Camping Aimée Porcher

Camping Aimée Porcher
9,3

7 tips over Camping Aimée Porcher

Mechtild Pieterse , 8-7-2015
Hans en Mieke, ga lekker door met de douchemuntjes, prima voor t milieu!
Loek Laarman, 3-2-2015

Uzerche (middeleeuwse plaats heel dicht bij.)

Brive en Limoges (grote plaatsen iets verder weg)

Suc au May (hhogste top in de omgeving)

ad, 3-9-2014
De avonden waarop Hans en Mieke koken zijn echt een aanrader, lekker en gezellig

M&C, 5-7-2014
Richting Amboulive vind je aan de rivier een auberge waar heerlijk eerlijk eten voor een schappelijke prijs wordt geserveerd. Als je vaker komt eten, eet je wat de pot schaft.
claudia, 18-9-2013
In Brive op zaterdag naar de markt, picknickend bij de fontein waar de kinderen in kunnen spelen. Het ridderfeest in Donzenac en straatfestival in uzerche, rommelmarktjes in de omliggende dorpjes. Leuke activiteiten die nog niet helemaal ontdekt zijn bij het massatoerisme.
Jan en Tiny van der Zande, 28-8-2013
Door de ruimtelijke indeling(groot voordeel),is voor sommige plaatsen de afstand tot het sanitair groot.

Natasja, 25-8-2013
Vele mooie uitstapjes mogelijk: Oradour sur Glane, kanoën, watervallen van Gimel, Mont Gargan, Suc au May, Uzerche, Apenbos en Roofvogelshow in Rocamadour, Dierentuin in Limoges, Gouffre de la Fage, Grottes de la Cave, markt in Objat of Brive, bosbessen plukken bij de bosbessenboer, leisteengroeve in Travassac, kunstenaars in St Yrieux la Perche