9,3

3 reviews over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

Echt tot rust komen

Natasja,
29-7-2017

Na jaren weer een keertje naar Aimee Porcher en wat een goede beslissing. Een warm welkom. Dochter had meteen aansluiting. 's Avonds verzamelen alle kinderen en jongeren zich bij het kampvuur om te zingen of te weerwolven. Af en toe is er een avondspel of een andere activiteit.Een keer per week kun je inschrijven voor een gezamenlijk maaltijd als je dat wilt. De lunch is een aanrader. Afkoelen kan in de zwemvijver of in de rivier. Het stuk bij de rivier is flink verlengd. De kampeerplaatsen zijn erg ruim en redelijk vlak

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Komen we zeker terug!

Natasja
25-8-2013

Hartelijke ontvangst! Zeer ruime kampeerplaatsen, geasfalteerde toegangsweg, groot zwemmeer met vlot én een rivier. Camping ligt op berg. Sanitair is altijd schoon, wordt 2x per dag schoongemaakt. Vanaf sommige kampeerplaatsen is het erg ver lopen naar het sanitair, voor warm water douchemuntjes kopen. Het AP-team zorgt voor een goede sfeer en organiseren leuke activiteiten voor alle leeftijden: jeu de boulestoernooi, honingwandeling, vossenjacht, knutselen, lampionoptocht, broodjes bakken bij kampvuur, zeephelling en nachtspel enz. Geen disco. Je kunt 2x per week patat afhalen, 2x per week kun je meeëten op de camping tegen een schappelijke prijs heb je een lekkere maaltijd. Tevens serveren ze heerlijke panini's en smoothies. GSM heeft matig bereik, wifi is mogelijk op het terras tegen forse betaling. 1x week komt de kaasboer. Op de koffieavond krijg je gratis koffie/thee en kun je tegen kleine betaling een overheerlijk stuk zelfgebakken taart nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fijne camping

jan
18-8-2013

Dit is een ruime en mooie camping met zeer schoon sanitair. Uitstekend voor zowel gezinnen als voor anderen. Leuke en gastvrije sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.