Vakantiehuis Maraval

Vakantiehuis Maraval
9,6

2 reviews over Vakantiehuis Maraval in het Nederlands

Met oudere kinderen

Top huis gelegen op een top lokatie

Kees H
1-9-2014

Wij hadden een verblijf van 2 weken in dit huis: we hebben twee weken genoten, heerlijk! Het is een zeer ruim huis met ruime slaapkamers en een goed ingerichte keuken. Het huis was bij onze aankomst netjes en schoon. Ook het zwembad was keurig verzorgd en werd regelmatig bijgehouden tijdens ons verblijf. Het uitzicht vanaf het terras is in één woord geweldig!

De kontakten met de eigenaar zijn heel prettig en vriendelijk verlopen, de e-mails werden altijd snel en correct beantwoord.

Het huis ligt in een rustige omgeving en toch redelijk dichtbij het dorpje Cublac. Grote supermarkten vind je in Terrasson, met de auto 5-10 minuten. Voor een snelle hap is er ook de McDonald.

In de omgeving is er genoeg te doen, de volgende plaatsen zijn aan te bevelen voor een bezoek; Perigueux, Sarlat, Domme, Kasteel Hautefort, Rocamadour en Le Gouffre de Padirac. Als u de grotten van Padirac hebt bezocht dan moet u op de terugweg even langs het plaatsje Collonges-la-Rouge rijden, een bezoek waard!!

Prachtig ruim vakantiehuis

marian de Wit
13-8-2013

Vakantiehuis voor 10 personen en 1 baby

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maraval in Cublac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maraval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.