Camping Hondencamping La Soupèze

Camping Hondencamping La Soupèzestersterstersterster

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, Dournazac (Dordogne)

9.5Fenomenaal

138 reviews over Camping Hondencamping La Soupèze

• 2018
    9Jan-Willem16-08-2018

Ongedwongen kamperen.

Camping la Soupeze is een kleinschalige camping waar honden, mits gesocialiseerd, vrij rond kunnen lopen in de diverse segmenten van de camping. De camping is eigendom van Marco en Tamira en wordt met grote betrokkenheid geleid. De kwaliteit van het sanitair en de overige voorzieningen is zonder meer goed. Ook de kwaliteit van de Wifi is zonder meer goed. Het is een camping die vanwege de schaal, 7 plaatsen en drie andere accommodaties, ongedwongenheid biedt. Optrekken met de mede kampeerders kan, maar hoeft niet.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Josje Knobbout27-07-2018

Voor ons de fijnste camping van de hele wereld

Kleinschalige camping voor mensen met hond. Grote plekken, goede elektriciteit,mooi en schoon sanitair, vrijheid voor onze hond. Gezellig terras, BBQ met zijn allen. alles mag niks moet. Elke morgen vers brood voor ons gehaald door de campingbaas. Wij gaan terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Magda Roestenburg22-07-2018

Een klein paradijs voor ons en Cinta

Een unieke plek om met de hond op vakantie te gaan, kleinschalig, gezellig, uitstekende gastheer. Geweldige wandelingen, s morgens altijd vers en heerlijk brood en meerdere malen met zn allen aan de barbecue! We hebben weer genoten!

• 8Eetgelegenheden

• 9Martijn18-07-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Een echte hondencamping. Heel leuk contact, gezellig en kleinschalig. De honden kunnen overal los lopen en alles is omheind. Voor het spelen met de honden is er een gigantisch speelveld en een zwemmogelijkheid. Op korte rij afstand zijn er diverse restaurants en supermarkten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10isabelle Van Deuren14-07-2018

Superleuk vakantie gehad samen met mijn 3 honden.

De sfeer en de omgeving waren super. De camping is kleinschalig en hoewel je midden in de natuur verblijft heb je alles wat je nodig hebt. 2 keer per week was er een Bbq waaraan je kon deelnemen, er werden regelmatig wandelingen georganiseerd voor wie mee wou. Informatie over andere uitstappen was volop aanwezig. De camping was heel verzorgd met oog voor detail en met je vragen kon je steeds bij de uitbater terecht. Ook mijn honden hadden de vakantie van hun leven! Ik kom zeker terug! Een aanrader!

Alleen gereisd in juli 2018

• 8Astrid Timmermans27-06-2018

We hebben een heerlijke gezellige week gehad .

Een waar hondenparadijs. Enigste minpuntje is dat sommige mensen "vergeten" hun hond uit te laten op tijd, en dan meerdere keren per dag op het veld poepen dit wordt wel opgeruimd (als de baas het ziet) maar stoorde ons steeds meer. Lekker ontbijten buiten voor je caravan terwijl er een hond poept op een meter afstand. Verder was alles super hoor samen bbqen ... wandelingen .... erg leuk.

• 6Eetgelegenheden

• 10Trudy en Ger van Dam17-06-2018

2 weken in blokhut vac gevierd. Geweldig Topvac!!

Oradour-sur-Glane aanrader net zoals Limoges en Perigueux. Marco stond altijd voor je klaar. Nieuwe parasol bij picknickbank gekregen en poortje aan veranda blokhut gemaakt voor nog meer privacy voor de hond. Schnitzel va Marco ongeëvenaard!! Prima sfeer op campingveld met mede vac-vierders.

• 9Eetgelegenheden

• 9Jan, liesbeth en 🐶 Kyra11-06-2018

🖒👌

Leuke nette camping. Paradijs voor de honden en goed toeven voor de baasjes. Gastheer krijgt dikke voldoende.

• Oude reviews

10rene van den nieuwenhoff10-11-2017

" fantastique " voor hond en baas

top camping, hier hebben je hond(en) en baasjes echt vakantie. mooie camping goed onderhouden en schoon. er worden regelmatig uitstapjes gemaakt met de honden. echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10j.vivie23-10-2017

uitmuntend

De beste en gezelligste camping voor echte honden mensen.

Gereisd met partner in september 2017

7 tips over Camping Hondencamping La Soupèze

• Mark, 19-06-2013

Met de hond is het meer van Miallet (plan d'eau de Miallet) erg leuk om ze te laten zwemmen en omheen te lopen (niet doen op een te warme dag) wandelingen van Marko zijn leuk. Vrijdagmarkt in Brantome is een aanrader. Ouradour sur Glane is erg indrukwekkend.

• tonnie, 10-08-2012

Tagiatelle met zalm van Tamira...super lekker!!! geweldige BBQ van marco, met allerlei lekkere gerechtejes van Tamira!!

• Dries, 29-09-2012

Eten op locatie is ook een aanrader!

0 vragen over Camping Hondencamping La Soupèze

Camping Hondencamping La Soupèze info