9,3

1 review over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

Wij komen al verschillende jaren op Aimee, waardoor we Hans, Mieke en het geweldige AP Team goed kennen. We worden, net als nieuwe gasten, elk jaar met open armen ontvangen en we hebben al op verschillende mooie plekjes bij het meer of de rivier gekampeerd. Het is een rustige, ruime en mooie camping die veel leuke dingen in de omgeving te doen heeft, maar waar ook op de camping verschillende leuke en gezellige dingen word georganiseerd. Zoals een jeux des boules toernooi, Aimee on the beach (volleybaltoernooi), een nachtspel voor de kinderen en heerlijke pizza's! Al met al een hele fijn camping, waar je echt tot rust kan komen, lekker kan zwemmen en waar de fijne eigenaren altijd tijd voor je hebben. Daarnaast word de camping gedraaid door een heel leuk AP team dat gezellig met elkar om gaat maar ook open staat voor nieuwe jongeren!

Een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.