging van de campingplekken en de rust in het voorseizoen is geweldig. 's morgens ontwaak je met de vogels. 's middags mijmerend met de honden aan de rivier. Bezweet duiken wij later de zwemvijver in. 's Avonds behoefte aan gezelligheid. In de bar is het op de gratis koffieavonden goed toeven.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9marcel en jeannette15-11-2015

hier wil je vaker naar toe

Heerlijke camping. Genieten met een grote G. Genieten van de rust, de zeer ruime plaatsen, het geweldige uitzicht, de prachtige ligging, het fijne terras,het vriendelijke personeel, het verse brood dat dagelijks gebracht wordt door de plaatselijke bakker, de leuke avonden die georganiseerd worden, de pizza avonden, de lekkere frietjes, de kaasboer die wekelijks een bezoekje brengt, de ongedwongen sfeer en niet te vergeten het heerlijke riviertje en de fijne zwemvijver. We houden ervan om steeds een ander plekje te ontdekken, maar nu we hier eenmaal zijn geweest weten we zeker: hier komen we nog vaak terug. We kunnen niet wachten om weer heerlijk te gaan genieten bij Aimee Porcher

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Mechtild Pieterse 08-07-2015

Parel met hoofdletter!

Waren van plan om een weekje hier te staan, is 3 weken geworden! Wat een rust, ruimte, vogels, hartelijkheid, goede voorzieningen en bediening op alle fronten! Mooie kuiten krijg je ook als je lang blijft, terrein is best stijl! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Dirk en Nelleke22-06-2015

Prachtige ruime camping

Een schitterend gelegen camping in een vallei, wel steil omhoog en omlaag lopen met eigenaren die het fijn vinden om je een goed gevoel te hebben. Een uitzicht om van te dromen, heerlijk landelijk. Je hoeft maar te vragen en je wordt geholpen of er wordt voor je gezorgd met installeren of vertrekken. Prima broodvoorziening en een heerlijk terras waar je altijd wel wat kunt drinken of een praatje kunt maken!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Maarten Verhoeven06-04-2015

Paradijsje in Frankrijk

Wat een mooie, ruime en rustige plek. Kamperen op het platteland van Frankrijk, heerlijk! Op de camping is een goede combinatie tussen rust en de mogelijkheid gezelligheid op te zoeken. De georganiseerde activiteiten zijn heel ongedwongen en vrijblijvend. Heel vriendelijk zijn we geholpen door het AP-team en Hans & Mieke. Heerlijk gegeten op het knusse terras met een geweldig uitzicht. Maar vooral hebben we ontspannen met een boekje bij de rivier, vers stokbroodje en kaasje erbij; dat is vakantie! Kortom, we komen zeker nog eens terug! Voor mensen die wat slechter ter been zijn, zijn de sanitaire voorzieningen misschien wat ver. Voor ons was het echter geen probleem. Juist wel prettig, zo min mogelijk bebouwing op het terrein.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Loek Laarman03-02-2015

Zeer aangename camping voor iedereen

Ruime plaatsen, zeer vriendelijk personeel. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi glooiend landschap (ook op de camping) Goede culinaire hoogtepunten in de omgeving en ook leuke plaatsen in de omgeving. Niet al te toeristisch. Niet echt geschikt voor tieners.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Dick26-01-2015

Grandioos

Juli 2014: Op de bonnefooi naar camping Aimée Porcher. Wat een geluk kan een mens hebben, schitterende camping met uitstekende voorzieningen. Een heel team van jongelui die het iedereen naar de zin willen maken. Lampionnen optocht voor de kleintjes. Gezamenlijke maaltijden in het schitterende restaurant. Op 3 augustus een feestavond, geheel verzorgt door Hans & Mieke en het AP team, tegen 24.00 uur naar het dorp Eyburie gelopen voor het vuurwerk en de kermis, ontzettend leuk. Een Jeu de boules wedstrijd, volleybal, spelen in de rivier en wandelen in de schitterende omgeving Je kan brood bestellen voor de volgende dag, maar ook lekker ontbijten op het terras met uitzicht over het heuvel landschap. Het was een fijne ervaring, we komen terug. Dick & Christine

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden