9,3

48 reviews over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

Heerlijk zonnig vriendelijk.

Frami
6-9-2016

Alles perfect. Mooie grote kampeerplekken.

Gastvrij.

Gereisd met partner in september 2016

Idylisch

Hendrik & Esther
26-8-2016

Prachtige camping, veel rust, indien gewenst ook vertier. Sluiten ons aan bij de andere beoordelers. In stadje Uzerche in restaurant la table de M gegeten, Heerlijk. Ook het eten s'avonds op de camping was dikke prima. Kanotocht Uzerche naar stuwdam 5 km, heel erg leuk. Tocht met busje terug, beetje eng. Chauffeur stoned denken we. Wandeling vanaf de berg suc au may prachtig. Elke ochtend dompelen in het riviertje, heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Onthaasten op een prachtige camping

Hug Zenna
3-7-2016

De ligging van de campingplekken en de rust in het voorseizoen is geweldig.

's morgens ontwaak je met de vogels.

's middags mijmerend met de honden aan de rivier.

Bezweet duiken wij later de zwemvijver in.

's Avonds behoefte aan gezelligheid. In de bar is het op de gratis koffieavonden goed toeven.

Gereisd met partner in juni 2016

hier wil je vaker naar toe

marcel en jeannette
15-11-2015

Heerlijke camping. Genieten met een grote G. Genieten van de rust, de zeer ruime plaatsen, het geweldige uitzicht, de prachtige ligging, het fijne terras,het vriendelijke personeel, het verse brood dat dagelijks gebracht wordt door de plaatselijke bakker, de leuke avonden die georganiseerd worden, de pizza avonden, de lekkere frietjes, de kaasboer die wekelijks een bezoekje brengt, de ongedwongen sfeer en niet te vergeten het heerlijke riviertje en de fijne zwemvijver.

We houden ervan om steeds een ander plekje te ontdekken, maar nu we hier eenmaal zijn geweest weten we zeker: hier komen we nog vaak terug.

We kunnen niet wachten om weer heerlijk te gaan genieten bij Aimee Porcher

Gereisd met partner in juli 2015

Parel met hoofdletter!

Mechtild Pieterse
8-7-2015

Waren van plan om een weekje hier te staan, is 3 weken geworden! Wat een rust, ruimte, vogels, hartelijkheid, goede voorzieningen en bediening op alle fronten! Mooie kuiten krijg je ook als je lang blijft, terrein is best stijl! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige ruime camping

Dirk en Nelleke
22-6-2015

Een schitterend gelegen camping in een vallei, wel steil omhoog en omlaag lopen met eigenaren die het fijn vinden om je een goed gevoel te hebben. Een uitzicht om van te dromen, heerlijk landelijk. Je hoeft maar te vragen en je wordt geholpen of er wordt voor je gezorgd met installeren of vertrekken. Prima broodvoorziening en een heerlijk terras waar je altijd wel wat kunt drinken of een praatje kunt maken!

Gereisd met partner in mei 2015

Paradijsje in Frankrijk

Maarten Verhoeven
6-4-2015

Wat een mooie, ruime en rustige plek. Kamperen op het platteland van Frankrijk, heerlijk! Op de camping is een goede combinatie tussen rust en de mogelijkheid gezelligheid op te zoeken. De georganiseerde activiteiten zijn heel ongedwongen en vrijblijvend. Heel vriendelijk zijn we geholpen door het AP-team en Hans & Mieke. Heerlijk gegeten op het knusse terras met een geweldig uitzicht.

Maar vooral hebben we ontspannen met een boekje bij de rivier, vers stokbroodje en kaasje erbij; dat is vakantie! Kortom, we komen zeker nog eens terug!

Voor mensen die wat slechter ter been zijn, zijn de sanitaire voorzieningen misschien wat ver. Voor ons was het echter geen probleem. Juist wel prettig, zo min mogelijk bebouwing op het terrein.

Gereisd met partner in augustus 2014

Zeer aangename camping voor iedereen

Loek Laarman
3-2-2015

Ruime plaatsen, zeer vriendelijk personeel. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi glooiend landschap (ook op de camping) Goede culinaire hoogtepunten in de omgeving en ook leuke plaatsen in de omgeving. Niet al te toeristisch. Niet echt geschikt voor tieners.

Grandioos

Dick
26-1-2015

Juli 2014: Op de bonnefooi naar camping Aimée Porcher.

Wat een geluk kan een mens hebben, schitterende camping met uitstekende voorzieningen.

Een heel team van jongelui die het iedereen naar de zin willen maken. Lampionnen optocht voor de kleintjes. Gezamenlijke maaltijden in het schitterende restaurant.

Op 3 augustus een feestavond, geheel verzorgt door Hans & Mieke en het AP team, tegen 24.00 uur naar het dorp Eyburie gelopen voor het vuurwerk en de kermis, ontzettend leuk.

Een Jeu de boules wedstrijd, volleybal, spelen in de rivier en wandelen in de schitterende omgeving Je kan brood bestellen voor de volgende dag, maar ook lekker ontbijten op het terras met uitzicht over het heuvel landschap. Het was een fijne ervaring, we komen terug. Dick & Christine

Gereisd met partner in juli 2014

Rust, stilte, uitzicht, natuur, vriendelijkheid dat is Aimee Porcher.

Heerlijke week gehad, op deze camping, onze verwachtingen zijn ruim overtroffen.

Bij aankomst wordt je gelijk ondergedompeld in een bad van gastvrijheid, rust, ruimte, uitzicht en vriendelijkheid.

Onze doelstelling was tot rust komen en heerlijk fietsen, voor beide is dit een heerlijke plek. Alle mogelijkheid tot fietsen op zeer rustige wegen zonder auto's (op een gemiddelde fietstocht van 3 uur kom je 5 auto's tegen). Je moet er wel van houden om te klimmen met je fiets maar dat kun je ook verwachten in dit gebied. Maar het is echt de moeite waard.

Dan bij terugkomst op de camping genieten van een drankje op het gezellige terras met heerlijk uitzicht en bijkomen van de inspanning.

Wat ook heel fijn is om af te koelen in de rivier die langs de camping loopt, het duurt even voor je door bent maar het is echt een verfrissing.

Hans en Mieke bedankt voor een heerlijke week, wij komen zeker nog eens langs

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.