Camping Hondencamping La Soupèze

Camping Hondencamping La Soupèze
9,6

7 tips over Camping Hondencamping La Soupèze

Harry Oude Lenferink, 26-6-2015
Geen tent of caravan? Geen probleem: op de camping is ook nog een blokhut en een gîte. En beneden in het dorp hebben ze ook nog een 6-persoons vakantiewoning.
Annelies Hoes, 13-8-2014
Afgelopen week hebben Marco en Tamira een huis in Dournazac gekocht dat komende zomer voor verhuur wordt aangeboden. Om dit te vieren werden alle gasten uitgenodigd voor een borrel. Naast een blokhut, Gîte en kampeerterrein nu dus ook een vakantiehuis , la Soupeze is Unique !
Mark, 19-6-2013

Met de hond is het meer van Miallet (plan d'eau de Miallet) erg leuk om ze te laten zwemmen en omheen te lopen (niet doen op een te warme dag)

wandelingen van Marko zijn leuk. Vrijdagmarkt in Brantome is een aanrader. Ouradour sur Glane is erg indrukwekkend.

Dries, 29-9-2012
Eten op locatie is ook een aanrader!
tonnie, 10-8-2012

Tagiatelle met zalm van Tamira...super lekker!!!

geweldige BBQ van marco, met allerlei lekkere gerechtejes van Tamira!!

Anna Lonterman v.d. Poll, 25-7-2012
"Gewoon" op de camping eten is prima!

Arkesteijn, 27-5-2012
Ouradour sur glane is een echte aanrader net als de confit de canard en de bbq van Tamira!