Vakantiehuis La Lavanderaie

Meer vakantiehuis info

14 reviews over Vakantiehuis La Lavanderaie

• 2019
    10Carl Boel10-07-2019

Hemel op aarde. De beste vakantieplek in de streek

Werkelijk alles is subliem. Het begint al bij de reservatie: de communicatie loopt vlot, correct en vriendelijk. Je krijgt alle nodige info. Het huis is bij aankomst tip-top in orde, netjes gepoetst, bedden opgemaakt, fles rosé in de koelkast als welkomst. Nathalie, een dame uit het dorpje Cublac (500 m van het huis), verwelkomt je en maakt je wegwijs. Het huis is erg ruim, gerieflijk, licht en voorzien van werkelijk alle comfort. Heel prettig is het overdekte poolhouse op het terras met apart toilet en koelkastje. Net aan het zwembad en toch deels afgeschermd van de zon. Op het terras veel zon. Het zwembad is ruim en veilig afgeschermd met een hekje. Je geniet van absolute privacy, heel fijn. De eigenaars voorzien in alles (tot speelgoed voor de kleintjes toe) en zijn erg behulpzaam. Het uitzicht vanop het terras is adembenemend. Dit is nu ons tweede verblijf hier met 3 kinderen van 3, 7 en 11. Nog geen moment spijt van gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Cecile28-10-2018

Puur genieten

Dit is een ideaal vakantiehuis zowel qua inrichting als de uitrusting die heel erg compleet was. Er is hier zeer veel aanwezig voor gezinnen met kinderen. Zo kindvriendelijk. We hebben heel erg genoten van het heerlijk verwarmde zwembad en de nieuwe poolhouse. Subliem zicht op Terrasson. We gingen elke morgen te voet naar de bakker. We hebben heel lekker gegeten in restaurant Le Vieux Cantou die zich op wandelafstand van het vakantiehuis bevindt. Goed contact en vlotte reservatie met de vriendelijke eigenaars. Kortom een super vakantie. We raden dit huis zeker aan iedereen aan.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Geert Declercq07-08-2018

Schitterende vakantiewoning!

Wij logeerden in juli 2018 twee weken met onze dochter in La Lavanderaie. Wij hebben hier echt genoten! Bij aankomst een zeer warm welkom, aangename rondleiding, direct werd het zwembad getoond aan onze dochter (was een verassing voor haar).

Het huis lag er zeer proper bij, er was duidelijk zeer grondig gepoetst. Ook het terras en zwembad waren spic en span. Ruime badkamer en goed uitgeruste keuken met alle nodige accessoires. Ook het meubilair is van goede kwaliteit, wat met een gevoelige rug wel aangenaam is.

Fantastisch zicht over Terrasson, zowel overdag als ’s avonds (prachtig verlicht). Het was elke morgen prettig wakker worden met dit uitzicht. In het domein zelf is het uitermate rustig, geen inkijk van de overige 2 woningen.

Alle nodige winkels (bakker, apotheek, diverse supermarkten, krantenwinkel) in Terrasson op +/- 2,5 km. Op donderdag een leuke markt in Terrasson zelf en enkele leuke terrasjes aan het water. Prachtig uitzichtpunt via een wandeling door het oude gedeelte. Vlotte verbinding naar Sarlat, Beynac, Rocamadour, Montignac, Perigieux, … Elke dag iets leuks om te bezichtigen zowel voor jonge als iets oudere kinderen. En erna thuiskomen en genieten van het heerlijke zwembad.

Als je op zoek bent naar een zeer goed onderhouden, rustig gelegen, propere woning met een fantastisch zwembad met een vlotte verbinding naar alle bezienswaardigheden van deze prachtige streek, niet twijfelen! Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Katrien23-07-2018

Mooi vakantieverblijf!

Ruime, kraaknette woning voorzien van werkelijk àlle comfort. Prachtig zicht op de vallei van het nabijgelegen stadje Terrasson. Heerlijk verwarmd zwembad. Tijdens ons kort verblijf bezochten we Terrasson: geleid bezoek aan de tuinen (een aanrader!), leuke pittoreske straatjes en dito winkeltjes. We bezochten ook het Le château de Losse: heel mooi en interessant!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Eva en Wim05-01-2018

Een droomvakantie!

Het huisje heeft alles te bieden om van je verblijf een droomvakantie te maken. De eigenaars zijn mensen die het echt uit passie doen. Heel vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Wij hadden allerlei speelgoed mee voor de kinderen, maar dat bleek totaal niet nodig, er was overvloedig speelgoed aanwezig voor alle leeftijden. Het huisje was heel schoon en het viel ons op dat vooral de keukenuitrusting meer dan compleet was. Wij hebben weinig vakantieverblijven gezien waar de keukenraad zo uitgebreid was. Ook het zwembad was subliem! Wij hebben daar met ons gezin een heel aangename vakantie beleefd en raden het eenieder aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Rini en Ine teWouw12-10-2017

Voor de 2e keer hier met vakantie geweest je krijgt precies zoals het er op de site staat.vriendelijke ontvangst door Nathalie de contactpersoon en vriendelijke en behulpzame eigenaren.Veel privacy per bungalow ik zag de review voorbij komen van de slechte beoordeling van 2016 toen waren wij daar ook op vakantie en wij hebben gezien dat de poetsploeg daar heel de dag bezig is geweest.Wij zijn zelf erg kritisch over het schoonmaken maar deze bungalows worden grondig schoongemaakt wij hebben zelden zo'n schoon vakantiehuis meegemaakt.Alles goed onderhouden.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Mieke27-09-2017

Schitterende vakantie

We hebben hier echt genoten van dit prachtige huis. Het zwembad was heel goed onderhouden en heerlijk verwarmd. Het contact met de eigenaars verliep heel vlot. Het zijn zeer vriendelijke en eerlijke mensen. We voelden ons hier echt thuis. We komen zeker nog terug maar dan boeken we meteen voor twee weken. We raden deze woning aan iedereen aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Maarten Wauters01-08-2017

Superverblijf!

Wij hebben een super verblijf gehad in La Lavanderaie! Met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen (< 2 jaar) was dit het ideale huisje. Alle comfort was aanwezig en de vakantiewoning was kraaknet. De eigenaars zijn super lieve en warme mensen die voor onze kleintjes vanalles voorzien hadden zodat ons verblijf nog aangenamer werd (bedjes, verzorgingstafel, speelgoed, ...). Dit is een echte aanrader, we komen zeker en vast nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Nick Bauwens08-11-2016

Leuke vakantie!

Wij hebben de voorbije zomer ‘La Lavanderaie’ gehuurd voor twee weken. We werden heel vriendelijk onthaald door de eigenaars zelf. Het huis was zeer proper bij aankomst. We waren aangenaam verrast door alles wat hier aanwezig was. Onze twee kindjes van 5 en 3 jaar waren dol -gelukkig met het vele speelgoed in huis en de mooie speeltuin. Wat een goed uitgeruste keuken. De eigenaars doen er echt alles aan om je een toffe vakantie te bezorgen. Ze zijn zeer attentvol en altijd bereikbaar. Het zijn ook goede bedden. Je betaalt hier zeker niet te veel voor alle luxe die je krijgt. De streek is ook heel mooi en er is hier zeer veel te bezoeken. Wat een mooi uitzicht vanuit de woonkamer. We raden dit huis ook aan iedereen aan! Bedankt voor de mooie attentie die we kregen toen we naar huis gingen.

Wij komen zeker nog terug.

Nick

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10K en V17-10-2016

Top vakantiewoning in een prachtig domein!

We huren deze prachtige vakantiewoning reeds 3 jaar na elkaar. We zijn nog altijd even enthousiast als toen we voor de eerste keer hier toekwamen. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Tof dat we voor de kindjes niets hoeven mee te brengen. Het grote verwarmde zwembad is net als de rest ook goed onderhouden. We hebben er dit jaar weer met volle teugen van genoten. 's Avonds genieten we nog altijd van het magnifieke uitzicht op het stadje Terrasson. Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

0 tips over Vakantiehuis La Lavanderaie