Een plek om niet te vergeten!

Camping Aimée Porcher *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joke

Een plek om niet te vergeten!

Joke,
21-6-2017

Het is rond half 5 in de middag. Het is warm en we zitten in de schaduw van een boom. Het is stil, oorverdovend stil. Zoals elke dag dat we hier zijn. We staan vlakbij de zwemvijver en opeens, zomaar uit het niets klinkt er gekwaak van tientallen kikkers. Vogels laten zich horen, twee vlinders vliegen af en aan door de voortent. Een salamandertje glipt snel weg als ik wat water ga halen. Een week of twee geleden waren we nog thuis. Druk met inpakken en voorbereiden van de reis. Het was in die dagen dat we besloten naar Aimée Porcher te gaan, ondanks de minder goede weersvoorspelling. Waar achteraf niet alles van klopte. We hebben wel een dag regen gehad, en het was een dag rond de 15 graden. Maar vele dagen was er zon en konden we in ons blootje genieten van onze plek op de camping. Eind van elke middag lopen we naar "beneden", naar de rivier. We hebben een mand gevuld met een fles rosé, twee glazen en wat brie bij ons. Heerlijk genietend van het stromende water zitten we daar een uurtje. Om vervolgens te gaan koken. Of naar boven te gaan waar Wim een heerlijke maaltijd heeft gekookt voor de gasten. Wat goed dat we hier naar toe zijn gegaan. Wat een weldaad om in deze rust en stille omgeving een paar weken te mogen vertoeven. Het leven is goed! Dank je wel lieve mensen van Aimée Porcher voor de fijne sfeer en de prachtige camping. Een plek om niet te vergeten!

Gereisd met partner in juni 2017
Vorige reviewVorige