Camping Du Bois Coutal

Camping Du Bois Coutal
7,2

6 reviews over Camping Du Bois Coutal in het Nederlands

Hele mooie camping maar sanitair kan echt schoner

Familie Schuitema
11-8-2018

Camping ligt heel mooi tussen de heuvels, mooie ruime plaatsen. Koeien in de buurt, sfeervol. Geen winkeltje, wel brood te bestellen, een klein goed zwembad. Er zijn 2 velden, wij stonden met tent beneden. Meerdere avonden last gehad van kinderen die tot ‘s nachts over de camping lopen en spelen. Sanitair was basic en niet echt schoon, maar voor een paar nachten wel te doen want je zit hier echt midden in de natuur.

Adembenemend uitzicht

Ank van Dalsem
20-7-2017

De camping ligt prachtig, volop schaduw als je wilt. Het uitzicht is op de meeste plaatsen zo prachtig....dat je vergeet adem te halen. Sanitair is gedateerd maar netjes. Mooi zwembad met ook weer die mooie ligging. Helaas geen parasols bij het zwembad. Broodservice en barretje. De camping ligt wel wat afgelegen. Zeven kilometer van de dichtstbijzijnde supermarkt. Geen probleem als je een auto bezit. Zeer vriendelijke, behulpzame eigenaars. Plaatsen als Uzerche en Brive la Gaillarde in de nabijheid. Fietsen is pittig. Wandelroutes te verkrijgen bij de "VVV".

Schitterende camping

Oomen
18-3-2014

Dit is echt een prachtige camping die nog het ouderwetse Franse gevoel naar boven brengt. Heel leuk voor kinderen. Net onderhouden sanitair, wordt zeker twee keer per dag schoongemaakt. Fantastisch aardige eigenaar. Zeker een aanrader voor iedereen die van natuur en rust houdt. Op 8 km afstand leuk stadje Uzerche en grotere plaats Brive La Gaillarde op 22 km. Zeer ruime plaatsen met nagenoeg overal schitterend uitzicht.

huur hier geen stacaravan

Klaartje
27-8-2012

Mooie camping als je met tent of caravan bent, want dan zijn er volop schaduwrijke plakken. Wij hadden echter een stacaravan gehuurd, deze stond boven op een heuvel in de brandende zon. Geen boompje in de buurt en minstens 50 graden binnen. OK, het was ook uitzonderlijk warm, maar zelfs met 25 graden was die stacaravan niet om uit te houden geweest vanwege het gebrek aan schaduw. Wij hadden ook al in maart gereserveerd voor een week, maar zijn na drie dagen vertrokken.

Een aanrader voor rustzoekers

Anja Holtkamp
11-8-2010

Le bois coutal is een fantastische camping voor mensen die niets bijzonders willen, maar gewoon lekker willen kamperen.

De plekken zijn ruim (het loopt soms wel wat schuin af) en er is genoeg schaduw. De kinderen vermaken zich er prima en het zwembad is voor iedereen heerlijk om even af te koelen.

De houding van de eigenaren is bijzonder plezierig, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Soms wordt er een 'grillade' georganiseerd met een disco na afloop. De 'grillade' is een absolute aanrader want dat is puur vermaak. De fransen weten er een compleet geheel van te maken.

Wat vooral aantrekkelijk is; de eigenaren zijn frans waardoor er niet alleen maar Nederlanders komen maar ook Fransen zijn aanwezig, evenals andere nationaliteiten.

De prijs is zo laag dat je bijna geld overhoudt. Doen dus!

Gemoedelijke camping voor weinig geld

Valenteijn
7-3-2009

Ruime plaatsen, kindvriendelijk, er wordt veel georganiseerd. Mooi uitzicht, zwembad, zwemvijver, broodservice, barretje, schoon sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Bois Coutal in Estivaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Bois Coutal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.