Vakantiehuis Hondvriendelijke vakantiewoning Le-Papillon

Vakantiehuis Hondvriendelijke vakantiewoning Le-Papillon
9,2

2 tips over Vakantiehuis Hondvriendelijke vakantiewoning Le-Papillon

Rik, 5-6-2015

De houtkachel (maar er is ook centrale verwarming) gaf op die ene wat kille avond wat extra. De twee slaapkamers op de begane grond zijn ook een + omdat je er nu niet op hoeft te letten dat je hond 's nachts de trap op probeert te komen. En dan is er nog een derde grote slaapkamer met eigen toilet en badkamer (ook alweer zo prachtig afgewerkt!) op de eerste verdieping.

De streek is waterrijk, dus een stroompje of een meertje waar de honden kunnen drinken of zelfs even zwemmen is nooit ver weg.

Rik, 4-6-2015

Er zijn drie slaapkamers; twee op de begane grond en één op de eerste verdieping, met een eigen (ook weer prachtige) toilet en badkamer.

De streek is waterrijk, zodat er altijd wel een stroompje of beekje te vinden is om te drinken of te zwemmen. Wij hadden drie (grote) honden mee, want die zijn hier meer dan welkom. Er is ruimte genoeg in en om het huis. Ook de keuken is volledig ingericht en nieuw.

Zoek je een plek om met je honden een heel fijne vakantie vieren: zoek niet verder!