Camping Municipal

1 review over Camping Municipal in het Nederlands

wat een topper

Ans /Ed
6-2-2010

Er is toilet papier aanwezig afwasmiddel vaatdoek en afwasborstel/schuursponsje en wasgel voor na het schonetoilet gebruik [handen]

Gereisd Met partner in februari 2010

• AdresAvenue des Allees 87500(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Coussac Bonneval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.