Camping Dun-le-Palestel

Kleine hotelsWeer vandaag17°5°
Camping Dun-le-Palestel
8,8

37 reviews over Camping Dun-le-Palestel in het Nederlands

Deze camping is aan te bevelen.

Willy Göertz
22-9-2018

Wij waren de laatste week van augustus op de camping. Zeer vriendelijke eigenaren, die het de gasten naar de zin proberen te maken.

De toilet’s zijn schoon en nieuw, douches zijn dedateerd maar schoon. De douches worden van de winter vernieuwd, volgens de eigenaar.

We hebben uitstekend gegeten op de camping, voor een goede prijs. De camping is rustig gelegen, je hoorde ‘s nachts bijna geen auto’s en de sterrenhemel was prachtig.

We hebben veel gewandeld in de omgeving en gezien. Op deze camping komen wij graag nog eens terug.

Vakantie op en top

Ineke en Gerard
17-9-2018

We zijn hier nu 3 keer geweest en elke keer is het weer geweldig. Wat een lieve mensen zijn Alex en Sandra.

Heerlijk eten en super gezellig, ze doen er alles aan om iedereen een vakantie gevoel te geven. Door het gezamenlijk eten worden de contacten makkelijker gelegd met mede kampeerders.

Kortom kom

Heel fijn

Monique van loenen
17-9-2018

Prima camping vooral goed invalide sanitair. Lekker wandelen. Wij hebben een hele fijne tijd gehad

Prachtige plek!

Sascha
31-8-2018

Meteen een heel vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Iedere plaats is voorzien van een prachtig uitzicht.

De kinderen hebben erg genoten van de speeltoestellen en het zwembad. Zwembad was heerlijk verfrissend.

Er heerst een heerlijke rust op de camping. Direct aan de camping grenst een stuk bos welke ideaal is om je hond uit te laten.

Verder een goede broodservice en een heerlijk restaurant.

Sanitair is goed en schoon.

In de omgeving is er genoeg te doen en te zien. Wij vonden het erg fijn dat het nog niet door de massa ontdekt is, waardoor de bezienswaardigheden gewoon altijd heerlijk rustig zijn.

Je hebt hier echt nog de mogelijkheid om basic te kamperen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Super fijne kleinschalige camping

Reinders
19-8-2018

Geweldige vakantie gehad.

Top eigenaars met fijn en persoonlijk contact.

Mooi om te zien hoe Sandra en Alex in de korte periode dat ze nu eigenaars zijn, de camping een make over geven.

Gezamenlijke maaltijden, verze pizza's en heerlijke broodjes.

Klein en overzichtelijk.

Kids van 9 en 14 hebben zich prima vermaakt waardoor wij ook.

Komen zeker nog eens terug.

Geweldige camping! Volgend jaar waarschijnlijk wee

Anita en René Zwezerijnen
11-8-2018

Voor ons heeft deze camping zoveel pluspunten:

De zeer ruime plaatsen, wij hadden echt een superplek met fraai uitzicht en veel schaduw;

Heel veel leuke, aardige campinggasten;

De gemoedelijke sfeer, de betrokkenheid van de eigenaren Alex en Sandra;

De mogelijkheid om drie keer per week een gezamenlijke (en uitstekende) maaltijd te gebruiken;

De prijs is inclusief warm douchen, afwassen e.d.

Zowel op de heen- als terugreis op andere campings gestaan en dan merk je het verschil!

Beste Sandra en Alex: ga zeker op deze voet door en het kan niet anders dan dat jullie camping een hele geliefde ontspanningsplaats wordt voor vele gasten.

Fijne camping!

Kim
11-8-2018

Leuke overzichtelijke camping met grote plaatsen. Onze meiden van 6 en 8 jaar hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen op de camping, in de speeltuin en in het zwembad.

De gezamenlijke maaltijden waren ook erg lekker! En elke ochtend vers brood.

Het sanitair is verouderd (wc's wel vernieuwd), maar dat vonden wij geen probleem. Prima warme douches.

Helaas was het te warm om op pad te gaan (zeker voor de hond), dus vooral lekker op de camping in de schaduw gezeten!

Een aanrader!!!

Prachtig gelegen kleine camping

Fam Nijsten
11-8-2018

Een fijne kleine camping met superenthousiaste beheerders. Prachtig uitzicht vanaf veel plekken. Het sanitair is gedeeltelijk vernieuwd (toiletten) de rest is aan vervanging toe maar wel schoon. Table d'hôte, BBQ, broodservice, wasmachine en droger. Het zwembad is een opbouwzwembad waar niet iedereen makkelijk in kan, daarom een 6 voor het zwembad. Maar het was schoon water en vooral door kinderen drukbezocht.

Heerlijke camping, rust en gezelligheid

Ogink
6-8-2018

Fijne camping, netjes en schoon.

Onze kinderen (6 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt met hun vriendjes.

Genoeg bezienswaardigheden in de buurt, wij hebben 2 top weken gehad.

Het eten is er heerlijk, en het uitzicht subliem!

Alex en Sandra, ga zo door met de opzet van deze camping, en hou het bij deze eenvoud en gastvrijheid!

Gemoedelijke sfeervolle camping!

Fam. Frings
4-8-2018

Wat een heerlijke plek!

Een prachtige, kleinschalige, gemoedelijke camping met eigenaren met hart voor de zaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke benadering van de vakantievierders staat voorop.

Sanitair is netjes, wc pas vernieuwd, douches verouderd maar schoon en goed.

Alle plekken hebben een schitterend uitzicht.

Pizza gemaakt door Alex is zeker aan te raden! Er worden ook gezamenlijke maaltijden aangeboden.

Kleiner zwembad aanwezig, heerlijk verkoelend.

We hebben hier 3 fantastische weken gehad!

Leuke rustige omgeving, voor de natuurliefhebber.

Tip: spiegels in sanitair op diverse hoogtes.

Tip: schaduwplekken zijn de plekken aan de buitenkant.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dun-le-Palestel in Dun-le-Palestel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dun-le-Palestel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.