9,3

9 reviews over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

Hier kleed je alleen jezelf uit!

W.Essels,
8-5-2017

Netjes .

Nooit het gevoel dat iets duur is daar. Top crew en eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Topvakantie!

Salomé
25-7-2014

We zijn net terug met onze dochters (4 en 5 jaar) van 2 weken op Aimee Porcher....Wat hebben we heerlijk genoten! Voor ons is deze plek een paradijsje waar we heel graag terug komen.

De natuur is prachtig en de plekken zijn zo gecreëerd dat je volop van de de natuur en het landschap mag genieten. De rivier en het meertje zijn heerlijk!

Er worden leuke avonden en activiteiten georganiseerd waar je aan mee kunt doen. Wat wij zo heerlijk vonden, is dat je kunt kiezen voor gezelligheid of juist rust en je eigen ruimte. Er wordt niks opgedrongen.

Hans en Mieke stralen in hun werk en hun visie komt mooi naar voren in keuzes voor het terrein en keuzes voor activiteiten. Ook complimenten voor het AP-team! Je ziet het plezier in hun werk en ze stonden voor ons en de kinderen klaar.

Topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Like home

Karin & family
3-10-2013

Nu al een paar keer geweest, en naar tevredenheid! Mooie, ruime en ook rustige campingplaatsen. Zwemgelegenheid in rivier en natuurmeer, allebei prachtig. Heerlijke camping voor gezinnen met en zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Geweldig fijne camping voor alle leeftijden

Ger Ghijsels en Joyce Vermeer
28-9-2013

Camping Aimer Porcher bij Eyburie is een hele fijne camping voor mensen van alle leeftijden. Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen.

Er is een zwemmeertje en er is een rivier waar je in kunt zwemmen en waar je je op bijvoorbeeld een autoband over de stroomversnellingen kunt laten afzakken.

Het personeel is bijzonder vriendelijk, De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Er is een leuk stadje in de buurt Uzerche waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

hemel op aarde

R van den Bogaard
24-9-2013

Dit is een super camping met een hele mooie ligging. Eigenaren zijn erg vriendelijke en gastvrij.schoon sanitair. Heerlijk zwemwater. Voldoende voor de kinderen om te doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Deze camping is: uniek, rust, ruimte, relaxt, natuurlijk, warm, respectvol. Voor jong en oud een paradijs waar je jezelf kunt zijn. Creatieve uitspattingen met de kinderen en een goed boek in een pikzwarte (bij ontbrekende lichtvervuiling!), stille nacht onder fonkelende sterren. Lekker zwemmen in een meertje of koele rivier. Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Tegenstrijdig?

Familie Meijer
1-9-2013

Inmiddels hebben we voor het negende jaar onze vakantie op AP achter de rug. En hoe lang het ook duurt, het afscheid valt altijd zwaar. Het terrein is prachtig, de kampeerplekken zijn ongeëvenaard. Maar de werkelijke kracht van AP ligt in haar karakter. De prettige en respectvolle omgang met elkaar, de open maar duidelijke sturing van Mieke en Hans en het enthousiasme van het AP-team: dát is de diepere aantrekkingskracht.

Kortom: er zullen nog vele jaren met het gezin (met 4 kinderen) op AP gaan volgen. En dáár zit 'm de tegenstrijdigheid in. Met de lovende kritieken zou de kans op drukte toenemen? Ach, dat kan AP wel hebben. Zelfs als het helemaal vol is, garanderen de ruimte en de sfeer dat je zelf kan kiezen voor rust of gezelligheid.

Elk jaar met kerst begint voor ons het uitkijken naar de nieuwe zomervakantie en gaan we ons vast aanmelden. Tot kerst kunnen we altijd nog vooruit met de herinneringen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

fantastisch

fam.Dubois
16-8-2011

Voor ons onze 1ste naturistische ervaring,maar zeker niet de laatste,sterker we willen niet meer anders!

De kinderen hebben zich rot geamuseerd!Super vriendelijk personeel!

Sanitair is op en top net!

Vele 4 sterren campings kunnen hier niet aan tippen!!

Wij weten al waar we volgend jaar naar toe gann..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooie, rustige camping

DDD
27-6-2010

Dit is een echte aanrader voor mensen die houden van een zeer rustige plek.

Mooi uitzicht over de velden. Zeer aangename sfeer.

Leuke activiteiten die beperkt worden aangeboden. Geen zwembad maar wel een supermeertje en riviertje.

Goede medewerkers zorgen voor een heerlijke echte naturistische sfeer.

Heerlijke rust !!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.