Vakantiepark Le Hameau de La Maridèle

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,5

9 tips over Vakantiepark Le Hameau de La Maridèle

Familie Nijenhuis, 19-7-2015
Als je van vissen, mountainbiken en wandelen houdt, is dit een top stek!
M A Bakker, 18-9-2013

Oradour sur Glanne, Périgueux en Brantome zijn aanraders maar het personeel kan je nog veel meer vertellen over de omgeving.

bertina_haasnoot_1, 28-6-2013
Oradeur sur glane, memorial, uitgemoord dorp woII. Dierentuin du reynou. Wandeling door la foret du boubon. Hermeline ( maar let op openingstijden, buiten seizoen alleen op zondag en en veloroute alleen bepaalde tijden!) vissen in de vjver op het park, vooral karper! Kastelenroute.

carlovandriel, 21-12-2012
Aanrader: wekelijks komt er iemand met lokale zelfgemaakte specialiteiten. Zeer aan te raden.
Margriet, 19-8-2012
Vraag de beheerder naar tips.
diar, 16-8-2012

1. Lac Saint-Mathieu, 20 min rijden,

2. Het strandje bij Bussiere Galant 30 min rijden, met strand een andere activiteiten. Dit meertje is ook het park van Espace-Hermeline waar je ook de vélorail vindt zie de officiële site http://www.espace-hermeline.com

3. Plage de la Guerlie in Pressignac is iets meer dan 30 min rijden maar is het zeker waard, is dus een aanrader.

4. het verwoeste dorpje Oradour sur Glane.

John Raedts, 29-7-2012
Kastelen, het mooie stadje Brantôme, activiteitenpark Espace Hermeline (survivalbanen, velorail, minigolf, zwemmen), Parc du Reynon (dierentuin), Oradour-sur-Glane (verwoest dorpje in tweede wereldoorlog).
Maureen van der Waal, 23-7-2012

Chateau de Montbrun: op vrijdagavond eten wat de pot schaft en live muziek in een middeleeuwse, knusse sfeer. Een aanrader!

Brantome: een romantisch dorp met terrasjes langs de rivier en een mooie abdij, check voor meer info: http://www.verdoyer.fr/nl/brantome-het-venetie-van-de-perigord.

Perigueux: op ongeveer anderhalf uur rijden een typisch Frans stadje met markt en kleine, middeleeuwse straatjes.

marcia, 17-7-2012
Lac st mathieu voor kinderen, bewaakt strand van gemeente. (met kleine kiosk voor ijs, drankjes, patas frites en toiletten) Kinderen kunnen hier van hartelust met water en zand spelen. Bij veel zon wel een parasol meenemen, want er is weinig schaduw.