Camping Dun-le-Palestel

CampingWeer vandaag29°16°
Camping Dun-le-Palestel
8,8

33 reviews over Camping Dun-le-Palestel in het Nederlands

Geweldige camping! Volgend jaar waarschijnlijk wee

Anita en René Zwezerijnen
11-8-2018

Voor ons heeft deze camping zoveel pluspunten:

De zeer ruime plaatsen, wij hadden echt een superplek met fraai uitzicht en veel schaduw;

Heel veel leuke, aardige campinggasten;

De gemoedelijke sfeer, de betrokkenheid van de eigenaren Alex en Sandra;

De mogelijkheid om drie keer per week een gezamenlijke (en uitstekende) maaltijd te gebruiken;

De prijs is inclusief warm douchen, afwassen e.d.

Zowel op de heen- als terugreis op andere campings gestaan en dan merk je het verschil!

Beste Sandra en Alex: ga zeker op deze voet door en het kan niet anders dan dat jullie camping een hele geliefde ontspanningsplaats wordt voor vele gasten.

Fijne camping!

Kim
11-8-2018

Leuke overzichtelijke camping met grote plaatsen. Onze meiden van 6 en 8 jaar hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen op de camping, in de speeltuin en in het zwembad.

De gezamenlijke maaltijden waren ook erg lekker! En elke ochtend vers brood.

Het sanitair is verouderd (wc's wel vernieuwd), maar dat vonden wij geen probleem. Prima warme douches.

Helaas was het te warm om op pad te gaan (zeker voor de hond), dus vooral lekker op de camping in de schaduw gezeten!

Een aanrader!!!

Prachtig gelegen kleine camping

Fam Nijsten
11-8-2018

Een fijne kleine camping met superenthousiaste beheerders. Prachtig uitzicht vanaf veel plekken. Het sanitair is gedeeltelijk vernieuwd (toiletten) de rest is aan vervanging toe maar wel schoon. Table d'hôte, BBQ, broodservice, wasmachine en droger. Het zwembad is een opbouwzwembad waar niet iedereen makkelijk in kan, daarom een 6 voor het zwembad. Maar het was schoon water en vooral door kinderen drukbezocht.

Voordeeluitjes.nl

Heerlijke camping, rust en gezelligheid

Ogink
6-8-2018

Fijne camping, netjes en schoon.

Onze kinderen (6 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt met hun vriendjes.

Genoeg bezienswaardigheden in de buurt, wij hebben 2 top weken gehad.

Het eten is er heerlijk, en het uitzicht subliem!

Alex en Sandra, ga zo door met de opzet van deze camping, en hou het bij deze eenvoud en gastvrijheid!

Gemoedelijke sfeervolle camping!

Fam. Frings
4-8-2018

Wat een heerlijke plek!

Een prachtige, kleinschalige, gemoedelijke camping met eigenaren met hart voor de zaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke benadering van de vakantievierders staat voorop.

Sanitair is netjes, wc pas vernieuwd, douches verouderd maar schoon en goed.

Alle plekken hebben een schitterend uitzicht.

Pizza gemaakt door Alex is zeker aan te raden! Er worden ook gezamenlijke maaltijden aangeboden.

Kleiner zwembad aanwezig, heerlijk verkoelend.

We hebben hier 3 fantastische weken gehad!

Leuke rustige omgeving, voor de natuurliefhebber.

Tip: spiegels in sanitair op diverse hoogtes.

Tip: schaduwplekken zijn de plekken aan de buitenkant.

Fijne camping met fijne eigenaren

Monique en Marcel Valentijn
3-8-2018

Wel goed: enthousiasme eigenaren, mooie camping en mooi uitzicht. Kookkunsten 5 dagen per week (hoogseizoen)

Minder: op paar Belgische gasten na, veel Nederlanders

We zijn hier bijna 3 weken geweest tijdens het hoogseizoen. Plaatsen lekker groot en op veel plaatsen een mooi uitzicht op de omgeving. Vooral het enthousiasme van eigenaren met daarnaast altijd alle tijd, altijd aanspreekbaar, relaxte houding, betekende voor ons precies wat we zochten. Daarnaast de kookkunsten van Ales met 2x per week overheerlijke pizza’s (keuze uit 6 of 7) en gezamenlijk eten in grote partytent (maximaal ongeveer 20 personen) met echt een heerlijk 3-gangen menu (hoofdgerecht is bekend en voor- en nagerecht wordt door de kok bepaald). Omgeving: hebben we weinig van gezien door vooral de hitte maar ook door ons eigen motto: lekker relaxen met boekje, drankje, hapje. Sanitair-blok is schoon maar douchegedeelte nog gedateerd, wordt normaal gesproken deze winte

3 weken op deze camping gestaan op een bizar grote plaats, en heerlijk in de schaduw. Alex en Sandra zorgen ervoor dat je je welkom voelt en helpen je desnoods met allerhande zaken. Het uitzicht vanaf de cirkel is fenomenaal, maar wij stonden zelf achteraan bij de bosrand . Het sanitair is afgelopen winter geheel verbouwd en voldoet aan alle eisen. Gewoon lekker schoon. Geen douchemuntjes, maar gewoon heerlijk douchen. Alex kookt 3x per week voor de gasten, meestal 2x table d’hote en op vrijdag barbecue . Zo leer je je medekampeerders op een andere manier kennen!

Er wordt op verzoek ook 2x per week pizza gemaakt, die ze bij je komen brengen. Elke avond kunnen er verse broodjes besteld worden voor de volgende morgen , die ook bij je gebracht worden. Elk dag maken ze wel een rondje over de camping voor een praatje hier en daar.

Dit jonge Nederlandse stel doet er alles aan om van deze voormalige gemeentecamping een succes te maken!

Hartstikke leuk

Wessel
19-7-2018

Aardige eigenaren doen enorm hun best om het naar de zin te maken.

Heerlijk

Yvonne
19-7-2018

Ruime plaatsen zeer leuke eigenaren Alex en Sandra. Vriendelijk ontvangst. Net sanitaire wordt goed schoon gehouden. Alex is een prima kok👍🏼. Het gezamenlijke eten is een aanrader. Gewoon een heeeel gezellige camping waar zeker Alex en Sandra er alles aan zullen doen om het naar je zin te maken.

wij komen hier zeker weer terug

Fred en Riet
24-6-2018

goede en heel hartelijk ontvangst door de beheerders Sandra en Alex

Goede sanitere voorzienigen.

Grote plaatsen en fijn zwembad

Heerlijke Pizza en BBQ avonden

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dun-le-Palestel in Dun-le-Palestel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dun-le-Palestel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dun-le-Palestel scoort een 8.77 uit 10 op basis van 33 reviews.