Camping La Rivière Donzenac

8.6Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Donzenac (Correze)

8.6Fantastisch

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping La Rivière Donzenac

• 4Eva10-09-2015

niet schoon

Ik vond de prijs/kwaliteitverhouding erg slecht. De camping was duur. De douches waren lange tijd niet schoongemaakt. Het wifi werkte niet, maar de receptiemedewerker bleef maar doen alsof dat aan het wachtwoord lag, router opnieuw opstarten, smoesjes. Ben gewoon eerlijk..

• 2Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2015

• 6Gezin met 2 kinderen29-07-2015

Ondermaats

We gebruikten de camping als doortrekcamping. We vonden het duur voor wat we hadden. De prijs zal wellicht hoger liggen door de aanwezigheid van een zwembad maar we hebben er, ondanks de hoge temperaturen, geen gebruik kunnen van maken. Bij onze aankomst 's avonds was het al gesloten en de volgende dag ging het pas in de namiddag open.
    Wel ruime plekken, een rustige camping maar heel weinig privacy. Er was voldoende sanitair voorzien maar wij vonden het niet proper. Er hing een vieze lucht op de plaats waar we stonden. We zijn er niet achter gekomen waarvan deze nare geur afkomstig was. Gelukkig was het maar voor 1 nacht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Hengelaar, 25-06-2015

Eenvoudige camping, te duur en veel passanten

Trefwoorden voor deze camping: eenvoudig, duur, rustig maar wel met mooie royale plaatsen. De camping is overdag en s'nachts rustig. De receptie is van 12 tot 16.30 uur gesloten. De camping wordt vooral gebruikt door passanten, weinig blijvers: overdag is de camping nagenoeg leeg. Het sanitair kent wat achterstallig onderhoud. Wel voldoende en het wordt goed schoon gehouden. Verder geen voorzieningen (winkel o.i.d) maar op loopafstand een InterMarche. Kinderspeelplaats is er maar ook zeer eenvoudig. Wij hebben hier enkele dagen uitgerust. Beheerder is erg vriendelijk en behulpzaam.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 9mijn vrouw +caravan03-09-2008

prachtig onderhouden terrein met grote plekken

makkelijk te vinden overal borden voor richting camping en het is meer dan 'n passantencamping,want het is 'n mooie omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2008

• 7Familie Erkens18-08-2008

prima

we hebben de camping gebruikt als overnachtingscamping, maar de camping is ook geschikt om een paar dagen te zijn. Het zwembad ernaast is eenvoudig maar voldoet om na een dag in de auto even af te koelen. Eenvoudig speelplaatsje voor de kinderen, helaas pal in de zon.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

• 9c.f.th. jansink21-07-2008

prima camping

er wordt gezegt camping geschikt voor doortrekkers maar dat is niet juist. idiale plek om in de buurt het een en andere te zien ,dus goede start /uit gangs punt .idiaal voor langer verblijf

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Erik Blom09-07-2007

perfecte overnachtingscamping onderweg naar Zuid-Frankrijk of Spanje Kies je voor afslag 47 vanaf de snelweg dan zul je schrikken van de afdaling ( ca. 10% ) gelukkig kun je de volgende via de andere kant terug naar de snelweg dus geen problemen !!

Gereisd in juli 2007

0 tips over Camping La Rivière Donzenac