Géén boekingskosten

Meer camping info

62 Reviews over Aimée Porcher

• 10P&S24-09-2022

Hemelse plek

Nou als je iedere dag terug denkt aan deze mooie camping, dan kan ik je vertellen dat dit een bijzondere plek is. Rust, ruimte en aardige gastvrouw en gastheer maakt dit tot een oase van geluk.

• 9Remco, Nanda en Ayla20-10-2021

Hier komt je echt tot rust!

Er is heel veel ruimte en wat een mooie natuur. Je kunt zelf kiezen of je de gezelligheid van de mensen op zoekt of juist rustig een plekje voor jezelf. Heerlijke rivier en zwemvijver om in te zwemmen. Voor alle leeftijden is er genoeg te doen. We komen graag terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Wilma27-09-2020

Vooraltijd in ons hart

Paradijs is Frankrijk Zo een met de natuur en toch de luxe van deze tijd. Vrolijke vriendelijke behulpzame crew. Zo worden alle gasten blij. Ook in corona tijd voelden wij ons veilig. Bij het naar huis rijden al heimwee. Het uitzicht was ook zo mooi.

• 9Margreet Bakker19-09-2020

Parel

Camping Aimee Porcher is een pareltje in de Correze, Limousin. Wat een prachtige plek met ruimte en overal een mooi uitzicht. Met veel plezier hier in september 2020 gekampeerd met onze twee honden die fijn in de rivier konden zwemmen. Lieve ,vrolijke eigenaren die dit met veel liefde in jaren hebben opgebouwd. Goed georganiseerd en gezellig terras. Schoon sanitair. Een echte aanrader voor rust en ruimte. Ga zo door!! We komen beslist terug.

• 9Thijs en Jan19-09-2020

Dit is een plaats waar naturisme nog naturisme is.

Dit jaar zijn we voor het eerst Op Aimee Pocher geweest en dat gaat zeker niet de laatste keer worden. Alleen de ontvangst al en het vertrouwen in de mens dat men hier nog heeft. We waren het al snel eens dat plaats 24 bij de vijver onze plaats zou worden, wat een uitzicht wow. En s'avond de stilte je kan hem gewoon horen en dat samen met de maan en de sterrenhemel maakt het af. Milou,Tim, Mieke en Hans, dank dat we bij jullie mochten verblijven

• 7Eetgelegenheden
  • 10Bart en Hilda26-08-2020

Alle verwachtingen waar gemaakt!

Acht dagen met een camper was genoeg om de prachtige camping en omgeving helemaal over ons heen te laten komen. En ook om te weten dat dit een omrij- en terugkom-camping is voor toekomstige plannen. We hebben erg genoten van de losse sfeer, de schone zwemvijver, het mooie licht en landschappen, de geluiden van bosuilen en stromend water.

• 9M & C22-06-2020

Ook in coronatijd een topcamping met veel ruimte

15/6 toen de grenzen open gingen naar deze topcamping met zeeën van ruimte en prachtige uitzicht.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Jeannette28-01-2020

Rust, ruimte en vrijheid

Heet ,heel heet was het eind juni maar wij hadden een schaduwrijke plek met een prachtig uitzicht. Verkoeling te over onder de koude douches langs de kant van het pad en een heerlijk meertje om te zwemmen. Wij hebben genoten van de rust, de gezelligheid en de natuur om ons heen. Voor ons de eerste keer op deze camping en zeker niet de laatste !

• 10Chris17-11-2019

Je wilt er niet meer weg...super mooi terrein...hans,mieke ,milou en tim zijn als gastvrouwen en heren echt te gek! Beter kan je het niet treffen...veel campings gezien maar aimee porcher is absoluut de winnaar!!

• 10Alex Schotman12-08-2019

Adembenemend!

Een heerlijke plek voor de rustzoekers maar ook een plek waar je gezelligheid kunt vinden, gastvrij wordt onthaald en je kunt genieten van de prachtige Correze.

Camping Aimée Porcher info

Camping-informatie