9,3

48 reviews over Camping Aimée Porcher in het Nederlands

Geweldig

Yolanda,
1-8-2018

Als je rust en ruimte zoekt, kan niet anders:dan moet je hier zijn.Ongelooflijke plaatsen met een uitzicht!!!!!Waanzinnig!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastich

Hans,
30-6-2018

Het Paradijs op aarde! Met n team als engelen. Wat geweldig. Zes weken geweest, enorm genoten van natuur, rust en ruimte! Omgeving mooi.

Gereisd met partner in juni 2018

Wat er niet goed was? Het weer!

Maar verder was alles geweldig. Super sympathieke (nederlandse) beheerders, eenvoudig maar goed en schoon sanitair. 's Avonds lekker opwarmen bij de open haard in de sfeervol verbouwde boerderij van wijlen mevrouw Aimee Porcher, soms met vers gebak bij de koffie of thee. Een keer in de week de mogelijkheid tot een gezamenlijke maaltijd, er kan 1 keer in de week frites met een snackje afgehaald worden en er is een pizza-afhaalavond. Ook is er een prachtig terras en zijn er activiteiten voor kinderen en pubers.

De ruime standplaatsen zijn een natuurlijk onderdeel van het golvende landschap zonder irritante afscheidingshaagjes of -hekjes. Je buren staan gewoon niet dichtbij. Op elke plaats is zon en schaduw te vinden, als het weer er tenminste naar is 😉.

Maar het allermooiste vond ik toch de zwemvijver en de rivier, die het mogelijk maken om heerlijk in je blootje te genieten in natuurlijk water. En waar maak je het mee dat de reeën over het terrein rennen en je bijna bovenop een dassenburcht kampeert?

Aimee Porcher, wij komen er zeker terug!

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch. Fijne sfeer.

Marianne Bas,
2-9-2017

Ruime plaatsen op een groot terrein.

Hartelijke mensen, staan altijd voor je klaar.

Gezamelijke activiteiten (maaltijden, koffie etc).

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping met prachtige plekken

MB,
2-9-2017

Prachtige ligging aan de rivier in een mooie streek.

Mooie grote plekken.

Gastvrij onthaal.

Leuke, gezellige bar.

Gereisd met partner in juni 2017

Ik vond het heerlijk om ongedwongen streeploos bruin te worden. De plek waar we stonden had geen elektra, we konden wel ijsblokken lenen. Het geluid van een stromende rivier was rustgevend en gaf ook verkoeling. Het was fijn dat er regelmatig warm eten gemaakt werd. Ook heel fijn dat we het EK vrouwenvoetbal konden zien. Er waren alleen Nederlandse campinggasten, wat handig is als je geen Frans spreekt. Nergens zal je zoveel ruimte vinden op een camping. In plaats van 2 nachten op doorreis bleven we er 6!

Gereisd met partner in augustus 2017

Echt tot rust komen

Natasja,
29-7-2017

Na jaren weer een keertje naar Aimee Porcher en wat een goede beslissing. Een warm welkom. Dochter had meteen aansluiting. 's Avonds verzamelen alle kinderen en jongeren zich bij het kampvuur om te zingen of te weerwolven. Af en toe is er een avondspel of een andere activiteit.Een keer per week kun je inschrijven voor een gezamenlijk maaltijd als je dat wilt. De lunch is een aanrader. Afkoelen kan in de zwemvijver of in de rivier. Het stuk bij de rivier is flink verlengd. De kampeerplaatsen zijn erg ruim en redelijk vlak

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een plek om niet te vergeten!

Joke,
21-6-2017

Het is rond half 5 in de middag. Het is warm en we zitten in de schaduw van een boom. Het is stil, oorverdovend stil. Zoals elke dag dat we hier zijn. We staan vlakbij de zwemvijver en opeens, zomaar uit het niets klinkt er gekwaak van tientallen kikkers. Vogels laten zich horen, twee vlinders vliegen af en aan door de voortent. Een salamandertje glipt snel weg als ik wat water ga halen. Een week of twee geleden waren we nog thuis. Druk met inpakken en voorbereiden van de reis. Het was in die dagen dat we besloten naar Aimée Porcher te gaan, ondanks de minder goede weersvoorspelling. Waar achteraf niet alles van klopte. We hebben wel een dag regen gehad, en het was een dag rond de 15 graden. Maar vele dagen was er zon en konden we in ons blootje genieten van onze plek op de camping. Eind van elke middag lopen we naar "beneden", naar de rivier. We hebben een mand gevuld met een fles rosé, twee glazen en wat brie bij ons. Heerlijk genietend van het stromende water zitten we daar een uurtje. Om vervolgens te gaan koken. Of naar boven te gaan waar Wim een heerlijke maaltijd heeft gekookt voor de gasten. Wat goed dat we hier naar toe zijn gegaan. Wat een weldaad om in deze rust en stille omgeving een paar weken te mogen vertoeven. Het leven is goed! Dank je wel lieve mensen van Aimée Porcher voor de fijne sfeer en de prachtige camping. Een plek om niet te vergeten!

Gereisd met partner in juni 2017

Hier kleed je alleen jezelf uit!

W.Essels,
8-5-2017

Netjes .

Nooit het gevoel dat iets duur is daar. Top crew en eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige camping

Max
4-12-2016

mooi glooiend terrein met grote plaatsen. Uzerche het in de buurt gelegen stadje is prachtig! Aardige, behulpzame beheerder. geen telefoon dekking, wifi alleen op het terras, en honden mogen hier in het (voor?- naseizoen) los lopen. Toen wij tijdens wandeling door een hond werden belaagd en ons bij de beheerder beklaagden werd hier helaas niets mee gedaan. Ergo getolereerd.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aimée Porcher in Eyburie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aimée Porcher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.