Camping Dun-le-Palestel

CampingWeer vandaag27°17°
Camping Dun-le-Palestel
8,9

22 reviews over Camping Dun-le-Palestel in het Nederlands

Fijne camping voor elk wat wils!

Herman en Ine
4-10-2017

Ruime camping, zeer hartelijk ontvangst.

Keurig sanitair. Mooie omgeving voor dagtrips. Hebben genoten en komen zeker een keer terug.

Wat een heerlijke rustige gastvrije camping!

Malagride
12-9-2017

Schoon, rust, vriendelijk, heerlijk eten (ook zonder gluten), menselijk, gastvrij

Ik heb hier lang over moeten denken maar als de camping vol staat zijn er te weinig douches.

Wellicht in de toekomst een groter zwembad.

Maar wat er nu staat is wel schoon!!

Gezellige, zeer nette camping!

MVU
9-9-2017

Heerlijke camping waar wij met onze kinderen twee weken met onze tent in juli gestaan hebben. Zeer net en schoon sanitair, mooi zwembad en speeltoestellen. De supervriendelijke eigenaren, Alex en Sandra, zorgen goed voor je. Pizza's, table d'hote en elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is genoeg te doen. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en raden deze camping aan iedereen aan

Voor herhaling vatbaar!

Ingrid
9-9-2017

In augustus zaten wij een week met onze twee kinderen( 3 en 5) in een stacaravan. Wij hebben een fijne week gehad, de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in en bij het zwembad en met de andere kinderen op de camping. Lekker gegeten bij de table d'hote (alex is een goede kok!), lekkere verse pizzas en broodjesservice. Optimaal genieten voor ons. Een echte aanrader!

Geweldig, leuk, netjes en aardige beheerders!

Greetje en Dik
5-9-2017

Alles is prima verzorgd, iedere morgen vers brood gebracht! 2 x in de week zelfgemaakte piza tekoop!

Goed verzorgde en kekkere table d' hote!

Goed en net sanitair, alles goed verzorgd!

Een oase aan rust en gastvrijheid

Marion
5-9-2017

Ik kan niks slechts aangeven , wij waren rondom tevreden . De eigenaren doen er alles aan dat zich elke gast op zijn gemak voelt .

Daarnaast zijn er heel ruime plaatsen voorzien van stroom , sanitaire voorzieningen die altijd schoon zijn , wasmachine en droger zoals afwasvakken .

Je kan elke avond voor de volgende ochtend brood en croissants bestellen .

De topper vonden wij de kokkunsten van de eigenaar .

Wij komen heel graag terug .

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Herman Hoeve

Spontaan vriendelijk mooie omgeving

Erg mooi camping met fantastisch uitzicht

Ank Hobo
5-9-2017

Grote mooie plekken. Goed sanitair. Erg vriendelijke beheerders. Je liep zo het bos in. Erg handig met de hond. Je brood wordt bij je camper gebracht in de ochtend. Komen zeker terug.

Super goed dit geeft het vakantie gevoel

herman
5-9-2017

Gewoon gaan. de eigenaren zijn nog voor de gasten. dat geeft een gevoel van thuis zijn. eetgelegenheden zijn er niet op de camping. maar daar tegen over staat dat de eigenaren 1a2 perweek voor zijn gasten kookt.

Fantastische rustige mooie plaats

Leo Schrauwen
5-9-2017

Neem een fiets mee ,voor de boodschappen ,,maar als je graag wandelt ,is het ook te doen .het is een prima camping voor jong en oud waar je helemaal tot rust kunt komen ,en wat voor ons heel belangrijk is ,dat de eigenaars supervriendelijke zijn ,,,

We hebben een aantal aanbieders voor Dun-le-Palestel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dun-le-Palestel in Dun-le-Palestel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dun-le-Palestel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dun-le-Palestel scoort een 8.91 uit 10 op basis van 23 reviews.